Komt het bij ons ook altijd op neer jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
vanavond personeelsfeest. Zal wel dik zuipfeest weer worden
Logisch Bartquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Rikketik het volgende:
Potver, ik ben best gespannen.M'n moeder, zus en tante stappen over een dikke anderhalf uur op het vliegtuig naar Barca. Vijf dagen alleen thuis en dat is tof, maar ik zal blij zijn als ze eenmaal gezond en wel weer op de grond staan.
Heb gevraagd of ze deze als souvenir mee willen nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Rikketik het volgende:
Potver, ik ben best gespannen.M'n moeder, zus en tante stappen over een dikke anderhalf uur op het vliegtuig naar Barca. Vijf dagen alleen thuis en dat is tof, maar ik zal blij zijn als ze eenmaal gezond en wel weer op de grond staan.
Heb gevraagd of ze deze als souvenir mee willen nemen.
[ afbeelding ]
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik herken mezelf helemaal in jou!
Mijn ouders zijn met de auto naar zweden, en ik was best blij toen ik een smsje kreeg dat ze veilig aangekomen waren! ?
En ik ga altijd heel vervelend nadenken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Blijft toch altijd spannend, vooral omdat je er zelf niet bij bent.
das bij assen in de buurtquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Beilen ken ik niet eens:P
Dus je hoeft haar ook niet zo vaak te zien?
Ja, dat soort gedachten vliegen zo nu en dan ook door m'n hoofd. Ik wéét dat het niet gaat gebeuren, maar toch... Het zullen de zenuwen wel zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Fems het volgende:
[..]
En ik ga altijd heel vervelend nadenken.
Stel dat ze onderweg een ongeluk krijgen, dan zijn ze met zijn tweeën dood en heb ik geen ouders meer.
Het komt vast helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, dat soort gedachten vliegen zo nu en dan ook door m'n hoofd. Ik wéét dat het niet gaat gebeuren, maar toch... Het zullen de zenuwen wel zijn.
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das bij assen in de buurt
tjah, ik zie haar meestal 1 keer in de week
ach, momenteel gaat het wel. we hebben nu allebei een autoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!
Valt wel, maar niet meequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt hier in Glanerbrug wel mee
Oooh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, momenteel gaat het wel. we hebben nu allebei een auto
Ze bellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Het komt vast helemaal goed!Smsen of bellen ze wanneer ze veilig geland zijn?
de Golf rijdt nog steeds?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, momenteel gaat het wel. we hebben nu allebei een auto
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze bellen.De landing staat gepland voor 16.30, dus ik ben benieuwd.
Hehe, ik weet het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongen
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!
Jaa, ben zonet even naar de apotheek gefietst, omdat ik barst van de koppijn, rugpijn en nekpijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Rikketik het volgende:
3x2 paracetamol erbij?Das toch een redelijk zware dosis, of niet?
En feesten, meh. Geen tijd voor en geen zin aan.
In de Lutte, waar ik heel de middag ben geweest voor een fysieke training, heeft het heel de middag geregend!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Fems het volgende:
[..]
In haaksbergen, of iniedergeval in het gedeelte waar ik woon, niet
Tjaa, hopen dat het helpt dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, alvast veel plezier met zuipen/feesten vanavond
@ Femke: diclofinac + 6 paracetamol, dat is best wel veel
Zal zeker wel lukkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, alvast veel plezier met zuipen/feesten vanavond
@ Femke: diclofinac + 6 paracetamol, dat is best wel veel
Femke is ook alleenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Bart! Moet jij nu niet een feestje geven omdat je pa en ma weg zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |