Daar maak je een fout, KINK FM is van vereniging Veronica, en een alternatief radiostation was juist dé wens van Vereniging Veronica. Dát gaan ze echt niet verkloten to hitzendertje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:26 schreef Stofje het volgende:
Wat een user op dat radioforum zegt is helaas wel waar: Als Kink FM idd door kan stomen, wordt het net zo ruk als al die andere zenders.
Vergeet niet dat ook KinK FM in de laatste jaren steeds meer water bij de wijn heeft gedaan. De playlist trekt steeds meer - maar gelukkig nog lang niet zo ernstig - richting 3FM.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Daar maak je een fout, KINK FM is van vereniging Veronica, en een alternatief radiostation was juist dé wens van Vereniging Veronica. Dát gaan ze echt niet verkloten to hitzendertje.
Je zou het verleden van KinKFM en de gedachte daarachter, eens moeten lezen.
Dat forum zit vol 14 jarig pubervolk
Die mening is veel te genuanceerd voor TSquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Je bent wel erg bot en ongenuanceerd over radiostations waar jij blijkbaar geen onderdeel van de doelgroep bent. Ik bedoel er is een doelgroep voor radio 10 gold. Hoe hard jij ook mag roepen dat het van jou weg mag.
Oh,ik run een webradio zendertje, en ik heb toevallig bijna alle afleveringen van DVM shows, en dus elke avond op de zender een halfuur/uurtje een uitzending te horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef BoerBert het volgende:
Kan iemand dat stukje over de Dikvoormekaarshow even toelichten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |