quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Roel moet oppassen dat hij geen verf spettert op zijn witte pakje
kaal , kaal en kalendquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar daar zitten ook slechts 2 bitches / jostis/ debielen
idd, goed kritischquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef lies1958 het volgende:
En dit vind ik nu gaaf aan Jaap die spervuur van vragen op die man.
Dit is de Jaap waar ik zo van heb genoten tijdens DGK.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef bunkerman het volgende:
.......jaap stelt tenminste goede vragen........
en wat voor rol speel jij in de bunkert ? vertel vertelquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
thxx voor het compliment...........
voel me ook debielig en weet je het voelt nog goed ook.......maar goed het gaat over de bunker ..........jaap stelt tenminste goede vragen........
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en wat voor rol speel jij in de bunkert ? vertel vertel
Hij zat ook heel onhandig in het midden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef D. het volgende:
Jaap stuurt Danny weg om een colaatje voor hem te halen
hmm ik hoopte dat je een terreur verdachte was in de bunkertquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef bunkerman het volgende:
[..]
de rol van een debielige verslagen voller..................kijk nu is het wel leuk als jaap wat zegt........
gun fok en consorte alle goedsquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zitten er ook wel mensen uit andere fora bij, die hun frustraties kwijt willen omdat EnjoyMedia samenwerkt met FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |