Jij wou mij toch ingehaald hebben op 31 december 2009?quote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker boeiende informatie David
dat vind ie prachtigquote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker boeiende informatie David
quote:Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ie prachtig
elke 100 posts meld ie dat ie weer zoveel posts heeft
Nee? Eind 2010 had ik gezegtquote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wou mij toch ingehaald hebben op 31 december 2009?
Je zou bijna denken dat ie autistisch is.quote:Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ie prachtig
elke 100 posts meld ie dat ie weer zoveel posts heeft
quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ie autistisch is.
IK?quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ie autistisch is.
Ja. Jeetje. Wat boeit het nou hoeveel posts je hebt?quote:
Niet zoveel eigenlijk he?quote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Jeetje. Wat boeit het nou hoeveel posts je hebt?
Oja. Ik Mathieu (al weet ik nog steeds niet hoe je zn voornaam schrijftquote:
[mierenneuk-modus aan]quote:
Nee, dan worden het teveel puntjes. Had er eerst inderdaad 3 staanquote:Op maandag 27 april 2009 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[mierenneuk-modus aan]
lijkt ... niet beter dan .. achter "Autisme en puberteit"?
[mierenneuk-modus uit]
quote:Op maandag 27 april 2009 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]maar verder mooie voorkant, mooie subtitel
Taaltechnisch gezien hoort dat ook. Niets voor niets dat word automatisch groepeert in setjes van drie als je ...... typtquote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
meestal doe ik 3 puntjes, vind ik persoonlijk mooier staan
nu je het zegt, dat doet Word inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien hoort dat ook. Niets voor niets dat word automatisch groepeert in setjes van drie als je ...... typt
Laat mij dat nou net even niets boeien, en het zelf mooier vinden met 2 puntjesquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien hoort dat ook. Niets voor niets dat word automatisch groepeert in setjes van drie als je ...... typt
Aargh. Dat is verrotquote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GODVERDEKUTKANKER UITZENDBUREAU!
Wil ik die baan van 3 maanden aannemen, komen ze met het schaamrood op de kaken vertellen dat het een oude vacature van januari is!![]()
HEB IK WEER NIKS! Ik word hier gek, verdomme!
fucking hell.quote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil ik die baan van 3 maanden aannemen, komen ze met het schaamrood op de kaken vertellen dat het een oude vacature van januari is!![]()
Zie het van de zonnige kant, weer een reden om naar de VS te gaanquote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder geld geen reis hequote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant, weer een reden om naar de VS te gaan
Als er geen rare dingen met hem gebeuren door de tests uiteraardquote:Op maandag 27 april 2009 19:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Anders doe je die medicijnen test baantjes, kun je over een maand of anderhalf al
Ach wat is nou een paar jaar op een mensenlevenquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er geen rare dingen met hem gebeuren door de tests uiteraard
Hahahaquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach wat is nou een paar jaar op een mensenleven
Is die Ali nog steeds zo geinig of valt dat vies tegen op 't werk?quote:
Isie dat ooit geweest dan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is die Ali nog steeds zo geinig of valt dat vies tegen op 't werk?
Ik kon altijd wel met hem lachen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Isie dat ooit geweest dan?![]()
Nee, hij is een Panda
Hahaha, klinkt nicequote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik kon altijd wel met hem lachen.
Hadden we in de klas maatschappijleer, gingen de Nederlanders aan de ene kant (3 stuks....) van 't lokaal zitten, hij en the gang aan de andere kant.
Gooiden zij een propje, wij een pen, zij weer iets..gooi ik een stoelgood old times.
En lachen dat die gek deed met zijn aanstekelijke lach
haha ja die lach ;')quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt niceJa, zijn lach is nog steeds aanstekelijk. Een overduidelijke "Hahahahuhuhuhaha"
Was hij altijd al zo dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |