Snetje en een olielamp met een geest met 3 wensen?quote:
in de reeks;quote:
oh enquote:
als het een lekkere geest is.. vind ik het bestquote:Op maandag 27 april 2009 03:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Snetje en een olielamp met een geest met 3 wensen?
Als je liever iets anders hebt, zeg het en we regelen wat
Peter en Johanquote:
Jaap verwacht dat de kijker de echte Jaap achter de Terror ziet zonder dat hij er moeite voor hoeft te doen, maar zo werkt het gewoon niet. En zolang hij verkiest om zijn shows als typetje te doen zullen mensen het ook zo zien, een typetje die een show opvoert. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat Joran mee heeft gedaan: "Lachen joh man, ik zo in een show van TerrorJaap met zo'n leugendetector, ik heb me rot gelachen"quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef riri het volgende:
*"DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie"
-Wat maakt dat allemaal uit....dat je vóór geld alles wilt doen blijft mensen bij en dat zal altijd aan je blijven hangen.
De GK was geen spel....het was echt.
De één doet alles voor geld,de ander doet dat niet.
Dat bljft mensen bij en dat raak je dus ook nooit meer kwijt.
Laat het eens tot je doordringen dat wat je op tv laat zien voor de kijkers echt is.
*"Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben."
-Je wou toch zelf met je hoofd op tv....dan moet je ook de negatieve kanten slikken.
Denk je nou echt dat alleen maar goede journalisten bestaan die weten hoe het hoort?
Iedereen geeft zijn mening...slik het maar,je doet het zelf ook.
*"Dit stuk over Peter geldt net zo goed voor de uitspraak van Bert van der Veer, een media kenner. Van der Veer zegt in Shownieuws dat ik mezelf niet over mijn roem heen kan zetten. Pardon?! Ik mag toch hopen dat Shownieuws dit per abuis zo heeft gemonteerd? Een media kenner hoort toch eerst even met mij een babbeltje te maken alvorens te reageren in zijn eigen oh zo geliefde media land?"
-Ik denk dat Bert van der Veer de kern raakt.
Als iemand weet hoe tv werkt en wat het met mensen doet is het van der Veer wel
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:02 schreef Susi het volgende:
Maar als hij vindt dat hij niet meer dat typetje wil zijn, waarom sluit ie dan af met Adioss, Jaapje Terror ?
Ja tuurlijk gun ik hem ook meer, maar ik heb geen verstand van televisie maken en wat hij in de kooi deed was leuk voor in dat programma maar vaak ook heel flauw.quote:Op maandag 27 april 2009 18:45 schreef Eef999 het volgende:
Gun Jaap toch meer dan dat ie zoals nu alleen maar afgezeikt wordt
Ja zeker weten dat vond ik ook een overdreven reactie van Gordon.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Wat mij ontzettend irriteerde was die opmerking van Gordon. Hij vond Jaap de meest ranzige en asociale figuur. Zooooooooooo en wie zegt dat? Goor en Geer waren ook fantastisch in hun programma. Maar net zo ranzig en asociaal met het constant boeren, scheten laten en taalgebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |