Ja, altijd lastig als je in een zwart gat valtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kwam even op het topic omdat hij even niet in de belangstelling staat.
ja denk het ook of hij verveelt zich de pest dat ie denkt ach nog ff door gaan, maak ik er thuis nog wel 1quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat ie
nu door lopen klooien... zonde......
Ja of omdat hij het gewoon leuk vind om naar jaap en zo te kijken op de streams en dat even mee te delen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kwam even op het topic omdat hij even niet in de belangstelling staat.
Hij kan ook eens gewoon gezellig meechattenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:42 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja of omdat hij het gewoon leuk vind om naar jaap en zo te kijken op de streams en dat even mee te delen.
Huub je kan natuurlijk gewoon even jaap bellen he.
ik was voor sabien, die had 2 pluspuntenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef FANN het volgende:
da's wel gelul Bart...... had niet uitgemaakt wie er won......
ik was trouwens voor Ruud......
Huub kan toch gewoon gezellig meeposten, nu een keertje als streamer......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:42 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja of omdat hij het gewoon leuk vind om naar jaap en zo te kijken op de streams en dat even mee te delen.
Huub je kan natuurlijk gewoon even jaap bellen he.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was voor sabien, die had 2 pluspunten![]()
dan gaan we rellen op fok !quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Huub kan toch gewoon gezellig meeposten, nu een keertje als streamer......
niks mis mee....... Huub kom op..... klets effe mee.......
Er zit nog geen drank in Huubquote:
geitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |