neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben ik trouwens opeens het toonbeeld van een geile klootzak binnen de fed ofzo?
quote:
Da's waarquote:
speciaal voor jou danquote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat ik mn tenue niet heb opgegeven om jullie ook een kans te gunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik twijfel bij mij nog even welke ik zal nomineren.. ik heb ook twee kandidaten, maar ja tongbrekend vind ik ze persoonlijk niet echt, wel leuk..quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef Jaheur het volgende:
ik heb 2 spelers ingezonden, 1 ervan kan je de voornaam echt niet uitspreken volgens mij en van de ander de achternaam
Tongbrekende namen heb ik dus wel in mijn team
Ilkka Väärälä --> Achternaam
Tvrtko Ivani¨ --> Voornaam
quote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
speciaal voor jou danMet die blonde zou ik nog wel een biertje willen weg tikken om dan bij mij thuis te eindigen. Dan kan ze de volgende dag een beschuitje krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maakt die van Jaheur meer kans gok ik zo.quote:Op maandag 27 april 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel bij mij nog even welke ik zal nomineren.. ik heb ook twee kandidaten, maar ja tongbrekend vind ik ze persoonlijk niet echt, wel leuk..
- Kakhi Nizharadze
- Kęstutis ¦edovas
Voor het tenue hoef ik niet mee te doen.. ik hou van eenvoud
gelukkig doe jij niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met die blonde zou ik nog wel een biertje willen weg tikken om dan bij mij thuis te eindigen. Dan kan ze de volgende dag een beschuitje krijgen.
Je weet maar nooit hoe het Nederlands publiek beslist. Wellicht is het wel een grote outsider die onverwacht uit de hoek komt.quote:[..]
Dan maakt die van Jaheur meer kans gok ik zo.
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)quote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
lekker op tijd die reactiequote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je weet dat hij nog niet uit de kast is gekomen he!Dit komt wel heel rauw op zn dak zo
quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig doe jij niet zo moeilijk
Gelukkig mogen we er straks nog over stemmenquote:Je weet maar nooit hoe het Nederlands publiek beslist. Wellicht is het wel een grote outsider die onverwacht uit de hoek komt.
En we have a winner!quote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens 4 keer achter elkaar uit te spreken : Kostas Papadaskalopoulos (202694665)
Ja mag ik ook ff terug lezen. Doet ik wat langer over dan de gemiddelde mensch. Ben lesdycties hequote:
de een leest beter en de ander rekent beter toch?quote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ff terug lezen. Doet ik wat langer over dan de gemiddelde mensch. Ben lesdycties he
denk et ook, maar goed als er uiteindelijk 1 speler genomineerd wordt heeft zo'n award ook niet echt nutquote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met die blonde zou ik nog wel een biertje willen weg tikken om dan bij mij thuis te eindigen. Dan kan ze de volgende dag een beschuitje krijgen.
[..]
who cares, kun je een beetje goed neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de een leest beter en de ander rekent beter toch?
hij kan wel ontvangenquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
who cares, kun je een beetje goed neuken?
Ach rekenen kan ik ondanks een redelijk wiskundig inzicht ook niet hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de een leest beter en de ander rekent beter toch?
Klopt daarom hadden Flap Vullie en jaheur alle 3 al een speler genomineerd.quote:Op maandag 27 april 2009 17:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
denk et ook, maar goed als er uiteindelijk 1 speler genomineerd wordt heeft zo'n award ook niet echt nut
quote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een beetjequote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoe weet jij nou weer hoe lang ik het volhou?quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach rekenen kan ik ondanks een redelijk wiskundig inzicht ook niet hoor.
[..]
Klopt daarom hadden Flap Vullie en jaheur alle 3 al een speler genomineerd.
[..]
Edit :
Als jij 10 minuten lang genoeg vind
Denk even terug aan de meet.quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
hoe weet jij nou weer hoe lang ik het volhou?
quote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een beetje
[..]
hoe weet jij nou weer hoe lang ik het volhou?
Ik heb ook een slecht geheugenquote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk even terug aan de meet.Daar kwam die 10 minuten ook steeds weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |