abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68393842
pi_68393888
ik snap niet zo goed wat Jaap zijn probleem werkelijk is! Als hij de kans niet krijgt van de tv-makers dan doe je het toch op je eigen manier! Wat hij gedaan heeft tijdens DGK, daar betaald hij nu de prijs voor, maar daar is hij toch ook voor betaald. En dat de mensen het niet snappen of willen snappen daar zou je niet zo belachelijk veel aandacht aan moeten besteden. Laat zien wie je bent en wat je kan, dat begrijpen mensen! Maar om je zo continue naar buiten te presenteren om alles in het verleden recht te willen trekken, maakt het naar mij idee alleen erger...
Ik weet dat Jaap het kan! En vee met mij, doe het dan ook! Maar die hele mediahype er omheen, wat een onzin! Gewoon doen jaap, lukt het niet via de media, verkoop het filmpje via internet: 1 prijs en 1 miljoenkijkers(minimaal)....Wat wil je nog meer, gekkie!!!
Genoeg kansen... en leuke toekomstplannen met Huub, Top!!
pi_68394095
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er diagonaal doorheen gespeedread, maar lees vooral frustratie. De wereld ziet zijn, volgens insiders ruimschoots aanwezige, talenten niet en hij is vooral slachtoffer van de entertainment industire geworden. Of zo.
Ben het helemaal met je eens.
Het zelfmedelijden druipt van het stuk af trouwens.
Echt talent blijft niet onopgemerkt,zeker zo lang niet,had Jaap het echt in zich had ie niet eens meer ergens om hoeven vragen want dan stonden ze in rijen te wachten om met hem in zee te kunnen gaan.
Niets van dat alles en zeer terecht...wie ben je nou als je jezelf zo overschat
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

het openlijk toegeven dat je de tekst niet gelezen hebt, en vervolgens een dergelijk oordeel vellen. Verder zeiken over type fouten terwijl je zelf niet eens 3 regels zonder typefouten kan neerzetten.

Lees het verhaal nou eens helemaal en kom dan met een mening, of lees het niet en ga ergens anders kinderachtig lopen doen.

Cynix vertikt zich even,daarbij zijn spelfouten wel ff iets anders dan tikfouten

Het lijkt wel alsof sommige bewoners een air over zich hebben alsof ze heel wat zijn....lijkt me heel goed dat er mensen zijn die deze zichzelf overschattende mensen met beide benen op de grond zetten.
Jaap zijn fout is dat ie veel te groot denkt...begin onderaan zou ik zeggen en wees niet zo egocentrisch.
Beste zou zijn dat ie eens aan zijn gewicht zou werken....veel belangrijker dan wat dan ook.
Jaap moet eens bij zichzelf nagaan,waarom hij zo gefrustreerd is,en waarom hij zijn eigen falen in anderen hun schoenen schuift,hij vindt het niet in het zo groot willen denken,en groot willen zijn,dat is juist zijn valkuil....hij is veel en veel te dik,als hij zo doorgaat heeft hij niet veel jaren meer te gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 26-04-2009 16:14:37 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_68394431
Gister had Jaap het er steeds over dat hij op een SMS zat te wachten over een deal met iemand uit amerika. Dat heeft hij wel een paar keer gezegd. En daar denk ik dus van dat het bluf van hem was, om de mensen hier in nederland te prikkelen om toch met hem te praten. Kan het wel begrijpen wat hij gister aan het doen was in de bunker. Hij had tenslotte en podium beschikbaar waar hij zijn frustratie's kon uiten.
Alleen had ik het gevoel dat het een beetje overdone was als vond ik het stuk wat hij voorlas wel heel mooi en af toe ook emotioneel. Kan ook door zijn manier van voorlezen zijn geweest. Maar hij boeide mij wel op dat moment.
Ik sta niet achter het idee dat Jaap een podium heeft gegeven aan Joran maar gun hem wel een eerlijke kans op tv want daar heeft Jaap wel gelijk in dat de kijker beslist of iets goeds is en niet alleen de zenderbobo's.
pi_68394447
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

enne, nee ik ben het niet met je eens .Ik vind het een goudeerlijk verhaal en daarmee gunt hij de mensen wel een kijkje in zijn hart. Denk dat men ten tijde van DGK zelden zo een eerlijke Jaap heeft gezien.

Tuurlijk is het frusterend dat zijn plannen nog niet lukken, dat is ook heel begrijpelijk als je er ook maar 1 minuut bij stil zou staan hoeveel tijd,moeite en geld Jaap in zijn plannen heeft gestoken.

Maar ik geloof in hem en echt nog wel meer mensen.

Hij komt er wel, let maar op
Hij komt er wel? Waarmee? Wat kan hij dan?
  zondag 26 april 2009 @ 16:07:23 #106
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68394515
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef kevin2008 het volgende:
[ afbeelding ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 26 april 2009 @ 16:13:34 #107
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68394796
Wat mij opvalt is, dat zovele de essentie waar het om draait niet begrijpen.

Jaap heeft heel serieus met bloed zweet en tranen en eigen geld een programma gemaakt.

Wordt vervolgens in de pers en de media neergesabeldals kermisatractie etc. Zonder ook maar 1 minuut van het programa te hebben gezien. En door corifeeën die zelfs dgk alleen maar van horen zeggen hebben, en/of dgk totaal niet snapte.

Jaap krijgt zelfs geen platform om zijn kant te belichten en/of uit te leggen.

Dus heel goed van Jaap dat hij via zijn website en de bunker zijn eigen platform creëert.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 26 april 2009 @ 16:15:05 #108
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68394883
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef sherry777 het volgende:
...Gewoon doen jaap, lukt het niet via de media, verkoop het filmpje via internet: 1 prijs en 1 miljoenkijkers(minimaal)....Wat wil je nog meer, gekkie!!!
Eens,
Jaap heeft genoeg ideeen en mensen die in hem geloven. Als het alleen gaat om vertrouwen in voldoende kijkcijfers, dan kan je dat toch ook op andere manieren bewijzen, zoals internet-hits en media aandacht? In eigen beheer kun je de kwaliteit leveren zoals je wilt.

Een youtube-filpje met TV van Jaap: ik ga kijken
  zondag 26 april 2009 @ 16:15:15 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68394887
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef lies1958 het volgende:
Gister had Jaap het er steeds over dat hij op een SMS zat te wachten over een deal met iemand uit amerika. Dat heeft hij wel een paar keer gezegd. En daar denk ik dus van dat het bluf van hem was, om de mensen hier in nederland te prikkelen om toch met hem te praten. Kan het wel begrijpen wat hij gister aan het doen was in de bunker. Hij had tenslotte en podium beschikbaar waar hij zijn frustratie's kon uiten.
Alleen had ik het gevoel dat het een beetje overdone was als vond ik het stuk wat hij voorlas wel heel mooi en af toe ook emotioneel. Kan ook door zijn manier van voorlezen zijn geweest. Maar hij boeide mij wel op dat moment.
Ik sta niet achter het idee dat Jaap een podium heeft gegeven aan Joran maar gun hem wel een eerlijke kans op tv want daar heeft Jaap wel gelijk in dat de kijker beslist of iets goeds is en niet alleen de zenderbobo's.
En wat vind je van Peter R.?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 26 april 2009 @ 16:16:31 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68394952
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef sherry777 het volgende:
ik snap niet zo goed wat Jaap zijn probleem werkelijk is! Als hij de kans niet krijgt van de tv-makers dan doe je het toch op je eigen manier! Wat hij gedaan heeft tijdens DGK, daar betaald hij nu de prijs voor, maar daar is hij toch ook voor betaald. En dat de mensen het niet snappen of willen snappen daar zou je niet zo belachelijk veel aandacht aan moeten besteden. Laat zien wie je bent en wat je kan, dat begrijpen mensen! Maar om je zo continue naar buiten te presenteren om alles in het verleden recht te willen trekken, maakt het naar mij idee alleen erger...
Ik weet dat Jaap het kan! En vee met mij, doe het dan ook! Maar die hele mediahype er omheen, wat een onzin! Gewoon doen jaap, lukt het niet via de media, verkoop het filmpje via internet: 1 prijs en 1 miljoenkijkers(minimaal)....Wat wil je nog meer, gekkie!!!
Jaap moet net als Huub gaan cocksucken bij Talpa, dan komt hij misschien ook met een poot tussen de deur.
pi_68395007
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En wat vind je van Peter R.?
Daar vind ik precies hetzelfde van als wat ik van Jaap vindt. Peter R. deed het ook niet om de familie van nathalie te helpen maar ook gewoon om te scoren.
Kijk een programma als opsporing verzocht kan ik wel waarderen, daar is men bezig om dingen op te lossen zonder opsmuck en sensatie.
  zondag 26 april 2009 @ 16:18:42 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68395059
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Daar vind ik precies hetzelfde van als wat ik van Jaap vindt. Peter R. deed het ook niet om de familie van nathalie te helpen maar ook gewoon om te scoren.
Ja, maar Peter is begonnen! ;-)
pi_68395079
Waar heb je nou in vredesnaam aan meegedaan...wat was het nou voor een programma waarom je jezelf zo op je borst zou moeten kloppen?
Voor John gaat het om de centjes,besef dat eens,denk je nou echt dat hij zich druk maakt om deze mensen.
Waarom denken al die mensen (een groot deel ervan) die aan zo'n programma hebben meegedaan dat hun talent niet wordt gezien?Wie zijn ze in vredesnaam dan wel?
Denk eerst eens dat er aan JOU geld is verdiend,en dat was het doel voor degenen die het programma maakten.
Dus denk niet dat je nou zo bijzonder bent.

Jaap heeft meer dan een miljoen gewonnen en dan zo zitten zeuren...

In Jaap zit ook een groot risico,dat hij er ineens niet meer kan zijn door zijn grote overgewicht(voor dat programma was dat mooi te gebruiken maar in het normale leven zitten daar grote haken en ogen aan)....ook zijn psychische toestand zo af en toe zal een debacle vormen.
Maak eerst je studie af en doe tegelijkertijd iets aan je gewicht....veel belangrijker dan wat dan ook.

Een beeld wat je ooit op tv hebt laten zien van jezelf raak je eigenlijk nooit meer kwijt,snap niet dat al die mensen die hebben meegedaan aan dit soort programma's dat niet begrijpen.
Echt talent komt er op een andere manier,niet via dit soort programma's....tel al die mensen maar eens bij elkaar op en wat er van ze is terechtgekomen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 26 april 2009 @ 16:19:55 #114
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68395131
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jaap moet net als Huub gaan cocksucken, dan komt hij misschien ook met een poot tussen de deur.
Tjonge jonge wat weer een intelligente opmerking. Die corifeeën zitten denk ik op hetzelfde niveau!
Snooker is top!!!
  zondag 26 april 2009 @ 16:21:51 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68395234
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Tjonge jonge wat weer een intelligente opmerking. Die corifeeën zitten denk ik op hetzelfde niveau!
Maar het is niet anders. En om dat te schrijven hoef je niet intelligent te zijn. Blijkbaar is het wel intelligent om te schrijven wat jij schrijft. Gefeliciteerd.
pi_68395349
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

DAT is de reden waarom Jaap niet aan de bak komt......................
  zondag 26 april 2009 @ 16:29:01 #117
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68395574
Mensen herinneren zich het laatste wat ze hebben gezien. Als het joranverhaal uitgezonden zou worden, is iedereen dat op slag vergeten.
Snooker is top!!!
  zondag 26 april 2009 @ 16:39:36 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68396168
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Mensen herinneren zich het laatste wat ze hebben gezien. Als het joranverhaal uitgezonden zou worden, is iedereen dat op slag vergeten.
Ik denk dat het heftigste toch blijft hangen.
pi_68396759
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef riri het volgende:
Waar heb je nou in vredesnaam aan meegedaan...wat was het nou voor een programma waarom je jezelf zo op je borst zou moeten kloppen?
Voor John gaat het om de centjes,besef dat eens,denk je nou echt dat hij zich druk maakt om deze mensen.
Waarom denken al die mensen (een groot deel ervan) die aan zo'n programma hebben meegedaan dat hun talent niet wordt gezien?Wie zijn ze in vredesnaam dan wel?
Denk eerst eens dat er aan JOU geld is verdiend,en dat was het doel voor degenen die het programma maakten.

In Jaap zit ook een groot risico,dat hij er ineens niet meer kan zijn door zijn grote overgewicht(voor dat programma was dat mooi te gebruiken maar in het normale leven zitten daar grote haken en ogen aan)....ook zijn psychische toestand zo af en toe zal een debacle vormen.
Maak eerst je studie af en doe tegelijkertijd iets aan je gewicht....veel belangrijker dan wat dan ook.

Een beeld wat je ooit op tv hebt laten zien van jezelf raak je eigenlijk nooit meer kwijt,snap niet dat al die mensen die hebben meegedaan aan dit soort programma's dat niet begrijpen.
Echt talent komt er op een andere manier,niet via dit soort programma's....tel al die mensen maar eens bij elkaar op en wat er van ze is terechtgekomen
ik vind je posts echt getuigen van typische NL mentaliteit: doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Onderaan beginnen en dan opwerken, echt talent komt niet via deze programma;s naar boven...

Het feit dat weinig mensen is gelukt om in de media werkzaam te zijn (voor of achter de schermen) die in een RLS hebben gezeten, wil niet zeggen dat het hem NIET kan lukken toch?

en hoezo onderaan beginnen? waarom niet meteen groots en bovenaan? Waarom die kleinburgelijke mentaliteit?

Jaap is trouwens altijd heel realistisch over zijn kansen. Behoorlijk wat mensen in de tv wereld schieten hem af, maar ook een behoorlijk aantal mensen geloven wel in hem.

ik vind het iig TOP als mensen durven te dromen, een hoge ambitie hebben en het lef om dat na te streven. juist in een land als Nederland waar 1000 en "Riri's" altijd klaar staan om je neer te sabelen.

Als John naar de riri's had geluisterd was hij ook nergens gekomen...

Jaap FTW!
pi_68397109
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef ditisHuub het volgende:

Jaap FTW!
Jaap.............200kg..........for the loose.........
  zondag 26 april 2009 @ 17:09:48 #121
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_68397383
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef riri het volgende:

Hier ga je heel erg kort door de bocht. Tuurlijk is geld verdienen aan een programma fijn maar ik denk dat het creeren ervan de meest voldoening geeft. Het is daarnaast natuurlijk heel erg prettig dat het geen wat je maakt ook veel kijkers trekt.
quote:
Dit getuigd wel van een heel erg beperkte blik. Je beoordeelt hem hier puur op wat je van hem op TV/stream hebt gezien.
quote:
Dat raak je nooit meer kwijt door mensen zoals jij. Iemand is zoals hij op TV is en zal nooit in zijn leven veranderen. Iemand kan toch veranderen niemand blijft toch zijn hele leven het zelfde. En dan de setting waarin deze mensen hebben gezeten. Dat geeft toch totaal een verdraaid beeld van een persoon.

Het enige wat ik vind wat Jaap moet doen is zijn act nu een keer loslaten. Ik heb nog te vaak het idee dat ik niet naar de werkelijke Jaap zit te kijken. Ik wil graag een keer de Jaap zien die er was die laatste dag na de winst samen met Cora. Dat was gewoon een leuke vent. Als je op die manier jezelf naar buiten brengt dan gaat het volgens mij wel lukken.
pi_68397974
Jaap zijn imago en het trieste verhaal van Nathaly en Joran passen niet bij elkaar. Bovendien zou ik Joran geen platform willen bieden voor weer een lulverhaal. Triest voor Jaap. Maar schoenmaker blijf bij je leest.
Doe de dingen waar je goed in bent. Dik of dun doet er niet toe.
no fastfood
pi_68398029
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:28 schreef jimmm het volgende:
Jaap zijn imago en het trieste verhaal van Nathaly en Joran passen niet bij elkaar. Bovendien zou ik Joran geen platform willen bieden voor weer een lulverhaal. Triest voor Jaap. Maar schoenmaker blijf bij je leest.
Doe de dingen waar je goed in bent. Dik of dun doet er niet toe.
Waar is Jaap dan goed in volgens jou?
pi_68398272
Jaap is intelligent, een eeuwige twijfelaar, heeft humor en moet gewoon wegblijven van al te serieuze topics.
no fastfood
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 17:47:07 #125
128220 Peter6000
pi_68398433
Hij zei gisteren dat hij het nog tot september zou proberen (met zijn programma), en als dat niet lukt zou hij zijn scriptie gaan schrijven.
Lijkt me een goed plan: 50 kg afvallen en zijn scriptie schrijven.

Volgens mij kan hij dat Joran-programma nog wel verkopen, maar wil hij graag vastgelegd worden voor een serie programma`s met Terror-Jaap.

Hij zag er gisteren slecht uit, en de scherpte die hij in de slotfase van DGK had, ontbrak.
Op dat momentje in de middag dat hij die coach onder tafel veegde na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')