staat zowel op cheaptickets als op ebookers..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We lopen wel gewoon de meute achterna.
Kreeg net een mailtje dat mijn ticket verzonden is.
En die tijd wachten is inderdaad niet lang. Jammer genoeg heb ik die vlucht niet gevonden...
Nouja, jammer. Misschien iets voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
staat zowel op cheaptickets als op ebookers..
Hoeveel betaal jij nu voor de trein? Bij de treinreiswinkel (in A'dam) hadden ze voor me gekeken en dat was dus ¤205. Vond ik nog best duur, want drie weken interrail kost iets van ¤300 oid.
Precies! Vliegen is idd de verstandige keuzequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tja, trein doet er 20 uur over, vliegen 3 á 4
De Szigetexpress ja, die gaat rechtstreeks.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef Brammie1 het volgende:
trein doet er volgens mij maar 16 uur over
MAAR 16 uurquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef Brammie1 het volgende:
18 uur, althans zo was het vorig jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef Brammie1 het volgende:
Dat was pas kut. Weet ik hoe lang helemaal gaar buiten zitten met al je bepakking met een paar duizend man in de veertig graden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En op de terugweg was er een bommelding op station Keleti
Dat had ik dus toen ik naar Balaton Sound ging. Kwam ik vanaf Keszthely met de trein naar Zamardi (waar Balaton Sound was). Dus ik telkens vragen of die trien naar Zamardi gaat, yes yes yes, op een gegeven na 3 keer vragen iemand no no no. Dus ik uitstappen, en die vent op dat stationnetje zei dat de volgende trein pas om 6 uur smorgens weer gaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was pas kut. Weet ik hoe lang helemaal gaar buiten zitten met al je bepakking met een paar duizend man in de veertig graden.
En dan vervolgens de veerkeerde trein pakken omdat geen enkele Hongaar je fatsoenlijk kan duidelijk maken waar je nou in moet en alleen maar 'yes, yes' zegt.
Zit je daar opeens in een trein richting het Balaton
10e is hongaarse dag, 11e day zeroquote:Op zondag 5 juli 2009 18:44 schreef lienelien het volgende:
Waarom beginnen alle programma's (per podium) trouwens pas op de 12e? En de 10e en 11e dan?
Ah, ik was dus serieus volledig in de veronderstelling dat day zero op de 9e wasquote:
Nee, ik wou precies hetzelfde vragen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef Brammie1 het volgende:
iemand al de e-tickets voor de trein ontvangen?
theeeoooooooooooooooooooooooquote:
Geweldig, ik zocht het origineel al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
Deze blijft mooi:
Die 24-uurs tent bij de World Music Stage is sowieso geniaal. Hele nacht door, met z'n allen spingen op de banken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |