Dan zit ik nog liever de hele dag achter FOK!quote:Op zondag 26 april 2009 12:01 schreef TNA het volgende:
Gezelligheid? Gemaakte verplichte gezelligheid jaIk ga liever een weekend met vrienden weg.
Ach, ik vermaak me wel, maar helemaal ontspannen vind ik het nooit (behalve met mijn ouders dan). Omdat je elkaar niet zo vaak ziet heerst er dan zo'n sfeer dat het 'gezellig moet zijn'.quote:Op zondag 26 april 2009 12:04 schreef L.no het volgende:
Gemaakte gezelligheid? Wat voor rotfamilies hebben jullie dan? Zelf heb ik altijd plezier met mijn familie en het is altijd gezellig.
mensen die "het altijd gezellig hebben" zijn niet goed bij hun hoofd - ze merken niet dan anderen ruzie hebben / onder tafel elkaar flinke trappen tegen de schenen geven / vileine opmerkingen maken.quote:Op zondag 26 april 2009 12:04 schreef L.no het volgende:
Gemaakte gezelligheid? Wat voor rotfamilies hebben jullie dan? Zelf heb ik altijd plezier met mijn familie en het is altijd gezellig.
Liever niet inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef Core2 het volgende:
Leuk ja, gemaakte gezelligheid met familie die je 1x in het jaar ziet.
Dat is toch leuk om iets met je hele familie te doen, of ben ik nu raar?quote:Op zondag 26 april 2009 12:00 schreef murp het volgende:
wij hebben met de familie een familieweekend, maar of je daar nou zo blij moet van worden
en we hebben vrijdagavond een familie-uitjequote:
Ik heb best een grote familie en sommige familieleden heb ik 8 jaar niet meer gezien en dan blijft het gezellig. Bij ons gaat alles vanzelf.quote:Op zondag 26 april 2009 12:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me wel, maar helemaal ontspannen vind ik het nooit (behalve met mijn ouders dan). Omdat je elkaar niet zo vaak ziet heerst er dan zo'n sfeer dat het 'gezellig moet zijn'.
Sorry, maar WTF?!quote:Op zondag 26 april 2009 12:08 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
mensen die "het altijd gezellig hebben" zijn niet goed bij hun hoofd - ze merken niet dan anderen ruzie hebben / onder tafel elkaar flinke trappen tegen de schenen geven / vileine opmerkingen maken.
maar ja - als zij er gelukkig mee zijn - who cares?
gezelligquote:Op zondag 26 april 2009 12:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
en we hebben vrijdagavond een familie-uitje
hehe wel redelijk herkenbaar, een beetje geforceerd gesprekken aanknopen terwijl je eigenlijk totaal niet geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 26 april 2009 12:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me wel, maar helemaal ontspannen vind ik het nooit (behalve met mijn ouders dan). Omdat je elkaar niet zo vaak ziet heerst er dan zo'n sfeer dat het 'gezellig moet zijn'.
What the fuck is IBTL ?quote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik weet niet of ik nu
IBTL![]()
moet plaatsen, of
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |