Dat zei ik ook alquote:
Binnen nu en twee weken kan men weer een groots topic van mijn hand verwachtenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Klacht 3: Chriz2k had dit topic nog veel mooier kunnen maken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zei ik ook alIk heb morgen een date met een redelijk lekker wijfie van 16
![]()
Ik ben zelf 22
Ik ben al aan het afkruizen op de kalender!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Binnen nu en twee weken kan men weer een groots topic van mijn hand verwachten!
Maar wat is er mis met 15? Een ondergrens van 13 voor eenmalig contact, 14 voor semi-langdurig contact en 15 voor langdurig contact is prima.
Een relatie met zo'n jong sletje is wel dodelijk irritant, omdat ze over het algemeen het mannelijke intellect toch niet bij kunnen benen. Als fuckbuddy zijn ze echter wel zeer aan te raden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben al aan het afkruizen op de kalender!
Tja, het probleem is dat ze qua uiterlijk mijn type is tenminste. En mijn zusje is jonger dan zij, dus ergens heb ik een geweten. Hoewel, ik kan haar natuurlijk nu wel vormen, zodat ze geen Marokkanenneuker wordt, en ik kan haar spellingsregels bijbrengen!
Moet je ook even aan de rechter zeggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Gezever over leeftijd altijd. Gewoon niet zo moeilijk doen,
Alsof dit een rechtszaak gaat worden. Zo'n relatie met volledige wederzijdse instemming kan primaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:08 schreef BluesRebel het volgende:
Moet je ook even aan de rechter zeggen
Ik had t over jou opmerking in t algemeen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alsof dit een rechtszaak gaat worden. Zo'n relatie met volledige wederzijdse instemming kan prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |