abonnement Unibet Coolblue
pi_68382070
Janssen had van mij wel mogen blijven staan trouwens, die speelde eindelijk eens goed.
  zondag 26 april 2009 @ 06:27:37 #27
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68383980
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:00 schreef De_Hypotheker het volgende:
Janssen had van mij wel mogen blijven staan trouwens, die speelde eindelijk eens goed.
Volgens mij kreeg hij voor het eerst een gemeend applaus bij zijn wissel ipv het gebruikelijke cynische geklap/gejuich.

Memorabel: Saidi die op goal kopt tussen Penders en Zwaanswijk in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68398742
NAC is echt een vieze kut club met schijtspelers. Maar wel spannend zo
pi_68398855
Jammer dat Feyenoord ook nog eens onterecht wint. Ik heb liever zowel NEC als Vitesse in de playoffs maar die kans wordt wel heel klein.
pi_68398932
Wel een nette reactie van Lurling na de wedstrijd.
pi_68399010
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:04 schreef Espabilado het volgende:
Jammer dat Feyenoord ook nog eens onterecht wint. Ik heb liever zowel NEC als Vitesse in de playoffs maar die kans wordt wel heel klein.
Denk dat we het allebei niet halen.

Gelukkig zijn die intertoto play-offs afgeschaft waar we een paar jaar geleden de hele tijd voor tegen elkaar moesten spelen. Wat een bagger was dat
pi_68399019
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:08 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wel een nette reactie van Lurling na de wedstrijd.
Die vind ik dus echt zo irritant
  zondag 26 april 2009 @ 18:20:04 #33
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68399205
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Tien keer achterelkaar snel uitspreken.
Dan krijg je nu dus:

Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel.. Als eniese nak niet nekt dan nekt nak eniese wel..

I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 26 april 2009 @ 18:23:21 #34
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68399311
Ik heb me best vermaakt gisteren, al had ik liever dat het bij een gelijkspelletje was gebleven.
Jansen is echt het pispaaltje bij het publiek hé? Iedereen om me heen zat op hem te kankeren, terwijl ik hem niet eens zo heel slecht vond spelen.
pi_68399597
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:11 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Denk dat we het allebei niet halen.
Nac - moet 2 punten halen om zeker te zijn, bij 1 punt doelsaldo te laag als of Vitesse of NEC alles winnen
1 zo 3/5 NAC Breda De Graafschap Eredivisie
2 zo 10/5 FC Groningen NAC Breda Eredivisie

Feyenoord - met 2 punten vrijwel zeker door, goed doelsaldo vergeleken met de rest
2 zo 3/5 FC Utrecht Feyenoord Eredivisie
3 zo 10/5 Feyenoord Roda JC Eredivisie

Utrecht - bij 4 punten wellicht nog afhankelijk van doelsaldo, bij 6 punten zeker uiteraard
2 zo 3/5 FC Utrecht Feyenoord Eredivisie
3 zo 10/5 Heracles Almelo FC Utrecht Eredivisie

NEC - 2 punten in te halen op Utrecht, gunstig doelsaldo
1 zo 3/5 PSV NEC Eredivisie
2 zo 10/5 NEC Sparta Rotterdam Eredivisie

Vitesse - 2 punten in te halen op Utrecht, afhankelijk van doelsaldo
2 zo 3/5 Vitesse Heracles Almelo Eredivisie
3 zo 10/5 ADO Den Haag Vitesse Eredivisie

Ik zie NAC, Feyenoord en Vitesse door als een goede mogelijkheid, gezien de programma's.. feyenoord wint wel van utrecht denk ik. Vitesse moet in staat zijn van heracles en ado te winnen, maar laat het dit seizoen juist tegen kleinere teams liggen, dat wel.

NEC zie ik niet bij PSV winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Espabilado op 26-04-2009 18:42:10 ]
  zondag 26 april 2009 @ 22:40:11 #36
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68407702
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:34 schreef Espabilado het volgende:
NEC zie ik niet bij PSV winnen.
Ik ook niet, daarom gaf ik gisteren al aan dat wat mij betreft het seizoen er bijna opzit.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68407894
Ach dan maar een keer geen europees, keertje lekker doorhalen in de beker ofso
Brett Holman
pi_68408521
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef endr0me het volgende:
Ach dan maar een keer geen europees, keertje lekker doorhalen in de beker ofso
Je zegt het alsof NEC de afgelopen 10 jaar europees heeft gespeeld
pi_68409631
hehe nee maar je ziet wat succes en veel wedstrijden in een seizoen op termijn doet met je spelersgroep, ik vind dat iedereen de focus veel te veel heeft liggen op die playoffs.. laat ze maar lekker vroeg vakantie hebben, goed uitrusten en bouwen aan de selectie en dan fris beginnen aan het nieuwe seizoen
Brett Holman
pi_68410553
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb me best vermaakt gisteren, al had ik liever dat het bij een gelijkspelletje was gebleven.
Jansen is echt het pispaaltje bij het publiek hé? Iedereen om me heen zat op hem te kankeren, terwijl ik hem niet eens zo heel slecht vond spelen.
Hij is inderdaad vaak aan de beurt, nou heeft hij in twee jaar ook nog weinig laten zien om het tegendeel te bewijzen.

Maar gister speelde hij vrij goed en dat werd door het publiek ook beloond met, jawel, een applausje voor Janssen!
pi_68419234
Ik vond het een heerlijke wedstrijd. Er was sfeer, er werd gevochten door de spelers en er vielen eindelijk weer eens doelpunten. Helaas viel er eentje meer aan de verkeerde kant en daar ben ik goed ziek van zeg. Maar jah goed. Als ie aan de ene kant niet valt......andere kant.
Janssen speelde een prima wedstrijd, net als Schone en Kivuvu. Ik vond Potje erg onzeker overkomen. Zo zie ik 'm niet vaak op het veld. Al met al stond er een team. Jammer dat het doelpunt van Tim buitenspel was, ik denk dat er dan een last van zijn schouders was afgevallen. Hij staat immers onder enorme druk van het publiek, omdat ie thuis nog nooit heeft gescoord.

Nu lekker op de 10e plek eindigen en vroeg met vakantie. Mannen uitrusten en Aalbers kan zich 100% focussen op nieuwe aankopen etc. Alles komt goed in het volgende seizoen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_68439545
quote:
NEC kreeg afgelopen week de uitslag van de berekeningen van bureau Hypercube naar de grenzen van de groei van de club binnen. Volgens het bureau dat nauw gelieerd is aan de KNVB kan NEC bij goede sportieve prestaties dertigduizend seizoenkaarthouders verwachten.

Meer dan een verdubbeling van het huidige aantal. Directeur Jacco Swart is aangenaam verrast, maar waakt voor te veel optimisme. 'Voorlopig hebben we helemaal niets en is het wachten op de gemeente. De Goffert puilt al een tijd uit en het is zaak de club nu verder uit te bouwen.'

'Wij zijn momenteel vooral gebaat bij een snelle start van de bouw van het eerder geplande stadion. Daarbij gaan we uit van een capaciteit rond de twintigduizend. Dit rapport zorgt er in ieder geval wel voor dat we binnen de club nu kijken naar varianten waarbij een uitbouw onmogelijk is.'

'Maar die dertigduizend toeschouwers zijn wel berekend op basis van een structurele plaats op de ranglijst bij de eerste zes. Dat is nu niet echt bepaald reëel op dit moment. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je straks een enorm stadion bouwt en dat je voorla veel lege plaatsen ziet.'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 27 april 2009 @ 22:47:22 #43
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68441796
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Hij staat immers onder enorme druk van het publiek, omdat ie thuis nog nooit heeft gescoord.
Dat klopt volgens mij niet, vorig seizoen maakte hij beide goals tegen VVV

[ Bericht 6% gewijzigd door Mark op 27-04-2009 22:56:26 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68442083
Rommedahl blijft niet bij NEC (wordt dus niet overgenomen) ivm het hoge salaris.
Carlos wil in ieder geval naar een selectie toewerken zonder gehuurde spelers.

[ Bericht 34% gewijzigd door -J-D- op 27-04-2009 22:59:46 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 27 april 2009 @ 23:01:34 #45
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68442495
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef -J-D- het volgende:
Carlos wil in ieder geval naar een selectie toewerken zonder gehuurde spelers.
Dat lijkt me een prima streven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68444789
Lijkt me ook een prima instelling.

@ Mark
Als we terug moeten naar een wedstrijd tegen vvv..... dan is mijn punt wel duidelijk denk ik

Maar ik heb nog steeds grote verwachting van Tim.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_68461850
quote:
28/04 Mario Been genomineerd voor Trainer van het seizoen 2008-2009
Zojuist is bekend geworden dat Mario Been één van de drie genomineerden is voor de titel Trainer/Coach Betaald Voetbal seizoen 2008-2009. Een vakjury heeft de drie genomineerden gekozen. De 38 hoofdcoaches in het Betaald Voetbal kiezen de uiteindelijke winnaar. De verkiezing is op zaterdag 23 mei in Tilburg.
Bron: Nec-nijmegen
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:21:44 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_68462024
Wat mij betreft had Mario het vorig seizoen moeten zijn. Voor dit seizoen kom je toch bij Louis uit, ben ik bang
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_68503533
mensen denk aan een ding:

ALLES KOMT GOED!!!

(hoop ik)
pi_68503586
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Mark het volgende:
Wat mij betreft had Mario het vorig seizoen moeten zijn. Voor dit seizoen kom je toch bij Louis uit, ben ik bang
Zou jammer zijn
Had een paar maanden geleden al iets ingezet op Mario Been tegen een quotering van 7.
Maar goed, het zou een gods wonder zijn als hij de trainer van het seizoen wordt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')