Ik probeerde van alles, maar hij bleef het doen. Nu gaat het wel weer goedquote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geloof dat je dan het vinkje bij het inloggen even moet uitzetten (koppel dit ip, bla bla bla)
Hehehe.quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos kan vooraan gaan staan met z'n vlaggetje:
2 Unlimited op Koninginnedagfeest Radio 538
QueenDay is pas geslaagd als het commercie uitstraalt.quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos kan vooraan gaan staan met z'n vlaggetje:
2 Unlimited op Koninginnedagfeest Radio 538
Verrader.quote:Op maandag 27 april 2009 14:16 schreef pieterr94 het volgende:
[..]
QueenDay is pas geslaagd als het commercie uitstraalt.![]()
En daarom gaat mijn radio die dag ook op 538.
Ah, okayquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik probeerde van alles, maar hij bleef het doen. Nu gaat het wel weer goed
Jahaaaaiii. Nog ff stressen, want ik ben weer veel te laat met het verlengen van mijn paspoort. En aangezien ik over anderhalve week al op vakantie gaquote:
waar gaan we heen? mijn paspoort is geldigquote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jahaaaaiii. Nog ff stressen, want ik ben weer veel te laat met het verlengen van mijn paspoort. En aangezien ik over anderhalve week al op vakantie ga. Hehehe.
Kort dag dusquote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jahaaaaiii. Nog ff stressen, want ik ben weer veel te laat met het verlengen van mijn paspoort. En aangezien ik over anderhalve week al op vakantie ga. Hehehe.
Italiëquote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
waar gaan we heen? mijn paspoort is geldig
Italië dusquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kort dag dus. Waar ga je heen dan? What reminds me dat ik mijn ID ook maar eens moet gaan verlengen want dat ding schijnt over 2 maanden ook te verlopen en ik stel het ook altijd uit. Moet er ook weer een passfoto worden gemaakt en dat vind ik wel zo suf...
Kan je niks aan doen, is de onkunde van onze Fok! "devvers" . . .quote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Brennel het volgende:
Ik word elke keer uitgelogd hier omdat ik nu aan een ander ip-adres gekoppeld ben en ik daarom opnieuw moet inloggen ofzoiemand enig idee wat ik daaraan kan doen?
Ik hoor liever hem dan Domien (en nog een paar van die guppen)quote:
Italiëquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Italië dus. Ik ga straks pasfoto's maken en heb morgen een afspraak met de paspoortenmakert. En dan kan ik 'm als ik het goed is volgende week ophalen
.
Ga je nog on holiday dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |