Die Ui + ondertitelquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef muay-toy het volgende:
Waarom zijn er toch altijd types in KLB die serieus gaan discussiëren met elkaar![]()
![]()
wow, mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:31 schreef Nikmans het volgende:
Ik ken een van de chicks die daar staat
Buitelandse vrouw scoren dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef MASD het volgende:
Boeiend.Het is tenminste representatief voor het meerendeel van de vrouwen in Nederland. Arrogante hoeren.
Da's een webcamsletje, zie fokwiki over take me out.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:51 schreef Synthesist het volgende:
[..]
ik vond die ene metalchick in het begin wel leuk. sonata arctica t shirt, en ze deed een orgasme na.
Serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
Een week na de opnames werd al dat spul weer opgehaald en bleef er weinig meer over van de 'nieuwe' tuin
Dat was toch dat mokkel met al die piercings?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Da's een webcamsletje, zie fokwiki over take me out.
Die doen dat omdat de eerste twee die wegdrukken geinterviewd worden en zodoende krijgen zij zichzelf vaker op TV.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:33 schreef Bolter het volgende:
Ik zag gister ook zo'n aflevering, ik heb eerlijk gezegd geen enkel leuk/mooi meisje kunnen ontdekken? De uitstraling van die vrouwen daar is écht niets en als je daar niet op afknapt wacht maar tot ze hun scheur opentrekken, blij dat domheid niet besmettelijk is. En zij verwachten dan dat daar Mr. Perfect tussen zit? Nee dames, hetzelfde geldt voor datingsites: op het moment dat je dat soort middelen nodig hebt om een date te scoren ga je er niet de prins op het witte paard vinden.
Ook steeds die vrouwen die gelijk drukkenVolgens mij staan er een paar tussen die nog nooit dat lampje hebben laten branden. Wat doe je daar dan?
Gister waren er 3/3 die zonder date weg gingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
TS is jaloers dat hij wel vrijgezel blijft.
Indonesische naam waarschijnlijk, men.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:32 schreef L.no het volgende:
Oesha? Wtf? Dat klinkt als een kreet.
Hmm.. misschien moet ik het programma eens bekijken.
Ojaa. Dat was een beetje respectloos van mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Indonesische naam waarschijnlijk, men.
Jouw nickname.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef L.in het volgende:
Jullie lopen alleen die meiden of "wijven" af te zeiken...wat denk je eens van die dudes die aan dat programma meedoen, wat een gasten zeg
Als je kandidaat wil zijn in zo'n goedkoop programma, bereid bent om met je kop op televisie te komen met het risico om als abominabele circusact gebruikt te worden en denkt eventueel een leuke wederhelft tegen te komen in een geregisseerde setting, dan ben je per definitie niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef L.in het volgende:
Jullie lopen alleen die meiden of "wijven" af te zeiken...wat denk je eens van die dudes die aan dat programma meedoen, wat een gasten zeg
Maar jij gaat dan ook uit met de meisjes uit het gangpad met verzorgingsproducten van de lokale AH XL.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
Man, ik ken amper meisjes/vrouwen die niet zo zijn!
En dan bestaat hun 'date' ook nog eens gewoon uit een kwartiertje in een achterkamer zitten, want meteen daarna wordt de volgende aflevering alweer opgenomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je kandidaat wil zijn in zo'n goedkoop programma, bereid bent om met je kop op televisie te komen met het risico om als abominabele circusact gebruikt te worden en denkt eventueel een leuke wederhelft tegen te komen in een geregisseerde setting, dan ben je per definitie niet goed bij je hoofd.
Neuh, het zijn niet mijn vriendinnen, dat zijn uiteraard uiterst intellectuele vrouwen mét een mening enzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan ook uit met de meisjes uit het gangpad met verzorgingsproducten van de lokale AH XL.
Sorry, hvj, wjnmk.
Dat doet mij deugd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, het zijn niet mijn vriendinnen, dat zijn uiteraard uiterst intellectuele vrouwen mét een mening enzo!
Te erg iddquote:Maar als ik uit ga, of naar de supermarkt ga, of wat dan ook dat meer dan een paar meter bij mn huis vandaan is, ik kom ze altijd tegen!
Kijk je dan toevallig niet net naar je weerspiegeling in een of ander raam!?1?!11einz!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, het zijn niet mijn vriendinnen, dat zijn uiteraard uiterst intellectuele vrouwen mét een mening enzo!
Maar als ik uit ga, of naar de supermarkt ga, of wat dan ook dat meer dan een paar meter bij mn huis vandaan is, ik kom ze altijd tegen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |