quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt maar eentje? Dat zal ik dan zijn?
Niet meer reageren mensen, dan win ik tenminste
ik heb geen gekke namen en geen uitgesproken mooi tenuequote:Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Slechts 1 inzending tot nu toe, kom op mensen!
Medequote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb geen gekke namen en geen uitgesproken mooi tenue
Ja, zodra de awards er zijn en er gestemd kan worden, net als de vorige keer!!quote:
You've got competitionquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt maar eentje? Dat zal ik dan zijn?
Niet meer reageren mensen, dan win ik tenminste
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005655663/index.htmlquote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb geen gekke namen en geen uitgesproken mooi tenue
quote:
Hooguit het dubbele, denk ik. Ik ga 'm voor 0 erop zetten in ieder geval, dan zie ik wel waar het schip strand.quote:Op maandag 27 april 2009 13:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb nog meer centjes!
Maar die van jou zal ook wel flink duurder zijn
Da's mooi, ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Met name voor die Khizanishvili-award denk ik wel kans te maken
quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's mooi, ik niet
Je bedoelt zeker papalamelullos?
stoute spelletjes?quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005655663/index.html
Ik ook wel, maar mijn kandidaat staat momenteel op de TL voor 0 EUR.quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Met name voor die Khizanishvili-award denk ik wel kans te maken
Leek me voor jou een gepaste manier om de bij staande beschrijving duidelijk te maken!quote:
Nah, komt niet in de buurt van mijn speler qua tongbreken... mijn speaker is blij dat ie in de goal staat en geen scorende spitsquote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar mijn kandidaat staat momenteel op de TL voor 0 EUR..
ok ok.. ik ga mijn uittenue wel ff indienen en ik gooi er wel een willekeurige naam inquote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leek me voor jou een gepaste manier om de bij staande beschrijving duidelijk te maken!
Jullie durven wel tegen mijn uittenue?quote:Op maandag 27 april 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. ik ga mijn uittenue wel ff indienen en ik gooi er wel een willekeurige naam in
quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef Jaheur het volgende:
ik heb 2 spelers ingezonden, 1 ervan kan je de voornaam echt niet uitspreken volgens mij en van de ander de achternaam
Tongbrekende namen heb ik dus wel in mijn team
Ilkka Väärälä --> Achternaam
Tvrtko Ivani¨ --> Voornaam
quote:Zijn er nog regels?
Één nominatie per Fok!Hattrick lid per categorie!
oeh.. we zijn kansloos iddquote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jullie durven wel tegen mijn uittenue?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jullie durven wel tegen mijn uittenue?
Ben ik trouwens opeens het toonbeeld van een geile klootzak binnen de fed ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leek me voor jou een gepaste manier om de bij staande beschrijving duidelijk te maken!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |