Peter R zat de dag na de finale aan tafel met Jaap bij Knevel & van de Brink.. Jaap zat er in zn pak en met zn hoedje op, natuurlijk neemt ie Jaap dan niet meer serieusquote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef sunny16947 het volgende:
Enerzijds kan ik namelijk wel begrip opbrengen voor zijn vooringenomenheid. DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie. Als Peter alle negatieve nieuwsuitingen die rondom ‘Terror Jaap’ zijn geweest direct attribueert naar mijn persona die NIET in een spel zit, dan kan ik begrijpen dat hij refereert naar een term als ‘kermisact’.
Anderzijds weet Peter heus wel hoe media werkt. Hij is notabene zelf een TV coryfee. Daarom valt het me zo tegen dat hij zo makkelijk meegaat in de subjectieve flow die op dit moment de nieuwsvorming omtrent mijn persoon bepaald. Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 27 april 2009 01:38 schreef Tim86 het volgende:
ik heb een samenvatting gemaakt voor iedereen:Wekelijk waar, subliem, meesterlijk, hoe kom je erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2009 01:41:23 ]
joh! als het te moeilijk voor je wordt ..ga dan wipneus en pim lezen ...quote:Op maandag 27 april 2009 01:20 schreef sig000 het volgende:
Kan die dikke lapzwans nu echt niets anders?
2 dagen mee bezig geweest, maar het was een kleine moeite.quote:Op maandag 27 april 2009 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wekelijk waar, subliem, meesterlijk, hoe kom je erop?
quote:Op maandag 27 april 2009 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
joh! als het te moeilijk voor je wordt ..ga dan wipneus en pim lezen ...
zo Jaap ook .... lig in een deuk hier dat jullie hem allemaal zo serieus nemen ...quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
enne, nee ik ben het niet met je eens .Ik vind het een goudeerlijk verhaal en daarmee gunt hij de mensen wel een kijkje in zijn hart. Denk dat men ten tijde van DGK zelden zo een eerlijke Jaap heeft gezien.
Tuurlijk is het frusterend dat zijn plannen nog niet lukken, dat is ook heel begrijpelijk als je er ook maar 1 minuut bij stil zou staan hoeveel tijd,moeite en geld Jaap in zijn plannen heeft gestoken.
Maar ik geloof in hem en echt nog wel meer mensen.
Hij komt er wel, let maar op
quote:
Dan begrijp je iets toch niet helemaal maar who cares,quote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
zo Jaap ook .... lig in een deuk hier dat jullie hem allemaal zo serieus nemen ...
ik iets niet begrijpen ?quote:Op maandag 27 april 2009 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan begrijp je iets toch niet helemaal maar who cares,
Kijk het begint te dagen nu.quote:Op maandag 27 april 2009 02:34 schreef snetje het volgende:
maar ach wat bomt het ... who cares ? .... I don't care .... of toch weer wel ?
Ah je beheerst de kunst van het omdraaien.quote:
Bobby ookquote:Op maandag 27 april 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah je beheerst de kunst van het omdraaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |