Hee Hans! Je bek lekt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Mooi! de helft van het bier over mijn shirt heen.
quote:
Yes ! korte samenvatting, maar toch weer een voelbare spanningquote:
Ik heb een rose van Chateau Villerambert Julien opquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas rosé in. Louis Bernard Tavel uit 2007.
i can see nipplesquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geil heShirt kan in elk geval in de was
.
Ik ben vandaag nog ff bij G&G binnengewandeld, maar heb me ingehouden. Helemaal niets gekocht. Ben trots op mezelfquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een rose van Chateau Villerambert Julien op
Werelddeals.
Hans bel 112quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog ff bij G&G binnengewandeld, maar heb me ingehouden. Helemaal niets gekocht. Ben trots op mezelf.
Was om 22:00 al ingetuned, maar toen had ik het te 'druk' (waarmee dan? Met Twitterenquote:
Geloof dat er een of andere Twitter meeting was in Grunn, maar dat kan ook al geweest zijn. Had er wel wat over gelezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was om 22:00 al ingetuned, maar toen had ik het te 'druk' (waarmee dan? Met Twitteren) om te FOK!Ken.
Hele kleine kans dat er Noren op een Twittermeeting van Groningen zijn ;-)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat er een of andere Twitter meeting was in Grunn, maar dat kan ook al geweest zijn. Had er wel wat over gelezen.
Of een leugenaar:quote:
Verdacht!quote:RoelJewel Potverdorie, wat een lekker wijntje.21 minutes ago from TweetDeck
lolquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hele kleine kans dat er Noren op een Twittermeeting van Groningen zijn ;-)
Bovendien doe ik nooit aan meetings..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
En ik me maar steeds afvragen waarom ik het verkeerde nummer in toets....FOTO
Het leven als producer valt niet mee!
Haha!
quote:
Whaha, meesterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Haha!
Wijn van tegenwoordig kan je ook niet jaren laten liggen op de plank.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb nog pallets wijn liggen hier, dus die moet ik maar eerst es opdrinken voordat ik weer wat nieuws koop
.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Haha!
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, meesterlijk![]()
. Ging Astrid de Jong daar gisteren tijdens het EkStra weekend ook niet de fout mee in? Dacht eigenlijk van wel.
Zou er nou op een ander toestel een extra 6 zitten?quote:
Hehe, vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou er nou op een ander toestel een extra 6 zitten?Ik vind het eigenlijk wel een grappige actie als dat door iemand van 3FM is gedaan
.
Laidback luke![]()
Kijkt er iemand dan ooit naar de getallen op de toetsenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, meesterlijk![]()
. Ging Astrid de Jong daar gisteren tijdens het EkStra weekend ook niet de fout mee in? Dacht eigenlijk van wel.
Bij die kan ik 't me zeker voorstellen ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, meesterlijk![]()
Vooral roséquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijn van tegenwoordig kan je ook niet jaren laten liggen op de plank.
Ik doe het zelf trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijkt er iemand dan ooit naar de getallen op de toetsen.
Zeker tijdens RdW.nl kwam die lang niet altijd even slim overquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij die kan ik 't me zeker voorstellen ja.
Nou idd. Het meest irritante is dat domme toontje dat ze altijd heeft. En dan hoop ik dat ze 't speelt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker tijdens RdW kwam die lang niet altijd even slim over.
Hee een nick die ik niet herken...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Haha!
Mag idd hopen dat het gespeeld is, maar tijdens de Nachtdienst komt ze heel anders over (lees: wel wat slimmer)quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Het meest irritante is dat domme toontje dat ze altijd heeft. En dan hoop ik dat ze 't speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |