Daar maak je een fout, KINK FM is van vereniging Veronica, en een alternatief radiostation was juist dé wens van Vereniging Veronica. Dát gaan ze echt niet verkloten to hitzendertje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:26 schreef Stofje het volgende:
Wat een user op dat radioforum zegt is helaas wel waar: Als Kink FM idd door kan stomen, wordt het net zo ruk als al die andere zenders.
Vergeet niet dat ook KinK FM in de laatste jaren steeds meer water bij de wijn heeft gedaan. De playlist trekt steeds meer - maar gelukkig nog lang niet zo ernstig - richting 3FM.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Daar maak je een fout, KINK FM is van vereniging Veronica, en een alternatief radiostation was juist dé wens van Vereniging Veronica. Dát gaan ze echt niet verkloten to hitzendertje.
Je zou het verleden van KinKFM en de gedachte daarachter, eens moeten lezen.
Dat forum zit vol 14 jarig pubervolk
Die mening is veel te genuanceerd voor TSquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Je bent wel erg bot en ongenuanceerd over radiostations waar jij blijkbaar geen onderdeel van de doelgroep bent. Ik bedoel er is een doelgroep voor radio 10 gold. Hoe hard jij ook mag roepen dat het van jou weg mag.
Oh,ik run een webradio zendertje, en ik heb toevallig bijna alle afleveringen van DVM shows, en dus elke avond op de zender een halfuur/uurtje een uitzending te horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef BoerBert het volgende:
Kan iemand dat stukje over de Dikvoormekaarshow even toelichten?
TS = Andre van Duin?????quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef BoerBert het volgende:
Kan iemand dat stukje over de Dikvoormekaarshow even toelichten?
Dit dit zomaar kan! TS wat doe je!?quote:09. Radio 10 Gold - 2,6 (2,7) [2,7]
Radio 10 Gold, ouderwets en niet meer van deze tijd.
dus weg ermee.
10 Gold is niet meer wat het geweest is, 10 Gold word op een laag pitje gehouden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef B.E.D het volgende:
TS heeft geen smaak.
Bovendien zegt hij dit:
[..]
Dit dit zomaar kan! TS wat doe je!?
Good old Tom Blomberg!
250 pop of een envelop.!
De verborgen telefoon!
Ik hoop KX Radio.quote:Op zondag 26 april 2009 02:38 schreef HPayne het volgende:
Wanneer wordt bekend welke zender in de plaats komt van Arrow?
Ik moest me er deze week ook aan ergeren.....je hoeft echt geen helderziende te zijn dat Ilse, Alain of Krezip ermee wegkomen...quote:Op zondag 26 april 2009 03:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop KX Radio.
Deze week maar gestopt met 3FM luisteren, zomaar awards weggeven aan de meest foute artiesten.
Ik hoop het ook, dat is een station wat iets toe zou voegen aan de ether.quote:Op zondag 26 april 2009 03:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop KX Radio.
Deze week maar gestopt met 3FM luisteren, zomaar awards weggeven aan de meest foute artiesten.
dan heeft hij je terecht en goed gepwned meneer de faalhaasquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Oh,ik run een webradio zendertje, en ik heb toevallig bijna alle afleveringen van DVM shows, en dus elke avond op de zender een halfuur/uurtje een uitzending te horendat weet hij toevallig blijkt.
wie heeft er nou nog CD'squote:Op zaterdag 25 april 2009 18:26 schreef Panic_A het volgende:
Dan hoef ik eindelijk niet meer te slepen met cd's.
Nee als ik aan het werk ben wil ik gewoon muziek horen en zo min mogelijk gesprekken, moppen, spelletjes en dergelijke. Ik ga namelijk niet in mijn stoel zitten om alleen naar de radio te luisteren je bent altijd wel met andere dingen bezig en dan leiden die grollen en kansloze weekendverhalen alleen maar af.quote:Op zondag 26 april 2009 14:54 schreef Repeat het volgende:
Ik wil gewoon leuke gesprekken, moppen, spelletjes ed dat blijft tenminste leuk ipv altijd dezelfde paupernummers.
Dance Department van Dennis Ruyerquote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef IJsblock het volgende:
Het probleem van 538 is heel makkelijk uit te leggen: ze hebben een format waarin alleen maar hits worden gedraaid, nu is dat geen probleem, dat doet 3FM ook wel, maar die onderscheiden zich door ook meer info te vertellen over dat nummer, bijvoorbeeld hoe het tot stand is gekomen en of het een cover was, noem maar op.
Edwin Evers kan dit overigens wel, als enige (?) van 538, de rest van de dj's zijn bezig met grijsgedraaide 80's hits (Eye Of The Tiger, I'm Still Standing, Owner Of A Loneley Heart) te draaien, summier info te geven, zoveel mogelijk 538, flitsmeldingen, prijzen naar Ibiza/Limolunch/TranceEnergy te roepen of dat er reclame komt.
Je hoort Lady Gaga 6 keer per dag met haar Pokerface, dat blerwijf van een Kelly Clarkson, maar nooit iets van een Franz Ferdinand, want dat is *oei* gitaren en misschien dat de 538 luisteraar dat niet snapt, want het is moeilijke muziek voor ze.
Waarom wel die standaard top40 meuk en nooit eens een keer een eigen inbreng van een dj die na 10en op de 538 zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |