Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze bellen.De landing staat gepland voor 16.30, dus ik ben benieuwd.
Hehe, ik weet het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongen
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!
Jaa, ben zonet even naar de apotheek gefietst, omdat ik barst van de koppijn, rugpijn en nekpijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Rikketik het volgende:
3x2 paracetamol erbij?Das toch een redelijk zware dosis, of niet?
En feesten, meh. Geen tijd voor en geen zin aan.
In de Lutte, waar ik heel de middag ben geweest voor een fysieke training, heeft het heel de middag geregend!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Fems het volgende:
[..]
In haaksbergen, of iniedergeval in het gedeelte waar ik woon, niet
Tjaa, hopen dat het helpt dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, alvast veel plezier met zuipen/feesten vanavond
@ Femke: diclofinac + 6 paracetamol, dat is best wel veel
Zal zeker wel lukkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, alvast veel plezier met zuipen/feesten vanavond
@ Femke: diclofinac + 6 paracetamol, dat is best wel veel
Femke is ook alleenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Bart! Moet jij nu niet een feestje geven omdat je pa en ma weg zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |