abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68412621
Heb werkelijk waar geen idee waarover maar dat maakt niet uit.
pi_68412637
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:52 schreef snetje het volgende:

[..]

Bobby & Elientje
Snetje en een olielamp met een geest met 3 wensen?

Als je liever iets anders hebt, zeg het en we regelen wat
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 07:46:32 #178
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68413277
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:52 schreef snetje het volgende:

[..]

Bobby & Elientje
in de reeks;

Peppi & Kokkie
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 07:46:46 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68413280
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]

in de reeks;

Peppi & Kokkie
oh en

Bassie en adriaan
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68414470
*"DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie"

-Wat maakt dat allemaal uit....dat je vóór geld alles wilt doen blijft mensen bij en dat zal altijd aan je blijven hangen.
De GK was geen spel....het was echt.
De één doet alles voor geld,de ander doet dat niet.
Dat bljft mensen bij en dat raak je dus ook nooit meer kwijt.
Laat het eens tot je doordringen dat wat je op tv laat zien voor de kijkers echt is.

*"Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben."

-Je wou toch zelf met je hoofd op tv....dan moet je ook de negatieve kanten slikken.
Denk je nou echt dat alleen maar goede journalisten bestaan die weten hoe het hoort?
Iedereen geeft zijn mening...slik het maar,je doet het zelf ook.

*"Dit stuk over Peter geldt net zo goed voor de uitspraak van Bert van der Veer, een media kenner. Van der Veer zegt in Shownieuws dat ik mezelf niet over mijn roem heen kan zetten. Pardon?! Ik mag toch hopen dat Shownieuws dit per abuis zo heeft gemonteerd? Een media kenner hoort toch eerst even met mij een babbeltje te maken alvorens te reageren in zijn eigen oh zo geliefde media land?"

-Ik denk dat Bert van der Veer de kern raakt.
Als iemand weet hoe tv werkt en wat het met mensen doet is het van der Veer wel
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 27 april 2009 @ 09:36:06 #181
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68414515
quote:
Op maandag 27 april 2009 03:27 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Snetje en een olielamp met een geest met 3 wensen?

Als je liever iets anders hebt, zeg het en we regelen wat
als het een lekkere geest is.. vind ik het best
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 27 april 2009 @ 09:37:17 #182
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68414543
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh en

Bassie en adriaan
Peter en Johan ah nee. ... Johan is leuk
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 27 april 2009 @ 13:23:23 #183
84524 Morwen
I got life
pi_68420608
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef riri het volgende:
*"DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie"

-Wat maakt dat allemaal uit....dat je vóór geld alles wilt doen blijft mensen bij en dat zal altijd aan je blijven hangen.
De GK was geen spel....het was echt.
De één doet alles voor geld,de ander doet dat niet.
Dat bljft mensen bij en dat raak je dus ook nooit meer kwijt.
Laat het eens tot je doordringen dat wat je op tv laat zien voor de kijkers echt is.

*"Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben."

-Je wou toch zelf met je hoofd op tv....dan moet je ook de negatieve kanten slikken.
Denk je nou echt dat alleen maar goede journalisten bestaan die weten hoe het hoort?
Iedereen geeft zijn mening...slik het maar,je doet het zelf ook.

*"Dit stuk over Peter geldt net zo goed voor de uitspraak van Bert van der Veer, een media kenner. Van der Veer zegt in Shownieuws dat ik mezelf niet over mijn roem heen kan zetten. Pardon?! Ik mag toch hopen dat Shownieuws dit per abuis zo heeft gemonteerd? Een media kenner hoort toch eerst even met mij een babbeltje te maken alvorens te reageren in zijn eigen oh zo geliefde media land?"

-Ik denk dat Bert van der Veer de kern raakt.
Als iemand weet hoe tv werkt en wat het met mensen doet is het van der Veer wel
Jaap verwacht dat de kijker de echte Jaap achter de Terror ziet zonder dat hij er moeite voor hoeft te doen, maar zo werkt het gewoon niet. En zolang hij verkiest om zijn shows als typetje te doen zullen mensen het ook zo zien, een typetje die een show opvoert. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat Joran mee heeft gedaan: "Lachen joh man, ik zo in een show van TerrorJaap met zo'n leugendetector, ik heb me rot gelachen"

Schiet zijn doel dus volledig voorbij, Joran die het "allemaal wel lachen vind" en Jaap die denkt dat hij baandoorbrekend bezig is geweest maar in feite ziet men een hoed en een pak die tijdens DGK door de kots hebben liggen rollen. Een stigma misschien maar wel 1 die hij keer op keer op keer zichzelf opgelegd heeft.

Jaap is niet dom, hij heeft gewoon een verkeerde inschatting gemaakt deze keer en dat kan hem in de vluchtige wereld van de media weleens de "kop" kosten.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_68425355
Jaap heeft zaterdag een heel mooi stuk voorgelezen over hoe en wat, maaktte op mij wel indruk,maar nu met dit stukje wat erna weer op zijn site heeft gezet haalt hij bij mij dat gevoel weer weg.
Ik krijg nu de indruk dat hij gewoon aan het smeken is om gesprekken te krijgen met zijn tegenstanders.
Als Jaap zo overtuigd is van zijn eigen produktie waar koopt hij dan geen zendtijd ergens en zend het dan via die weg uit. Dan overtuig je mensen met wat je wel kan. Oke jaap verdient er dan geen cent aan maar dan krijgt hij wel misschien wat hij heel graag wil. Een aanbieding voor het maken van 6 shows.
Tuurlijk heeft Jaap dit programma ook gemaakt om er geld mee te scoren. Is logisch toch.
Daarom als ik Jaap was zou ik lekker iedereen een dikke middelvinger geven en het tegen betaling op internet zettten is volgens mij zo te regelen via mobieltjes en ideal of zo. Denk dat hij daar meer geld mee kan verdienen en een groter bereik mee heeft dan via de nederlandse televisie.
I
pi_68427940
Vanavond een stukje beeldmatriaal van Jaap zijn programma met Joran in rtlboulevard.
Al doen ze alweer vrij negatief.
Goedemorgen :W
pi_68428020
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:02 schreef Susi het volgende:
Maar als hij vindt dat hij niet meer dat typetje wil zijn, waarom sluit ie dan af met Adioss, Jaapje Terror ?
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 27 april 2009 @ 18:23:27 #187
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68430925
Dat zal dan wel weer het minste stukje zijn. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat Jaap of zijn manager het slechtste beschikbaar stelt.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_68431473
Jaap heeft zijn podium gehad bij rtl boulevard. Hij kon een woordje zeggen maar kwam in mijn ogen heel onzeker over. Het programma werd helemaal afgemaakt door Gordon en Winston.
Gordon noemde jaap het meest ranzige wezen wat er ooit op de nederlandse tv te zien is geweest.
Winston zei nog dat John de Mol het ook gezien heeft en dat die had gezegd dat het programma zo ontzettend slecht was dat het niet op tv kon.
Wat Gordon zei vond ik wel heel erg overdreven.
pi_68431506
Gun Jaap toch meer dan dat ie zoals nu alleen maar afgezeikt wordt
pi_68431616
Jaap moet het gewoon monteren en dan op internet gooien als hij zijn gelijk wil bewijzen.
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 18:53:41 #191
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68431753
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:08 schreef snetje het volgende:

[..]

Juub en Haap dan
is ook
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_68431791
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:45 schreef Eef999 het volgende:
Gun Jaap toch meer dan dat ie zoals nu alleen maar afgezeikt wordt

Ja tuurlijk gun ik hem ook meer, maar ik heb geen verstand van televisie maken en wat hij in de kooi deed was leuk voor in dat programma maar vaak ook heel flauw.
Hij acteerde gewoon heel veel . Daarom denk ik dat Jaap door het produktieteam van DGK gewoon zoet is gehouden, doordat die tegen hem gezegd hebben dat hij heel goed voor zichzelf kon beginnen op tv.
Als ik nog denk aan die show van hun was alleen het stukje met nadia en dennis leuk.
Daarom vind ik het van Huub juist heel verstandig dat die een baan achter de schermen is gaan doen want die had het ook niet gered naar aanleiding van zijn gedrag in de kooi. Een stempel raak je gewoon heel moeilijk kwijt.

[ Bericht 3% gewijzigd door lies1958 op 27-04-2009 19:02:13 ]
  maandag 27 april 2009 @ 19:01:08 #193
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68432006
Wat mij ontzettend irriteerde was die opmerking van Gordon. Hij vond Jaap de meest ranzige en asociale figuur. Zooooooooooo en wie zegt dat? Goor en Geer waren ook fantastisch in hun programma. Maar net zo ranzig en asociaal met het constant boeren, scheten laten en taalgebruik.
Snooker is top!!!
pi_68432072
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Wat mij ontzettend irriteerde was die opmerking van Gordon. Hij vond Jaap de meest ranzige en asociale figuur. Zooooooooooo en wie zegt dat? Goor en Geer waren ook fantastisch in hun programma. Maar net zo ranzig en asociaal met het constant boeren, scheten laten en taalgebruik.
Ja zeker weten dat vond ik ook een overdreven reactie van Gordon.
  maandag 27 april 2009 @ 19:08:04 #195
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68432234
ja is wel zielig voor hem, maar ja uithuilen en opnieuw beginnen dan maar

ik vond de intro wel grappig, dikke vrienden Jaap en Joran
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 27 april 2009 @ 19:13:33 #196
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68432419
Wat mij bovendien nog meer irriteert is dat Joran nu in zijn vuistje lacht en er weer mee wegkomt.
Snooker is top!!!
pi_68432859
Jaap is ook in shownieuws, Daar komt hij er wat beter af, straks wat beelden van de test.
Jaap heeft geld aan joran gegeven vandaar dat hij meedeed aan de test.
pi_68433719
Het gesprek met shownieuws wordt afgesloten dat er niemand dit wil gaan uitzenden en dat Joran wel zijn vrienden uitkiest.
Jaap heeft joran ook nog thuis te logeren gehad.
Volgens mij verlulde jaap zich nog, kwam er op neer dat joran zich wel na de test zou kunnen aangeven (precies weet ik het niet zo meer)
pi_68443657
Zometeen jaap + joran weer bij shownieuws..
  maandag 27 april 2009 @ 23:41:34 #200
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68443947
hehe Joran is bij hem wezen slapen, en Joran is nog dikker dan dat ie al was in Thailand, volgens mij hebben ze alleen maar samen bier gezopen en (onbeperkt) spareribs gegeten
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')