Hee Hans! Je bek lekt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Mooi! de helft van het bier over mijn shirt heen.
quote:
Yes ! korte samenvatting, maar toch weer een voelbare spanningquote:
Ik heb een rose van Chateau Villerambert Julien opquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas rosé in. Louis Bernard Tavel uit 2007.
i can see nipplesquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geil heShirt kan in elk geval in de was
.
Ik ben vandaag nog ff bij G&G binnengewandeld, maar heb me ingehouden. Helemaal niets gekocht. Ben trots op mezelfquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een rose van Chateau Villerambert Julien op
Werelddeals.
Hans bel 112quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog ff bij G&G binnengewandeld, maar heb me ingehouden. Helemaal niets gekocht. Ben trots op mezelf.
Was om 22:00 al ingetuned, maar toen had ik het te 'druk' (waarmee dan? Met Twitterenquote:
Geloof dat er een of andere Twitter meeting was in Grunn, maar dat kan ook al geweest zijn. Had er wel wat over gelezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was om 22:00 al ingetuned, maar toen had ik het te 'druk' (waarmee dan? Met Twitteren) om te FOK!Ken.
Hele kleine kans dat er Noren op een Twittermeeting van Groningen zijn ;-)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat er een of andere Twitter meeting was in Grunn, maar dat kan ook al geweest zijn. Had er wel wat over gelezen.
Of een leugenaar:quote:
Verdacht!quote:RoelJewel Potverdorie, wat een lekker wijntje.21 minutes ago from TweetDeck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |