Nee, het is gewoon dondersknap.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef Larry-Laffer het volgende:
Oh, dus mensen die toevallig gezegend zijn met een knapper uiterlijk hebben wel het recht om carriere te maken, maar lelijke mensen niet?
Hij heeft dan ook geen talent (= carrière).quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:31 schreef Edwinuss het volgende:
Jammer dat je geen fobo hebt.
Platencontracten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
Bij Britains got talent zingen gelijk stellen aan carriere maken.
Wat? Wat wou je dan gaan doen.quote:
Je bedoelt dat ie lelijk is. Maar talent zal die ook wel niet hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook geen talent (= carrière).
Lelijkheid en talent, is iets anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie lelijk is. Maar talent zal die ook wel niet hebben.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef nuget het volgende:
TS kan zelf niks, dan maar mensen afzijken die wel succes boeken
Je hoeft het nieuws niet te volgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:35 schreef Maisnon het volgende:
Komop man elke kandidaat wordt wereldnieuws bij dat fucking programma het komt mij echt m'n strot uit
Dus jij volgt nieuws van deze kandidaten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Je hoeft het nieuws niet te volgen.
Net of ik een keus heb hier op FOKquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Je hoeft het nieuws niet te volgen.
Waarheid is hard he.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:39 schreef stamppot het volgende:
TS: lelijk en geen carriere, dubbele fail.
Nee, eigenlijk heb ik alleen het optreden van die Susan Boyle meegekregen en de aandacht daarvoor vond ik terecht, want ze zingt gewoon goed.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus jij volgt nieuws van deze kandidaten?
Je hoeft ook niet op FOK! te zitten. En verder moet je dan misschien wat minder naar SBS Shownieuws kijken en wat minder de Telegraaf lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Net of ik een keus heb hier op FOKen zelfs op de Nederlandse TV, radio en kranten
Oh Snap! Daar heb je me goed tuk johquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef Larry-Laffer het volgende:
En verder moet je dan misschien wat minder naar SBS Shownieuws kijken en wat minder de Telegraaf lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |