Me too, kom voor het festival, de sfeer en het feest en uiteraard het weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef Eirick het volgende:
Nog 62 dagen![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat er allemaal aan bands komt dit jaar.
Maar de forint ook weer gezaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel gaat ook
met de auto, met de Lada
Weet eigenlijk iemand wat de drankprijzen dit jaar doen? Want de BTW is gestegen van 20% naar 25%...
Helemaal niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Leinonlein het volgende:
is er trouwens nog iets bekend over Rise Against of komen die gewoon helemaal niet meer?
Fuck ik kan niet wachten voor Prodigy
Ja inderdaad, waarom hebben ze dan afgezegd? Want is het wel officieel bevestigd geweest toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nee, Rise Against heeft afgezegt. Tijdens de show in Amsterdam in februari zeiden ze wel te komen. Helaas hebben ze ongeveer 2 maanden terug afgezegt
Life of Agony staat gewoon bij de Rockstage vermeldquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik zie op die site van Szigetfestival.nl ook bij geen een stage de namen Life of Agony en Deftones..
Hopelijk is dat niet ook een stom grapje
die was er twee jaar geleden ook al..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoor Manu Chao ook nog steeds overal, maar was dat neit ook al afgeketst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |