abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68398637
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik vind je posts echt getuigen van typische NL mentaliteit: doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Onderaan beginnen en dan opwerken, echt talent komt niet via deze programma;s naar boven...

Het feit dat weinig mensen is gelukt om in de media werkzaam te zijn (voor of achter de schermen) die in een RLS hebben gezeten, wil niet zeggen dat het hem NIET kan lukken toch?

en hoezo onderaan beginnen? waarom niet meteen groots en bovenaan? Waarom die kleinburgelijke mentaliteit?

Jaap is trouwens altijd heel realistisch over zijn kansen. Behoorlijk wat mensen in de tv wereld schieten hem af, maar ook een behoorlijk aantal mensen geloven wel in hem.

ik vind het iig TOP als mensen durven te dromen, een hoge ambitie hebben en het lef om dat na te streven. juist in een land als Nederland waar 1000 en "Riri's" altijd klaar staan om je neer te sabelen.

Als John naar de riri's had geluisterd was hij ook nergens gekomen...

Jaap FTW!
Jij noemt het kleinburgerlijk ik noem het met beide voeten op de grond en snappen hoe zaken werken.
De tv wereld is keihard....wil je wat bereiken moet je er keihard voor werken,je krijgt het niet op een presenteerblaadje aangeleverd.
De echte talenten hebben er keihard voor moeten knokken.....en als je er bent moet je dat ook blijven doen,knokken en hard werken.....en willen leren
Dromen is niets mis mee...de realiteit niet willen zien wel.
Ambitie hebben is ook niets mis mee....zaken in proporties blijven zien en snappen wat haalbaar is en niet haalbaar ook.

Aan één tv programma meedoen houdt niet automatisch in dat je talent hebt om in die tv wereld iets te worden of te zijn.
Waar komt dat ziekelijke idee toch vandaan?
Alle grote mensen die in de tv wereld iets voorstellen hebben er keihard voor moeten knokken....zijn vaak onderaan begonnen.
En door schreeuwen dat jij het talent hebt kom je er niet.
De mensen met echt talent hebben vaak een grote overeenkomst met elkaar gemeen...en dat is bescheidenheid over het bezit van dat talent.
En die bescheidenheid schijnen velen te missen....vandaar ook dat het echte talent niet voor het oprapen ligt.

Miischien eens nagaan wat zo'n programma waar je aan mee hebt gedaan met je doet is ook niet zo'n gek idee.....kom eens met beide voeten op de grond terug.
Er zijn er die dat makkelijk kunnen en die het allemaal niet zo opblazen voor zichzelf....en er zijn er bij die een te groot ego hebben en zich heel wat voelen...dat is het verschil.

Als John wat beter had geluisterd naar de kijkers,de mensen waar hij tv voor maakt,had hij een paar domme zetten nooit begaan...
John is een nihilist,gaat over lijken,ook dat maakt dat hij niet echt is waar hij wil zijn.
Ook bij John de Mol is er altijd nog dat....ze moeten me niet.
Ook al heb je de wereld aan geld....dat zegt niet zoveel
Zijn programma's zijn niet de echte juweeltjes waar een tv maker van droomt....het geld is zijn grootste drijfveer.
Als hij dat van zich afgooit is hij pas werkelijk waar hij wil zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 26-04-2009 18:52:01 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 26 april 2009 @ 19:20:05 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68400916
Ik ben het helemaal met riri eens.

Jaap is imo zijn grootste struikelblok op weg naar een (eventuele) carrière in tv-land.
Enerzijds wil ie af van zijn terrorimago, tegelijkertijd is hij vooral degene die dat imago in stand houdt. Met hoed en TerrorJaapshow. Sowieso vind ik de combi TerrorJaap-Joran fouter dan misdaadverslaggever Peter R. de Vries-Joran. En veel minder serieus te nemen. Dus wat wil je nou?

Wil je als TerrorJaap door het leven gaan, leg je daar dan op toe en laat irrealistische dromen over serieus genomen worden als echte Jaap varen.
Wil je serieus genomen worden als programmamaker, laat dan alles wat aan terror refereert achter je, ga twee jaar anoniem achter de schermen het vak leren en ga dan je weg als Jaap Amesz.
Jaap wil z'n cake en wil 'm opeten. En volgens mij kan ie het niet allebei hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 26 april 2009 @ 19:51:42 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68401814
Wat Jaap ook niet snapt is dat mensen die typetjes spelen dat doen op een podium waar mensen snappen dat het een typetje is, hij heeft zichzelf als een idioot met een hoed geprofileerd in een programma met echte mensen, de gouden kooi is geen satire of toneel
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_68402024
Japio
Ik hoop dat het je gaat lukken snap helemaal wat je bedoelde
ik heb gelukkig de streams
gezien moet zeggen dat het pas gezellig werd in de bunker toen jij verscheen
heerlijk .
dacht effe die Jaap gaat op een van die bedden liggen hihi
man wat ben jij lenig zeg
om door zo n klein gaatje te gaan. top hoor
he Jaap ga ervoor mijn stem heb je .
Soms is het onmogelijk de stroom van het leven tegen te houden
  zondag 26 april 2009 @ 20:01:25 #130
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68402108
Het is gewoon oud zeer waardoor Jaap naar deze miskenning grijpt, hij was toch ooit al afgewezen voor een puike baan door zijn overgewicht ? En verder wat riri zegt, wie is die Jaap nou eigenlijk ?
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 20:07:41 #131
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68402288
ik ga even deel 1 kijken van jaap zijn verhaal
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 20:08:22 #132
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68402301
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga even deel 1 kijken van jaap zijn verhaal
jaap
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 20:25:08 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_68402910
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het helemaal met riri eens.

Jaap is imo zijn grootste struikelblok op weg naar een (eventuele) carrière in tv-land.
Enerzijds wil ie af van zijn terrorimago, tegelijkertijd is hij vooral degene die dat imago in stand houdt. Met hoed en TerrorJaapshow. Sowieso vind ik de combi TerrorJaap-Joran fouter dan misdaadverslaggever Peter R. de Vries-Joran. En veel minder serieus te nemen. Dus wat wil je nou?

Wil je als TerrorJaap door het leven gaan, leg je daar dan op toe en laat irrealistische dromen over serieus genomen worden als echte Jaap varen.
Wil je serieus genomen worden als programmamaker, laat dan alles wat aan terror refereert achter je, ga twee jaar anoniem achter de schermen het vak leren en ga dan je weg als Jaap Amesz.
Jaap wil z'n cake en wil 'm opeten. En volgens mij kan ie het niet allebei hebben.
Ik begreep al niet waarom hij gisteren in de Bunker weer in dat rare pak verscheen. Zéker niet na die klaagzang op zijn blog, waarin hij zei dat hij van dat imago af wilde. Dan was dit toch een uitgelezen kant om zich anders te presenteren, gewoon in normale kleding? Nu was het een beetje sneue en belachelijke vertoning.
  zondag 26 april 2009 @ 21:21:59 #134
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68405130
1 dag na de gouden kooi had ie gewoon als zichzelf bij Knevel & van de Brink kunnen gaan zitten, paar dagen later had ie gewoon als zichzelf bij Life & Cooking kunnen gaan zitten, maar nee hij gaat in zn pak en met zn hoedje op in die programma's zitten.. terwijl die wel aangekondigd wordt als gewoon jaap..

ik geef dus alleen maar aan dat de vergelijking met Andre van Duin totaal niet opgaat..
  zondag 26 april 2009 @ 21:26:14 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68405307
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
1 dag na de gouden kooi had ie gewoon als zichzelf bij Knevel & van de Brink kunnen gaan zitten, paar dagen later had ie gewoon als zichzelf bij Life & Cooking kunnen gaan zitten, maar nee hij gaat in zn pak en met zn hoedje op in die programma's zitten.. terwijl die wel aangekondigd wordt als gewoon jaap..

ik geef dus alleen maar aan dat de vergelijking met Andre van Duin totaal niet opgaat..
Juist. Hij kleeft zelf aan zijn imago. Niet andersom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 26 april 2009 @ 21:30:13 #136
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_68405461
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

enne, nee ik ben het niet met je eens .Ik vind het een goudeerlijk verhaal en daarmee gunt hij de mensen wel een kijkje in zijn hart. Denk dat men ten tijde van DGK zelden zo een eerlijke Jaap heeft gezien.

Tuurlijk is het frusterend dat zijn plannen nog niet lukken, dat is ook heel begrijpelijk als je er ook maar 1 minuut bij stil zou staan hoeveel tijd,moeite en geld Jaap in zijn plannen heeft gestoken.

Maar ik geloof in hem en echt nog wel meer mensen.

Hij komt er wel, let maar op
Tuurlijk komt hij er wel.
Maar dan moet hij wel eerst uitvinden wie en wat hij nou eigenlijk is. Waar hij staat, en hoe hij zich wil profileren.
Je kunt niet zeggen dat je TerrorJaap niet bent en dan ondertekenen met TerrorJaap.
Dat is verwarrend.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 26 april 2009 @ 21:35:30 #137
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68405631
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef mazaru het volgende:
Dat is verwarrend.
Niet zo subtiel; het is gewoon ongeloofwaardig.
  zondag 26 april 2009 @ 21:40:02 #138
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_68405773
Wat een jankerd zeg, kom maar langs, ik heb voor jou een speciaal tarief:P
  zondag 26 april 2009 @ 21:42:44 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68405859
Ik heb ook zoiets van step your game up mayne! ga niet in een hoekje huilen en slachtoffer spelen, en als van Gaal 'de media' overal de schuld van geven, werk 2 keer zo hard en vecht terug

de beeldvorming is nu: Jaap is een mediageile geldwolf die zo nodig op tv wil komen, hij is onbetrouwbaar een kermis figuur met een irritatie gehalte van Herman van Idols en Johan Vlemmix, dat imago werkt voor hun maar voor Jaap duidelijk niet, zorg er dan voor dat je jezelf anders neerzet
  zondag 26 april 2009 @ 21:43:04 #140
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_68405870
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:35 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Niet zo subtiel; het is gewoon ongeloofwaardig.
Ja, maar ik geloof niet dat hij dat opzettelijk doet. Hij wil wel geloofwaardig overkomen, maar het lukt hem gewoon niet.
Jaap wil geen TerrorJaap zijn als het hem niets oplevert, maar zodra als dat hij er iets mee kan verdienen of er aandacht mee kan krijgen, dan gaat zijn hoed weer op.
Eigenlijk vind ik het gewoon triest. Ik heb altijd een beetje een zwak voor hem gehad, maar hij heeft een tik van het leven gekregen waar hij niet mee om kan gaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 26 april 2009 @ 21:48:03 #141
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68406038
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
Ja, maar ik geloof niet dat hij dat opzettelijk doet. Hij wil wel geloofwaardig overkomen, maar het lukt hem gewoon niet.
Jaap wil geen TerrorJaap zijn als het hem niets oplevert, maar zodra als dat hij er iets mee kan verdienen of er aandacht mee kan krijgen, dan gaat zijn hoed weer op.
Eigenlijk vind ik het gewoon triest. Ik heb altijd een beetje een zwak voor hem gehad, maar hij heeft een tik van het leven gekregen waar hij niet mee om kan gaan.
Ik heb er geen medelijden mee, hij moet dat zelf ook kunnen inzien en accepteren. Ik denk dat hij ook diep ongelukkig is van zijn gewicht, maar het wel ziet als iets unieks waar hij weer deuren mee openkrijgt (ik heb zijn stuk óók niet gelezen). Het maakt hem gewoon simpelweg niet geschikt voor de hoek waar hij het nu inzoekt, een hoek waar je keihard onderuit wordt gehaald en jezelf in no-time tot een lachertje kunt degraderen.

Hij kan beter zijn intelligentie ergens anders in steken (en dan doel ik niet op Cora nee), ik wil ook wel eens van alles, maar ik kan niet alles, zelfs met de beste wil niet.
  zondag 26 april 2009 @ 21:49:13 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68406078
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

hij doet het niet opzettelijk?

achteraf gezien is het ook vrij dom eigenlijk.. hij is het laatste half jaar van de gouden kooi alleen maar met zn toekomst bezig geweest en met in beeld blijven na de gouden kooi, dan moet je toch weten wat dingen als beeldvorming zijn en dan moet je toch weten wat de mentaliteit en de cultuur is in het media landschap en moet je toch weten hoe je jezelf wil profileren op de lange termijn..

en dan hebben we het nog geen eens over de karaktermoord die ie gepleegd heeft door 1 miljoen kijkers voor de gek te houden met zn Stichting Jaap en de dag daarna aankondigt dat ie door het land gaat schnabbelen om nog meer geld te verdienen.. hij is de personificatie van hebzucht

dom dom dom
pi_68406828
Jaap is hebzuchtig naar geld....geld is macht denkt hij...daar kan hij mensen mee terug pakken.
Maar geld maakt op het eind niet gelukkig,echt niet....Jaap moet werken aan zijn frustraties en eindelijk eens zijn echte ik laten zien.Ook zijn echte verdriet.Hij is niet voor niks zo dik.....
Wat heb je aan geld als je over 2 jaar dood bent door je slechte gezondheid.
Jaap is nog veel dikker geworden dan hij al was.
Geniet van het geld wat je hebt en wees eens ontspannen en niet zo gierig....hoe zuiniger je bent hoe sneller je geld minder wordt,tis gek maar het is waar.
Aan je gewicht werken en studie af maken ....het allerbelangrijkste wat hem te doen staat vooraleer aan iets anders te denken.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 26 april 2009 @ 22:15:40 #144
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68406874
Kickje naar R&P dan maar hè riri ?
  zondag 26 april 2009 @ 22:40:08 #145
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68407698
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef riri het volgende:
Jaap is hebzuchtig naar geld....geld is macht denkt hij...daar kan hij mensen mee terug pakken.
Maar geld maakt op het eind niet gelukkig,echt niet....Jaap moet werken aan zijn frustraties en eindelijk eens zijn echte ik laten zien.Ook zijn echte verdriet.Hij is niet voor niks zo dik.....
Wat heb je aan geld als je over 2 jaar dood bent door je slechte gezondheid.
Jaap is nog veel dikker geworden dan hij al was.
Geniet van het geld wat je hebt en wees eens ontspannen en niet zo gierig....hoe zuiniger je bent hoe sneller je geld minder wordt,tis gek maar het is waar.
Aan je gewicht werken en studie af maken ....het allerbelangrijkste wat hem te doen staat vooraleer aan iets anders te denken.
ja ik vind het ook erg schrijnend om te zien dat ie na de gouden kooi van 170 naar 220 kilo is gegaan, ipv dat ie 50 kilo is afgevallen is ie er 50 aangekomen, erg triest allemaal
pi_68407801
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja ik vind het ook erg schrijnend om te zien dat ie na de gouden kooi van 170 naar 220 kilo is gegaan, ipv dat ie 50 kilo is afgevallen is ie er 50 aangekomen, erg triest allemaal
220 kilo? Ik vond hem er niet echt zwaarder uitzien dan tijdens de gouden kooi dus het lijkt me dat dit niet klopt.
  zondag 26 april 2009 @ 22:46:35 #147
202348 Susi
Temple of Love
pi_68407914
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:43 schreef Gehannes het volgende:

[..]

220 kilo? Ik vond hem er niet echt zwaarder uitzien dan tijdens de gouden kooi dus het lijkt me dat dit niet klopt.
Hij is zwaarder geworden, 200 nu.
  maandag 27 april 2009 @ 00:00:16 #148
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68410258
Volgens Jaap zelf was hij 212 en is nu 199 Hij is dus met lijnen bezig. Al heeft hij wel een terugval gehad.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_68410355
Jaap is een huilie. Van ransjaap naar terrorjaap naar jankjaap. Mooie act weer Japio!
  maandag 27 april 2009 @ 00:13:02 #150
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68410528
Eye of the beholder
Lectori salutem,

Inmiddels ben ik uitgebunkerd. Moet zeggen dat ik vind dat de makers van De Bunker goed werk hebben verricht. Slecht nieuws blijkt in dit geval toch goed nieuws te zijn. De server trok het aantal aanmeldingen voor een abonnement niet! In het eerste weekend scoort De Bunker al boven verwachting. Ik ga zeker kijken. Neem ook een kijkje op www.thebunkeronline.tv

Vandaag ga ik mijn gedachten uiteenzetten over het reilen & zeilen in de journalistiek.

Het is een nobel streven om als journalist berichtgeving zo integer en objectief mogelijk weer te geven. Via een interview kun je dit bereiken door goed te luisteren naar hetgeen de respondent te vertellen heeft. Uiteraard mag de interviewer kritisch zijn en de juiste vragen stellen die nodig zijn voor waarheidsvinding. Dit is het principe van hoor en wederhoor. Op deze wijze kun je kennis vergaren wat nodig is om een verantwoord journalistiek stuk te schrijven. Je kunt immers niet vanuit een leeg vacuüm nieuws creëren. Ik denk dat ik zo aardig de basis beschrijf van de discipline der snelle pen.

Oh nee ik vergeet iets. Ik moet er nog even bij vertellen dat dit NIET geldt als je naam Terror Jaap is. Ik moet er nog even bij vertellen dat dit NIET geldt als je de winnaar bent van De Gouden Kooi.

LEES VERDER

Groots respect heb ik voor de rol van Peter R. de Vries in de Puttense moordzaak. Petje af, goed gedaan! Zijn vasthoudendheid in die zaak heeft een grote rol gespeeld om een gerechtelijke dwaling ongedaan te maken. Ik vind het jammer dat De Vries een term als ‘kermisact’ richting mijn hoofd slingert met betrekking tot de leugendetectortest met Joran van der Sloot. (bron: Shownieuws) De Vries heeft niet mijn eindmontage gezien, dus hoe kan hij dan oordelen dat het weg heeft van een kermisact? Peter heeft geen contact opgenomen met mijn management om een afspraak te maken voor hoor en wederhoor. Peter heeft niet de kennis vergaard en heeft niet de stappen ondernomen om een genuanceerd oordeel te kunnen vellen over mijn project.

Is het mijn bedoeling om hier Peter. R de Vries af te gaan zeiken? Nee, dat doe ik niet. Er liggen wat scherpe woordgrappen op mijn tong, maar ik laat ze achterwege, want op dit moment wil ik een belangrijk statement maken met dit weblog.

Enerzijds kan ik namelijk wel begrip opbrengen voor zijn vooringenomenheid. DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie. Als Peter alle negatieve nieuwsuitingen die rondom ‘Terror Jaap’ zijn geweest direct attribueert naar mijn persona die NIET in een spel zit, dan kan ik begrijpen dat hij refereert naar een term als ‘kermisact’.

Anderzijds weet Peter heus wel hoe media werkt. Hij is notabene zelf een TV coryfee. Daarom valt het me zo tegen dat hij zo makkelijk meegaat in de subjectieve flow die op dit moment de nieuwsvorming omtrent mijn persoon bepaald. Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben.

Dit stuk over Peter geldt net zo goed voor de uitspraak van Bert van der Veer, een media kenner. Van der Veer zegt in Shownieuws dat ik mezelf niet over mijn roem heen kan zetten. Pardon?! Ik mag toch hopen dat Shownieuws dit per abuis zo heeft gemonteerd? Een media kenner hoort toch eerst even met mij een babbeltje te maken alvorens te reageren in zijn eigen oh zo geliefde media land? Beste meneer Van der Veer, als je nauwgezet mijn vorige weblog leest, dan zul je zien dat je veronderstelling foutief is. Ik daag je uit mij te leren kennen. Ik daag je uit om met mij te komen praten. Vorm daarna je oordeel. Dank je wel.

Wat was er nog meer? Oh ja. De heren van Boulevard in de bocht!

Joran was toch gezien met een andere louche figuur, beste Winston? Ik neem het je niet heel erg kwalijk dat je dat zegt, want puur gebaseerd op mijn manifestatie in HET SPEL De Gouden Kooi kan ik begrijpen dat je me louche noemt. Leer me eerst kennen alsjeblieft, alvorens je die bewering herhaalt. Lees eens mijn vorige weblog. Albert, jij noemt me ‘een klasse apart, maar dan niet de goede kant op’. Ook jij kunt mij enkel in een klasse plaatsen die gebaseerd was op een spel. John van den Heuvel roept ‘het is een beetje een raar verhaal’. Stel nou dat Jeroen Pauw met Joran een interview houdt over een leugendetectortest. Is het dan ook een raar verhaal? Of is het een raar verhaal, omdat mijn persona ermee gemoeid is?

Niet te vergeten het kliekje van Shownieuws.

Frappant vind ik het belrondje van Shownieuws. Zender X heeft geen interesse wordt er gesteld, terwijl er wel degelijk contact is met zender X. Dat jij Victor zegt dat jouw belangstelling afneemt kan ik niet helemaal plaatsen. Als je dat baseert op de uitspraken van De Vries en Van der Veer dan vind ik het jammer dat je niet je eigen mening kunt vormen. Over het algemeen vind ik het zo zonde als mensen als kuddedieren achter opiniemakers aan lopen.

Patty, lieve schat, ik hou echt een beetje van je. Je zei bij Shownieuws dat je fan was van DGK en dat jij absoluut de leugendetectortest show wilt zien. Toch wil ik terug komen over je ‘Jaap is nou niet bepaald Ivo Niehe’ opmerking bij Shownieuws. Je hebt gelijk. Ik heb absoluut niet de ervaring die een interview grootheid als Ivo heeft opgebouwd. Maar je weet echter niet wat mijn niveau is. Die Terror Jaap die je veelal in De Gouden Kooi zag vind ik ook een grote sukkel. Misschien zit er wel veel meer achter me dan jij denkt? Je weet het niet. Misschien kan ik ondanks dat ik het meesterlijke niveau van Ivo Niehe mis, alsnog wel een informatief, inhoudelijk interview neerzetten. Je hebt mijn volledige interview niet gezien. AZ is landskampioen, betekent dit dan dat andere eredivisie clubs niets meer waard zijn?

Er zijn nog meer toewerpingen gedaan richting mijn persoon, maar hier laat ik het bij. De strekking is wel duidelijk.

Be the fun, be the smile.

Jaap Amesz

ps: Ik nodig iedereen die genoemd is in dit weblog uit om met mij een hapje te gaan eten. Praat eens met me. Leer me kennen. Het zou toch te bizar zijn als die verschrikkelijke Terror Jaap wel het verschil tussen een vork en mes weet! Ik meen het bloedserieus. Bel me op voor een afspraak als je interesse hebt. Dus heren van Boulevard en kliek van Shownieuws, grijp je kans bij een onbeperkt buffet. Zorg wel dat je eerder opschept dan ik. Thxxx.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')