quote:Officials in the United States said that seven people were infected with swine flu in California and Texas and all have recovered
Dat kan niet! In mexico kucht iemand dus madagascar gaat de haven dicht!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef switchboy het volgende:
Ik ga naar madagascar verhuizen.
[ afbeelding ]
Dat kuteiland was altijd onmogelijk in pandemic 2 dusse
Of gewoon PWNED?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:16 schreef LuxAeterna het volgende:
Laatst had ik met wat geluk Madagascar ook plat gekregen. Trouwens, waarom heet zoiets H1N1 en niet gewoon HN?
Dan heb je het toch verkeerd begrepen ben ik bang...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef switchboy het volgende:
Ik ga naar madagascar verhuizen.
[ afbeelding ]
Dat kuteiland was altijd onmogelijk in pandemic 2 dusse
lol, ja tamiflu schijnt aan te slaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:48 schreef Spougle het volgende:
Het zou mooi zijn als we er allemaal dood aan zouden gaan.![]()
Maar het zal uiteindelijk wel weer mee vallen.
quote:Op zondag 26 april 2009 02:39 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ja leuk zeg, een virus dat een redelijke kans heeft om flink wat elende te veroorzaken. Woopedywoo.....
Pandemic is een simpel flash spelletje waarin je moet proberen een dodelijke epidemie zo goed mogelijk over de hele aarde te verspreiden (zo ongeveer). En madagaskar was practisch onmogelijk omdat het bij de minste of geringste dreiging altijd meteen alles afsloot.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |