hij typte faalhaasquote:
Het was een poging tot grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 26 april 2009 03:23 schreef klabbakus het volgende:
stereo's die klinken als 12volt auto speakersetjes
Relatie: check.quote:Op zondag 26 april 2009 03:24 schreef Blaap het volgende:
Komop TS, dronken chickies te playen. Wat doe je hier nog.. zitten klagen
Ahhhh studenten... je bedoeling is waarschijnlijk MBO mensen... dat zijn geen studenten!quote:Op zondag 26 april 2009 03:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Arme kinderen, hebben op hun 20e-30e al geen trommelvlies meer, de muziek moet harder want anders horen we niets. Wel zo sociaal, de hele buurt kan nu meegenieten alsof er een auto met vol volume radio onder je raam staat...
En dat gemiddeld 2x per week
quote:Op zondag 26 april 2009 03:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mind you, er zit wel 200 meter tussen studenten en ons huis
En ja, wansmaak viert hoogtij!
Paar maanden terug was ik het ECHT zat, volgende dag vroege dienst, doordeweeks en gewoon steeds vijf minuten muziek en vijf minuten film... Tijdens de film viel je dan in slaap, want trage dialogen, en bij de muziek sloeg je dan meteen weer tegen het plafond... Met als toppunt: om de 3 wisselingen KNALHARD the Pink Panter tune
erm, dat is jouw definitie van een goeie stereo hoorquote:Op zondag 26 april 2009 03:14 schreef Skull-splitter het volgende:
alsof er een auto met vol volume radio onder je raam staat...
Zijn het nog wel mensen?quote:Op zondag 26 april 2009 03:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ahhhh studenten... je bedoeling is waarschijnlijk MBO mensen... dat zijn geen studenten!
Errr... Welkom in Delft? Harr Harr Harr?quote:Op zondag 26 april 2009 03:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ahhhh studenten... je bedoeling is waarschijnlijk MBO mensen... dat zijn geen studenten!
Dat is natuurlijk afhankelijk van de studie.quote:Op zondag 26 april 2009 03:38 schreef DesertCamel het volgende:
als je zelf gestudeerd had zou je het misschien kunnen betalen...
Hey, op de studenten na was er weinig mis met de lokatie, en zolang de hier wonende misses nog studeert zit verhuizen er niet in. En aangezien zij hier al 3 jaar woont en ik pas een half jaar had ik weinig invloed op de lokatie. Praktisch bezwaar dus.quote:Op zondag 26 april 2009 03:38 schreef DesertCamel het volgende:
als je je zo stoort aan studenten waarom ga je dan zelf niet in een fatsoenlijke buurt wonen?
als je zelf gestudeerd had zou je het misschien kunnen betalen...
En heeft dat succes opgeleverd?quote:Op zondag 26 april 2009 03:47 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk. Terwijl die gozers tegen elkaar opdronken neukte ik de wijven waar ze op vielen.
Maar TS heeft een relatiequote:Op zondag 26 april 2009 03:47 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk. Terwijl die gozers tegen elkaar opdronken neukte ik de wijven waar ze op vielen.
Ja 80 % is DRA gewordenquote:
Als in syfilis?quote:
Met studentequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |