maar doen dan... Al was het maar om zijn naamquote:Lennaert van Geilswijk
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Lennaert van Geilswijk.
Deze speler is rampzalig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik ga keepen trainen. Loopt totaal geen talent rond in m'n verdediging, wat ik normaal train.quote:Op zondag 26 april 2009 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer van zn leeftijd maar verders wel lekker natuurlijk. Ga je nou keepen trainen of gebruik je m tot zn 19e als keeper?
Dat biedt iig wel hoop.quote:
Midfield: passable (high)
Right Defence: solid (low)
Central Defence excellent (high)
Left Defence solid (high)
Right Attack weak (very high)
Central Attack excellent (very high)
Left Attack passable (high)
Indirect set pieces
Defence passable (low)
Attack inadequate (very high)
Team Attitude Play it Cool
Tactic Attack in the Middle
Tactic skill extra-terrestrial
quote:Middenveld uitmuntend (laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (hoog)
Linkeraanval formidabel (heel laag)
Die laatste is zelfs mn centrale verdedigerquote:Player Team Goals
1. Ignaz de Poel Twan the Man 16
2. Jay Howe FC Mattheus Eugenius 15
3. Toni López FC Mattheus Eugenius 15
4. Usievalad Liuko FC Mattheus Eugenius 12
5. Tommi Noordermeer FC Mattheus Eugenius 11
6. Oskar Zoer FC Mattheus Eugenius 10
LMAO!quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
WOW! 12-0![]()
96 goals voor en 3 tegen in 13 wedstrijden, volgende week tegen de nummer twee. Ik ga wel winnen maar hij heeft een sterke verdediging, ik hoop dat ik er vier in kan prikken. Dit is btw wel erg triest:
[..]
Die laatste is zelfs mn centrale verdediger![]()
Ik kán het volgende week nog goedmaken maar dan moet dus een van mn spitsen 2 keer scoren en zijn spits niet. Ik ga niet gigantisch veel doelpunten maken ondanks dat ik de meeste kansen zal hebben dus duimen
1 Doelpunt is genoeg. Om de 10.000 te krijgen moet je gewoon de meeste doelpunten hebben. Als er meerdere teams een topscorer hebben, dan krijgen ze allemaal 10.000.quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
WOW! 12-0![]()
96 goals voor en 3 tegen in 13 wedstrijden, volgende week tegen de nummer twee. Ik ga wel winnen maar hij heeft een sterke verdediging, ik hoop dat ik er vier in kan prikken. Dit is btw wel erg triest:
[..]
Die laatste is zelfs mn centrale verdediger![]()
Ik kán het volgende week nog goedmaken maar dan moet dus een van mn spitsen 2 keer scoren en zijn spits niet. Ik ga niet gigantisch veel doelpunten maken ondanks dat ik de meeste kansen zal hebben dus duimen
Het gaat ook om het gezichtsverlies. Heb meer dan 30 goals meer dan hem gemaakt, na mn overwinning nog meer dus, heb 5 spelers in de top 6 en hij zal ff topscoorder worden mooi niet dus hequote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Doelpunt is genoeg. Om de 10.000 te krijgen moet je gewoon de meeste doelpunten hebben. Als er meerdere teams een topscorer hebben, dan krijgen ze allemaal 10.000.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Succes aan iedereen met doelstellingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |