Waar heb je fysio? Anders ben ik jou net misgelopen, hoewel ik nu wel eindelijk Timo gesproken heb, die ook fysio had.quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo naar fysio, me weer los laten kraken, en dan hard aan de slag voor mn scriptie
Stroinkslandenquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waar heb je fysio? Anders ben ik jou net misgelopen, hoewel ik nu wel eindelijk Timo gesproken heb, die ook fysio had.
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkersquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomt
Truequote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkers
uitstraling en mac in een zinquote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkers
ik ben toch altijd liefquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |