Haha, ik had het idee dat hij alleen maar is aangekomen sinds hij Manager is gewordenquote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
haha ja die lach ;')
Ja joh, alleen had hij een redelijk kort kapsel en hij heeft nu lang zag ik als het goed was. Nu lijktie wel iets ouder maar hij heeft precies dezelfde dikke plofkop van vroeger hehe
Haha, dat is geen hint.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Geen zin meer om op te staan, is dit een verkapte hint dat dit je laatste fok bericht is?
Kan nog lang niet slapen, kriebels ofzoietsóf gewoon niet moe dat kan ook natuurlijk
Maar nu ga ik wel naar bed,quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, dat is geen hint.
Ik heb gewoon geen zin om van de bank op te staan en naar boven te lopen.
De zomer begint weer hequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo terug van werk![]()
't liep aardig door
Idd, was blij dat het toch nog door liep, als er geen ruk te doen is, schiet de tijd ook niet opquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd, was blij dat het toch nog door liep, als er geen ruk te doen is, schiet de tijd ook niet op
Inderdaad viel mee, stond mooi 2e raam. Beetje chickies kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar té druk is ook niks
ik weet nog niet precies welke dagen ik deze week werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
ff de 3 dagen van deze werkweek volmaken...
en jij?
Nu zo ver mogelijk komen met mn scriptie, en daarna shoppenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Morguh
Mensen die nog wat boeiends gaan doen vandaag?
3d tekenenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Morguh
Mensen die nog wat boeiends gaan doen vandaag?
Jeeeuuujquote:
tjah, op zich wel leuk hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jeeeuuuj
Was nog van plan om even de stad in te gaan maar zoals het er nu naar uit ziet...
Eerst maar eens ontbijten en douchen dan zien we nog wel.
lekker home alone?quote:
Zal bestquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, op zich wel leuk hoor
beetje constructie's maken enzo
hmm, das ook niks aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, maar ik zit nu met mijn latijnboeken voor me, helaas!
werken tot half 5.quote:
Waar komt je vriendin eigenlijk vandaan? Niet uit de hoeve, of wel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
werken tot half 5.
weet nog niet wat ik vanavond ga doen. ik heb de vriendin thuis zitten.
nee, die komt uit beilen. mooi eind wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Waar komt je vriendin eigenlijk vandaan? Niet uit de hoeve, of wel?
Beilen ken ik niet eens:Pquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, die komt uit beilen. mooi eind weg
Hoeft? Hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Beilen ken ik niet eens:P
Dus je hoeft haar ook niet zo vaak te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |