Peter R zat de dag na de finale aan tafel met Jaap bij Knevel & van de Brink.. Jaap zat er in zn pak en met zn hoedje op, natuurlijk neemt ie Jaap dan niet meer serieusquote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef sunny16947 het volgende:
Enerzijds kan ik namelijk wel begrip opbrengen voor zijn vooringenomenheid. DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie. Als Peter alle negatieve nieuwsuitingen die rondom ‘Terror Jaap’ zijn geweest direct attribueert naar mijn persona die NIET in een spel zit, dan kan ik begrijpen dat hij refereert naar een term als ‘kermisact’.
Anderzijds weet Peter heus wel hoe media werkt. Hij is notabene zelf een TV coryfee. Daarom valt het me zo tegen dat hij zo makkelijk meegaat in de subjectieve flow die op dit moment de nieuwsvorming omtrent mijn persoon bepaald. Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 27 april 2009 01:38 schreef Tim86 het volgende:
ik heb een samenvatting gemaakt voor iedereen:Wekelijk waar, subliem, meesterlijk, hoe kom je erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2009 01:41:23 ]
joh! als het te moeilijk voor je wordt ..ga dan wipneus en pim lezen ...quote:Op maandag 27 april 2009 01:20 schreef sig000 het volgende:
Kan die dikke lapzwans nu echt niets anders?
2 dagen mee bezig geweest, maar het was een kleine moeite.quote:Op maandag 27 april 2009 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wekelijk waar, subliem, meesterlijk, hoe kom je erop?
quote:Op maandag 27 april 2009 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
joh! als het te moeilijk voor je wordt ..ga dan wipneus en pim lezen ...
zo Jaap ook .... lig in een deuk hier dat jullie hem allemaal zo serieus nemen ...quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
enne, nee ik ben het niet met je eens .Ik vind het een goudeerlijk verhaal en daarmee gunt hij de mensen wel een kijkje in zijn hart. Denk dat men ten tijde van DGK zelden zo een eerlijke Jaap heeft gezien.
Tuurlijk is het frusterend dat zijn plannen nog niet lukken, dat is ook heel begrijpelijk als je er ook maar 1 minuut bij stil zou staan hoeveel tijd,moeite en geld Jaap in zijn plannen heeft gestoken.
Maar ik geloof in hem en echt nog wel meer mensen.
Hij komt er wel, let maar op
quote:
Dan begrijp je iets toch niet helemaal maar who cares,quote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
zo Jaap ook .... lig in een deuk hier dat jullie hem allemaal zo serieus nemen ...
ik iets niet begrijpen ?quote:Op maandag 27 april 2009 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan begrijp je iets toch niet helemaal maar who cares,
Kijk het begint te dagen nu.quote:Op maandag 27 april 2009 02:34 schreef snetje het volgende:
maar ach wat bomt het ... who cares ? .... I don't care .... of toch weer wel ?
Ah je beheerst de kunst van het omdraaien.quote:
Bobby ookquote:Op maandag 27 april 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah je beheerst de kunst van het omdraaien.
Snetje en een olielamp met een geest met 3 wensen?quote:
in de reeks;quote:
oh enquote:
als het een lekkere geest is.. vind ik het bestquote:Op maandag 27 april 2009 03:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Snetje en een olielamp met een geest met 3 wensen?
Als je liever iets anders hebt, zeg het en we regelen wat
Peter en Johanquote:
Jaap verwacht dat de kijker de echte Jaap achter de Terror ziet zonder dat hij er moeite voor hoeft te doen, maar zo werkt het gewoon niet. En zolang hij verkiest om zijn shows als typetje te doen zullen mensen het ook zo zien, een typetje die een show opvoert. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat Joran mee heeft gedaan: "Lachen joh man, ik zo in een show van TerrorJaap met zo'n leugendetector, ik heb me rot gelachen"quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef riri het volgende:
*"DGK en mijn persoon zijn vaak genoeg in het nieuws geweest, niet altijd even fraai. In mijn vorige weblog leg ik uitgebreid uit wat mijn beweegredenen waren om te doen wat ik heb gedaan. Ik zat in een spel, ik speelde een rol, ik had een strategie"
-Wat maakt dat allemaal uit....dat je vóór geld alles wilt doen blijft mensen bij en dat zal altijd aan je blijven hangen.
De GK was geen spel....het was echt.
De één doet alles voor geld,de ander doet dat niet.
Dat bljft mensen bij en dat raak je dus ook nooit meer kwijt.
Laat het eens tot je doordringen dat wat je op tv laat zien voor de kijkers echt is.
*"Het lijkt haast wel of het onderwerp De Gouden Kooi en Terror Jaap vogelvrij zijn verklaard. Dat de grondbeginselen der journalistiek niet meer gelden en dat je me ongestraft mag stenigen, terwijl ik gemuilkorfd ben."
-Je wou toch zelf met je hoofd op tv....dan moet je ook de negatieve kanten slikken.
Denk je nou echt dat alleen maar goede journalisten bestaan die weten hoe het hoort?
Iedereen geeft zijn mening...slik het maar,je doet het zelf ook.
*"Dit stuk over Peter geldt net zo goed voor de uitspraak van Bert van der Veer, een media kenner. Van der Veer zegt in Shownieuws dat ik mezelf niet over mijn roem heen kan zetten. Pardon?! Ik mag toch hopen dat Shownieuws dit per abuis zo heeft gemonteerd? Een media kenner hoort toch eerst even met mij een babbeltje te maken alvorens te reageren in zijn eigen oh zo geliefde media land?"
-Ik denk dat Bert van der Veer de kern raakt.
Als iemand weet hoe tv werkt en wat het met mensen doet is het van der Veer wel
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:02 schreef Susi het volgende:
Maar als hij vindt dat hij niet meer dat typetje wil zijn, waarom sluit ie dan af met Adioss, Jaapje Terror ?
Ja tuurlijk gun ik hem ook meer, maar ik heb geen verstand van televisie maken en wat hij in de kooi deed was leuk voor in dat programma maar vaak ook heel flauw.quote:Op maandag 27 april 2009 18:45 schreef Eef999 het volgende:
Gun Jaap toch meer dan dat ie zoals nu alleen maar afgezeikt wordt
Ja zeker weten dat vond ik ook een overdreven reactie van Gordon.quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Wat mij ontzettend irriteerde was die opmerking van Gordon. Hij vond Jaap de meest ranzige en asociale figuur. Zooooooooooo en wie zegt dat? Goor en Geer waren ook fantastisch in hun programma. Maar net zo ranzig en asociaal met het constant boeren, scheten laten en taalgebruik.
Het viel me op dat ie het had over aangifte.quote:Op maandag 27 april 2009 23:55 schreef -Jean- het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=72213 Gezien SBS de eerste beelden al brengt, lijkt het me niet geheel onwaarschijnlijk dat SBS deze uitzending wil hebben.
oh jij was erbij?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:46 schreef riri het volgende:
En dan daar Joran voor gebruiken,die het ergste heeft gedaan wat een mens maar kan doen,een meisje in zee dumpen,een meisje wat hulp nodig had van een dokter en direct naar het ziekenhuis had gemoeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |