Ik was echt voor Jeroen, hij is zo lekker droog en nikserig. Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
Omgelooflijk eigenlijik, als je dit weer ziet, dat die Jeroen gewoon WINNAAR was van een Big Brother.
Ik snap best dat "gewone" mensen populair kunnen zijn/worden, en ook winnen. maar hij is zooooooo saaaaaaaai en nikserig.
Hehehe!!!!! Ik was ook pro Jeroen, gossie wat een commentaar kreeg ik over mij heen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik was echt voor Jeroen, hij is zo lekker droog en nikserig. Heerlijk.
Er werd gisteren na een úúr al geroepen dat het saai was. "Ze zitten alleen maar te lullen."quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar lekker saai zijn, ik vind het heerlijk "gluren" zo
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik geef het 5 minuten voordat ie klem zit in de luchtruimte.
alleen Bart is steeds aan het lullen, niemand komt er haast tussen en intresseert Bart het onderwerp niet ziet hij groene lieveheersbeestjes lopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd gisteren na een úúr al geroepen dat het saai was. "Ze zitten alleen maar te lullen."
Ja gek hè, wat had je dan verwacht. Daar bestáát een RLS uit. Mensen bij elkaar, die een beetje lullen.
Of hadden ze binnen het uur elkaar al de hersens in moeten slaan.
Aan de andere kant: het competitiie-element is wel nodig. Best leuk hoor, om wat "oude bekenden" terug te zien, maar maandagavond gaat het pas echt beginnen.
Met of zonder knoflooksausquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lekker die zijn?
Dat is een delicatesse.
ja we posten ook allemaal hier in de topicquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier hè, met z'n honderdviftigduizenden.
zou wel humor zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef Spooky4u het volgende:
Zullen we massaal voor de deur gaan staan met 150.000 man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |