ik dacht je even voor te zijnquote:
Oppassen dikke.quote:
Jepquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
En werkte Nathalie vanavond bij de Mac bij 't meubelplein bij de drive-in?
Jep. Toen ik om 5 uur begon was de grootste drukte (thank you Marathon) nog aanwezig maar al aan het wegebben, dus heb de grootste drukte niet meegemaakt.. maar voor een zondag viel het verder wel meequote:Op maandag 27 april 2009 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hey nathalie. Ook gewerkt? En nog druk gehad?
En het regent hier weer is. Na een lange tijd
je weet hoe je moet douchen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Douchen, daarna lekker stinken bij fitness met mijn bierlucht
Was je gister nou langsgeweest dan?quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Douchen, daarna lekker stinken bij fitness met mijn bierlucht
Ja en nog een fokkerquote:Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je gister nou langsgeweest dan?
quote:
Ali.. Onze pandaquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja en nog een fokker, wist niet dat Ali Sayin ook bij de Mac werkte , mee in de klas gezeten vroeger. Met z'n Fenerbahce vs Galatasaray
![]()
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomtquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je lijkt trouwens heel anders dan op je foto's
:pquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomt
Binnen, groen shirt je zal me wel niet gezien hebben hehe.quote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ali.. Onze panda![]()
Heb ik je geholpen, of was je binnen?
Hahha, okequote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
:p
[..]
Binnen, groen shirt je zal me wel niet gezien hebben hehe.
Maar ik ga nu spullen pakken en zweten
Waar heb je fysio? Anders ben ik jou net misgelopen, hoewel ik nu wel eindelijk Timo gesproken heb, die ook fysio had.quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo naar fysio, me weer los laten kraken, en dan hard aan de slag voor mn scriptie
Stroinkslandenquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waar heb je fysio? Anders ben ik jou net misgelopen, hoewel ik nu wel eindelijk Timo gesproken heb, die ook fysio had.
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkersquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomt
Truequote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkers
uitstraling en mac in een zinquote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkers
ik ben toch altijd liefquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |