abonnement Unibet Coolblue
pi_68360355
Moslim krabt blote vrouw van billboard

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.

Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.

De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".

http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1

Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68360381
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:00:07 (niet doen) ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360382
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
pi_68360398
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Die zijn net zo achterlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360417
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Kijk eens naar de bron
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:33:23 #6
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68360423
Als Sapph kan aantonen dat die man erachter zit kunnen ze toch ook de kosten op hem verhalen?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:33:50 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_68360427
Wat doet zo'n man dan in NL? Echt ingeburgerd is hij duidelijk niet. Wellicht bang dat zijn Burka dragende vrouw zelf stiekem zoiets aanschaft?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_68360439
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Ja dus? Nu is het een moslim.
pi_68360444
Hij probeerde natuurlijk met z'n blote nagels die slip en beha ook weg te krabben.

Ouwe geilbak.
pi_68360450
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:32 schreef qonmann het volgende:

[..]

Kijk eens naar de bron
Oeps
pi_68360466
De afbeelding


Wat daaraan nou schokkend aan is..
Zandvoort zal ook wel moeten sluiten, als het aan deze meneer ligt..

[ Bericht 0% gewijzigd door qonmann op 25-04-2009 09:43:43 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:38:00 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68360469
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Juup© het volgende:
Ik vind de TT nogal Telegraaf achtig.

Er zijn mensen zat die dingen die zij aanstootgevend vinden bekladden of verwijderen. Denk maar aan de ophef die ontstond toen er foto's van nogal schaars geklede dames (ik dacht reclame van H&M) in abri's e.d. kwamen te hangen. Diverse christelijke bewegingen (of iig mensen die aangaven vanuit hun christelijk achtergrond de beelden aanstootgevend te vinden) namen het heft in eigen hand en verwijderden of bekladden de reclameposters.
Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_68360470
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ja dus? Nu is het een moslim.
Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.
pi_68360483
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ik vind het stigmatiserend werken door als titel aan te geven dat het een moslim, christen, jood, boeddhist of welk geloof dan ook betreft. Ik snap dat zo'n titel bepaalde mensen aantrekt en zo veel kijkers genereert, maar ik vind het niet kunnen.
Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68360493
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat zulke dingen gebeuren, maar dat staat los van mijn irritatie over dergelijke bericht titels.
pi_68360498
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:39 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik denk dat in het verleden (toen volgens jou iets soortgelijks gebeurde) er vast ook in de kop stond: "Christenen..."
Iets in die aard idd. Maar ook toen vond ik het niet kunnen.
pi_68360500
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als jij normaal had gereageerd had dat niet gehoeven.
Ik vond mijn reactie een stuk normaler dan als een of andere bezetene debiel alles wat naakt is van billboards af te krabben "omdat je het niet vind kunnen".

Feit is dat er onder de moslims een heleboel mensen rondlopen die (op zijn zachts gezegd) er vreemde normen en waarden op na houden.

En die normen en waarden passen gewoon niet in de westerse cultuur.
De multicul is een grote mislukking.

Niet dat ik iets tegen moslims heb hoor, maar als je je niet een beetje kan aanpassen aan de normale gang van zaken in Nederland dan vraag ik mij af wat je hier in godsnaam (of Allah's naam in dit geval) komt doen?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360516
quote:
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet ind e fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.
Ook wat "wij" deden tijdens de kruistochten. Gelukkig zijn "wij" nu wel gewoon een redelijk beschaafd volk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360577
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het natuurlijk volslagen achterlijk en debiel is.
Ook wat "wij" deden tijdens de kruistochten. Gelukkig zijn "wij" nu wel gewoon een redelijk beschaafd volk
Dat klopt, maar of wij nu echt zo beschaafd zijn daar heb ik mijn twijfels bij. Wij zijn geraffineerder en gebruiken eerder (vriendjes) politiek om ons geloof toch een vinger in de pap te laten houden bij de belangrijke beslissingen in het leven. Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..
pi_68360582
quote:
Ook daar ben ik faliekant op tegen. dat Christelijk geneuzel in de politiek e.d..
Anders ik wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360637
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk. Beetje simpel om zo te denken en zegt ook veel over diegene die reageert. Eigenlijk is dat veel schokkender dan een man die een foto wegkrabt.

Denk dat Sapph alleen maar heel blij is. Nog meer aandacht voor hun billboard reclame. Voor hetzelfde geld heeft Sapph de man in kwestie ingehuurd om zo op een goedkope manier aandacht krijgen. Niet dat ik het denk maar het zou wel makkelijk scoren zijn. Ik denk niet dat de doelgroep van Sapph bij de vrouwen ligt waarvan de man de foto wegkrabt.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68360665
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef kdijkstra het volgende:
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk. Beetje simpel om zo te denken en zecht ook veel over diegene die reageert. Eigenlijk is dat veel schokkender dan een man die een foto wegkrabt.

Denk dat Sapph alleen maar heel blij is. Nog meer aandacht voor hun billboard reclame.
Hij doet het "uit naam van" he..
(zegt ie zelf)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:57:39 #23
112251 314
gimme pie!
pi_68360671
gaat hij dan ook eigenhandig de ramen op de Wallen afplakken zodat daar niks meer te zien is
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:33 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_68360679
Goede zaak dat de beste man daar nog tijd voor kan vrijmaken.
Naast zijn werk en zo.

on-topic: zou een plamuurmes niet handiger zijn, of mag dat ook niet?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_68360699
quote:
Een extremist doet iets en gelijk is een hele bevolkingsgroep achterlijk.
Owja, het is er maar 1
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68360702
Ja ik geef die man gelijk. Er mag wel wat meer resprct voor de vrouw komen. En vrouw hoeft niet per se in haar bh en slip op straat afgebeeld te worden is nergens voor nodig.
Mohamed, Rotterdam | 09:52 | 25.04.09

  zaterdag 25 april 2009 @ 10:02:16 #27
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68360727
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:
Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.
dus moeten we maar een paar honderd jaar moslim-invasies en aanvallen doorstaan want daarna zullen ze het licht wel zien?
Wat een bizarre redenatie!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_68360815
Malcolm X <-> Tari X
pi_68360817
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Laatste 100 jaar misschien niet. Kijk eens wat de christenen in het midden oosten deden tijdens de kruistochten
Dat is lang geleden, maar dat het nu niet meer gebeurd en mensen met een ander geloof nu ongeveer hetzelfde doen maar dan met de moderne technologie, wil niet zeggen dat een ander geloof zich nu niet in de fase kan bevinden dat het zichzelf op die manier denkt te moeten verdedigen.

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat zulke dingen gebeuren, maar dat staat los van mijn irritatie over dergelijke bericht titels.
koekoek we leven niet meer in de middeleeuwen in west europa
pi_68360839
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen
Dat hoeft ook niet als je een hele luchtvloot hebt.
pi_68360845
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:02 schreef Napalm het volgende:

[..]

dus moeten we maar een paar honderd jaar moslim-invasies en aanvallen doorstaan want daarna zullen ze het licht wel zien?
Wat een bizarre redenatie!
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik leg alleen het verband tussen de onderdrukking op gewelddadige manier door de christenen in de middeleeuwen en de bomaanslagen en moorden door b.v. moslims. joden, boeddhisten etc. nu. Ik ben het er niet mee eens dat dat gebeurd en wie dan ook hoeft het er zeker ook niet mee eens te zijn.
pi_68360853
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:10 schreef Misan het volgende:

[..]

koekoek we leven niet meer in de middeleeuwen in west europa
Zou het?
pi_68360866
In de Middeleeuwen waren er nog geen billboards
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68360868
Stop de persen! Er is een malloot gesignaleerd in Amsterdam. Hij is niet gevaarlijk, maar wel een malloot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:14:41 #35
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_68360881
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
Moslim krabt blote vrouw van billboard

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.

Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.

De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".

http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1

Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
Huh? Als goede islamitische vrouw is het toch verplicht 3x in de week de beentjes wijd te doen? Ik dacht dat dat allemaal al uitgedokterd was door de islam, daar zou zo'n billboard toch weinig verandeirng in moeten kunnen brengen.
pi_68360888
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Stop de persen! Er is een malloot gesignaleerd in Amsterdam. Hij is niet gevaarlijk, maar wel een malloot.
Dan kunnen de persen wel permanent stilstaan want de hele wereld is geschift.
pi_68360912
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet als je een hele luchtvloot hebt.
Maar goed, zodra moslimterroristen uiteindelijk eens een luchtvloot hebben, dan, nou ja, het is bekend...
pi_68360925
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
"Christenen in West-Europa doen het niet dus ze zijn superieur"

Lekker makkelijk: Christenen in West-Europa... verander dat maar in westerlingen in de wereld en dan krijg je een heel ander beeld.
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
pi_68360979
Er is wel vaker discussie over een billboard geweest, maar vernielen ?
Over deze:


2007
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68361047
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zou het?
dus gedragen we ons er niet naar, dat doen ze maar lekker in hun schurkenstaatjes
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:56:40 #41
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68361698
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:16 schreef TimoerLenk het volgende:

[..]

"Christenen in West-Europa doen het niet dus ze zijn superieur"

Lekker makkelijk: Christenen in West-Europa... verander dat maar in westerlingen in de wereld en dan krijg je een heel ander beeld.
Wat is dat ""westerling in de wereld"? Een Belgische moslim die in Irak een bermbom legt?
Bovendien ging het om geloof, de OP heeft het over een Moslim die zijn geloof aanhaalt, Juup het over Christenen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:02:01 #42
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68361798
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:12 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik leg alleen het verband tussen de onderdrukking op gewelddadige manier door de christenen in de middeleeuwen en de bomaanslagen en moorden door b.v. moslims. joden, boeddhisten etc. nu. Ik ben het er niet mee eens dat dat gebeurd en wie dan ook hoeft het er zeker ook niet mee eens te zijn.
Dat is nu net het hele punt; jij praat het goed onder het mom van "Christenen doen ook wel eens stout". Als ik aangeef dat Christenen helemaal niet zo extreem doen als Moslims wordt dat ook weer terzijde geschoven met verwijzingen naar kruistochten 800 jaar terug. De implicatie is daarvan dat je de komende 800 jaar de moslim-ellende met de mantel der liefde gaat bedekken. WIl je dat niet dan is het blijkbaar niet vergelijkbaar en goed te praten met een historische verwijzing.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_68361864
Vanwege de acties van 1 moslim een complete cultuur achterlijk noemen.

Welkom op Fok!.
pi_68362166
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef snowgoon het volgende:
Vanwege de acties van 1 moslim een complete cultuur achterlijk noemen.

Welkom op Fok!.
hoi, welkom
het is overigens een aaneenschakeling van individuele acties
pi_68362224
Volgens FP gaat het om deze poster:

Is nog iets mooier dan die van de Telegraaf

heeft ie nog iets meer plezier bij zijn werk gehad
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68362291
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef qonmann het volgende:
Volgens FP gaat het om deze poster:
[ afbeelding ]
Is nog iets mooier dan die van de Telegraaf
dat staat er niet, is volgens mij meer gewoon een plaatje van een mooie, welgevormde vrouw
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:35:08 #47
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68362415
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

Teglijkertijd ken ik geen Christenen in West-Europa die zichzelf opblazen of de laatste 100 jaar op kruistocht zijn gegaan. De Islam is wezenlijk veel gewelddadiger en extremistischer.
Waarom zeg je 'in West-Europa'? In Afrika en de Verenigde Staten zijn voldoende extremistische Christenen (geweest). Maakt dat dat het hele Christendom gewelddadig is, of zou het toch zijn dat daden gepleegd worden door individuen, en niet door iets zweverigs als 'een cultuur'?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:40:06 #48
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68362541
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef Bowlingbal het volgende:
Waarom zeg je 'in West-Europa'?
Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.

Bon, Nederland mag je ook invullen
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:40:57 #49
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68362557
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.

Bon, Nederland mag je ook invullen
Maar als je spreekt over 'de Islam', dan is die toch wereldwijd hetzelfde?

Tenminste, dat begrijp ik van een volwassen man die zijn haar laat witten.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68362995
Die vieskees wil gewoon met zijn vingers aan dat vrouwtje pulken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 12:01:18 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68363086
Dat hij zelf zo'n achterlijke bekrompen visie op de wereld heeft is ten eerste al jammer. Maar als hij dat dan nog tenminste voor zichzelf had willen houden... Maar nee, hij wil zijn visie opdringen aan de rest. Hoe typisch weer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68363367
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik leef in West-Europa, de betreffende Moslim ook en zijn vernielingen worden ook begaan in West-Europa. De problemen met Moslims die spelen waar ik en wij last van hebben zijn primair die in West-Europa.

Bon, Nederland mag je ook invullen
Je bent de Ieren nu al vergeten ?
pleased to meet you
pi_68363409
wat dit aangaat
quote:
Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen.
heeft die man ergens wel een punt, als je zo ziet hoeveel vrouwen zich tegenwoordig laten verbouwen om aan dat ideaalbeeld van een reclameposter oid te voldoen
pleased to meet you
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:55:47 #54
165512 MASD
Music is dead.
pi_68364224
En terecht plastieken wijven op die posters. BEter zetten ze er een vrouw op die niet stijf staat van de photoshop en botox.
Long live music.
pi_68364704
Ik ben het niet eens met deze man, maar van de andere kant handelt hij wel vanuit een overtuiging en ik zie in zijn mening weinig schokkends. Hij moet niets vernielen natuurlijk, maar dat terzijde, de discussie gaat immers al weer over de Islam.

En daar wil ik wel iets aan toevoegen. Recent was er ergens een optreden van de chippendales of vergelijkbare act en die zou achter slot en grendel plaatsvinden. Ik weet toch zeker dat deze door een burgemeester werd verboden met een Christelijke achtergrond.

Op zich vind ik dat vele malen schokkender.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68364739
Deze moslim toont tenminste wel daadkracht waar de CU enkel woorden heeft en daarmee veel belastinggeld over de balk gooit met allerlei rare vragen.

Verder is het natuurlijk een slechte zaak als er schaars gekleede dames verdwijnen uit de openbare ruimte, daar niet van.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_68365091
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:37:29 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68365105
Wat een domme moslim. Ik zou wat water en een plamuurmes gebruiken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68365140
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
ja wat een nazikrant! en hij is nog smerig ook!

TNT
pi_68365148
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
De Telegraaf is een populistisch krantje waar je af en toe wel Der Stürmer (Nazikrant) -achtige dingen in kan herkennen. Ze zijn geen leugens aan het verspreiden, maar de berichtgeving is meestal wel erg gekleurd.

Daar heb je toch weer (een beetje) een punt, Meki.
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2009 @ 13:41:00 #61
230491 Zith
pls tip
pi_68365191
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef moussie het volgende:

[..]

Je bent de Ieren nu al vergeten ?
Dat was anders!!!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:41:33 #62
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365207
Mijn God, een poster!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 13:44:03 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68365261
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef Bowlingbal het volgende:
Mijn God, een poster!
[ afbeelding ]
Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68365308
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 13:48:05 #65
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68365347
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:
Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
Die posters heeft hij maar te accepteren, ook al staan ze hem niet aan. Hij heeft niet het recht er zelf op die manier iets aan te doen, die posters zijn niet van hem.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68365357
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat hij genoeg had van het naakt op straat wat hem opgedrongen werd. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
Dan moet ie CU of SGP gaan stemmen, niet andersmans bezit gaan beschadigen. Vandalisme is verboden, foto's van semi-naakte vrouwen zijn dat niet.

Verder een hoop gezeik om niets natuurlijk, hier loopt er al jaren eentje Jezus Red-stickers over dit soort posters te plakken
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_68365414
Saviour vijf minuten geleden: het gaat niet om de poster!
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gaat niet om de poster zelf. Het gaat om die eikel die meent zijn gestoorde visie aan anderen op te moeten dringen.
Saviour een minuut geleden: het gaat om de poster!
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die posters heeft hij maar te accepteren, ook al staan ze hem niet aan. Hij heeft niet het recht er zelf op die manier iets aan te doen, die posters zijn niet van hem.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:54:29 #68
253456 Zekkie
Just Having Some Fun!
pi_68365449
Tjah. De Telegraaf hè. Wat verwacht je anders.
pi_68365473
Als we al die zwaar gelovigen nou lekker in een reservaat flikkeren zonder bilboards dan houden wij wat leuks om naar te kijken.

Mensen zijn toch naakt geschapen?

Bovendien zijn vrouwen toch prachtig om naar te kijken?
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 13:56:02 #70
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68365482
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:
Saviour vijf minuten geleden: het gaat niet om de poster!
[..]

Saviour een minuut geleden: het gaat om de poster!
[..]
Wat ben je toch een kinderachtig figuur zeg.
Dat eerste was als reactie op iemand die zei dat het 'maar' een poster is, alsof het alleen om dat stuk papier ging. Nee, het gaat om de intentie van de daad erachter.
Dat tweede was een reactie op jouw post dat de moslim met iets geconfronteerd werd wat hem niet aanstond. Ik reageer daarmee dat hij niet het recht heeft daar dan maar iets aan te doen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68365499
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:55 schreef RealZeus het volgende:
Als we al die zwaar gelovigen nou lekker in een reservaat flikkeren zonder bilboards dan houden wij wat leuks om naar te kijken.

Mensen zijn toch naakt geschapen?

Bovendien zijn vrouwen toch prachtig om naar te kijken?
Misschien had hij wel een platonische band met de vrouw op de poster en wilde hij het niet delen met de rest van Amsterdam.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:57:18 #72
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365503
De intentie doet er niet toe. Het is maar een poster. Als iemand die geript had om er thuis op te fappen had ik er net zo min om gegeven. En dan was er waarschijnlijk ook geen topic over geopend met woorden als 'eigendom' en 'normen en waarden'.

Sterker nog, ik denk dat de politie er ook niet achteraan zou gaan met man en macht.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68365531
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hij doet het "uit naam van" he..
(zegt ie zelf)
En dus names alle Moslims? Beetje simplistisch denken en vindt dit vele malen schokkender dan iemand die een foto wegpeuterd.

Dus als de Paus zegt geen condooms meer gebruiken alle Katholieken massaal geen rubbertje meer? Als een millieu activist dhr Fortuyn vermoord zijn opeens alle millieu activisten moordenaars? Als een jongere besluit om niet naar school te gaan zijn opeens alle jongeren spijbelaars?

Met jouw redenering wel...
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:59:18 #74
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_68365540
Wou 'ie d'r niet gewoon boven z'n bed hangen?
Ik ga naar huis.
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 14:00:14 #75
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68365551
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:57 schreef Bowlingbal het volgende:
De intentie doet er niet toe. Het is maar een poster. Als iemand die geript had om er thuis op te fappen had ik er net zo min om gegeven. En dan was er waarschijnlijk ook geen topic over geopend met woorden als 'eigendom' en 'normen en waarden'.

Sterker nog, ik denk dat de politie er ook niet achteraan zou gaan met man en macht.
Zeker is de intentie relevant. Dit is alleen maar weer het zoveelste voorbeeld van moslims die niet om kunnen gaan met de vrije westerse wereld en hun eigen bekrompen visie willen opdringen aan anderen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68365579
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zeker is de intentie relevant. Dit is alleen maar weer het zoveelste voorbeeld van moslims die niet om kunnen gaan met de vrije westerse wereld en hun eigen bekrompen visie willen opdringen aan anderen.
Zoveelste voorbeeld voor mensen die worden gevoed door kranten die alleen deze extreme voorbeelden naar voren brengen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:01:54 #77
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365581
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zeker is de intentie relevant. Dit is alleen maar weer het zoveelste voorbeeld van moslims die niet om kunnen gaan met de vrije westerse wereld en hun eigen bekrompen visie willen opdringen aan anderen.
Fout.

Jij maakt het relevant, omdat je dit incident aanhaalt om je gal te spuwen over een groep. Dat valt niet te ontkennen, omdat je spreekt met woorden als 'zoveelste voorbeeld van moslims'.

Het was een individu die dit deed, niet meerdere. Kortom: fail.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:03:49 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68365608
ik heb niet zoveel problemen met vrouwelijkbloot in het openbaar. ik begrijp wel dat een paar mannen, die denken namens vrouwen, dit zien als inbreuk op hun dagelijkse controlfreak leventje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Donald Duck held zaterdag 25 april 2009 @ 14:05:08 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68365635
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Fout.

Jij maakt het relevant, omdat je dit incident aanhaalt om je gal te spuwen over een groep. Dat valt niet te ontkennen, omdat je spreekt met woorden als 'zoveelste voorbeeld van moslims'.

Het was een individu die dit deed, niet meerdere. Kortom: fail.
Per afzonderlijk geval zijn het individuen. Maar het gebeurt vaker. Bij elkaar is dat een hele reeks en mag er dus nu over het zoveelste voorbeeld gesproken worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68365659
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb niet zoveel problemen met vrouwelijkbloot in het openbaar. ik begrijp wel dat een paar mannen, die denken namens vrouwen, dit zien als inbreuk op hun dagelijkse controlfreak leventje.
Hoeveel Marokkaanse of Turkse jongemannen zullen nou denken: "kijk een blote vrouw, jakkes"?
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:06:29 #81
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365663
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Per afzonderlijk geval zijn het individuen. Maar het gebeurt vaker. Bij elkaar is dat een hele reeks en mag er dus nu over het zoveelste voorbeeld gesproken worden.
Statistisch gezien wel, maar jij maakt een groep verantwoordelijk voor daden van individuen, dat klopt niet. Hoe vaak je het ook zegt.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68365675
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zeker is de intentie relevant. Dit is alleen maar weer het zoveelste voorbeeld van moslims die niet om kunnen gaan met de vrije westerse wereld en hun eigen bekrompen visie willen opdringen aan anderen.
Nee, want gristenen kunnen daar ook knap over zeiken.
pi_68365704
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Per afzonderlijk geval zijn het individuen. Maar het gebeurt vaker. Bij elkaar is dat een hele reeks en mag er dus nu over het zoveelste voorbeeld gesproken worden.
Dus volgens jouw theorie kan ik jou ook verantwoordelijk houden voor de uitlatingen en acties van een beweging als Stormfront.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:12:48 #84
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68365818
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:22:01 (doe normaal joh) ]
From feudal serf to spender.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:13:31 #85
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365832
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:12 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]
Moslims komen altijd uit een ander land? Waar staat dat?

En komen Christenen dan altijd uit Christenstein, ofzo?

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:22:37 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68365856
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:12 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]
Land van herkomst: Nederland. Zijn er eigenlijk landen waar er geen moslims zijn?

[ Bericht 24% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:22:54 (quote aangepast) ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:14:47 #87
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68365857
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Moslims komen altijd uit een ander land? Waar staat dat?

En komen Christenen dan altijd uit Chrisenstein, ofzo?
de cultuur die ze hier zo graag willen hebben komt uit een ander land.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:23:16 (overbodig flamen laat je maar weg) ]
From feudal serf to spender.
pi_68365871
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:23:36 (dont feed the troll pls) ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_68365877
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

de cultuur die ze hier zo graag willen hebben komt uit een ander land.
Nou die "cultuur" heeft met 1 miljoen moslims toch een aardig plekje gekregen in Nederland.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:23:49 (quote aangepast) ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:15:40 #90
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365878
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

de cultuur die ze hier zo graag willen hebben komt uit een ander land.
Komt dat dan uit Achterlijkanië? En moeten moslims zich daar maar achterlijk gedragen? Want ik weet niet wie er slecht leest, maar ik zie nergens in de OP een land van herkomst staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:24:04 (quote aangepast) ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68365892
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:

[..]

S1nn3rz en de rest van de leden van de groep(en) waar hij toebehoort. _!!!
Is het ooit wel eens in je gevoelige bekrompen moslim brein opgekomen dat sommige mensen niet bij een gelovig clubje horen?

Maar goed ontopic: Mij zou zo'n billboard of poster niet eens opgevallen zijn als ik door de stad loop of in de auto rijd. Onvoorstelbaar dat mensen daar aanstoot aan nemen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_68365897
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:24:29 (dont feed the troll pls) ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:16:46 #93
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68365901
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nou die "cultuur" heeft met 1 miljoen moslims toch een aardig plekje gekregen in Nederland.
inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?
From feudal serf to spender.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:16:54 #94
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365904
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Is het ooit wel eens in je gevoelige bekrompen moslim brein opgekomen dat sommige mensen niet bij een gelovig clubje horen?

Maar goed ontopic: Mij zou zo'n billboard of poster niet eens opgevallen zijn als ik door de stad loop of in de auto rijd. Onvoorstelbaar dat mensen daar aanstoot aan nemen.
Ik zie nergens in zijn post gelovigen staan.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68365921
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:25:18 (dont feed the troll pls) ]
pi_68365922
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?
15...

fail
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:00 #97
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365935
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?
Wat is die cultuur van de meerderheid dan? En is die cultuur dan dusdanig dictatoriaal van aard dat die cultuur geen andere culturen toelaat?

Dat wist ik niet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:25 #98
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68365943
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]
ik zeg het al jaren, maar voetbal is sport nr 1 die verboden moet worden.
daarnaast, vernieling blijft vernieling, of het nu een poster is of een bushokje. maar ja, dat doen linksche mensen wel vaker he, onderscheid maken tussen wat een autochtoon mag en een allochtoon.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:25:50 (quote aangepast) ]
From feudal serf to spender.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:39 #99
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_68365946
Jammer dat er geen rekening wordt gehouden met de samenstelling van de buurt, waar zo'n billboard komt te staan.

Je gaat toch niet zo'n poster van een naakte vrouw in Staphorst plaatsen?

Kwestie van vraag en aanbod, dunkt mij.
What lies in the shadow of the statue?
pi_68365958
*KAP DAAR MEE*

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:26:30 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:19:18 #101
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68365962
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat is die cultuur van de meerderheid dan? En is die cultuur dan dusdanig dictatoriaal van aard dat die cultuur geen andere culturen toelaat?

Dat wist ik niet.
de westerse cultuur, waar men geen prijs stelt op moslims.
From feudal serf to spender.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:19:26 #102
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365966
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ik zeg het al jaren, maar voetbal is sport nr 1 die verboden moet worden.
daarnaast, vernieling blijft vernieling, of het nu een poster is of een bushokje. maar ja, dat doen linksche mensen wel vaker he, onderscheid maken tussen wat een autochtoon mag en een allochtoon.
Wie maakt er nu een punt van dat hij een moslim is? Jij toch? Jij maakt toch onderscheid door je te focussen op het woord 'moslim' ?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68365968
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik zie nergens in zijn post gelovigen staan.
De gemiddelde moslims denkt alleen in verschillende geloven dus vandaar, anders snappen ze het allemaal niet meer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_68365969
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

inderdaad, en er zijn 14 miljoen mensen die een andere cultuur hebben. dus wie zou zich even aan moeten passen?
Die 14 miljoen mensen zijn ook niet één homogene groep. Verder doen we in Nederland niet aan assimilatie.
pi_68365975
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ik zeg het al jaren, maar voetbal is sport nr 1 die verboden moet worden.
daarnaast, vernieling blijft vernieling, of het nu een poster is of een bushokje. maar ja, dat doen linksche mensen wel vaker he, onderscheid maken tussen wat een autochtoon mag en een allochtoon.
Je kan van alles zeggen, maar feit is wel dat een hoop van de Nederlandse voetbalhooligans uit Nederland komen, en jij ook! Oftewel, volgens jouw theorie, zijn jullie allemaal achterlijk....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:20:01 #106
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_68365981
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Nielsch het volgende:
De Nederlandse cultuur waar de rest van Nederland bijhoort, aldus S1nn3rz

[ afbeelding ]
ja hoor, zoals de meeste linksche mensen altijd doen, direct doortekken naar het extreme.
From feudal serf to spender.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:20:11 #107
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68365984
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

de westerse cultuur, waar men geen prijs stelt op moslims.
Stelt de westerse cultuur moslims niet op prijs? Dat wist ik niet. Doe nog eens een omschrijving van de Westerse cultuur?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:21:05 #108
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366003
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

De gemiddelde moslims denkt alleen in verschillende geloven dus vandaar, anders snappen ze het allemaal niet meer.
Volgens mij snap jij het niet, omdat je totaal irrelevant het woordje 'gelovigen' erbij haalde.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68366004
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ja hoor, zoals de meeste linksche mensen altijd doen, direct doortekken naar het extreme.
Nee, dat doe jij niet?
pi_68366007
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ja hoor, zoals de meeste linksche mensen altijd doen, direct doortekken naar het extreme.
Hoezo extreem? Ik pas enkel jouw theorie toe. Een aantal personen roepen iets en jij schrijft het toe als mening van een homogene groep.

Doe ik een keer hetzelfde, is het weer niet goed....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:26:53 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68366133
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die Nederlands zoals jij, die verkrachten ook, verzamelen kinderporno, slopen de boel, kotsen homo's uit, schoppen mensen dood. Gadverdamme, wat ben jij walgelijk zeg, dat je dit allemaal op je geweten hebt...
omdat elk land zijn pappenheimer kent, wil het nog niet zeggen dat nederlanders blij zijn met de nieuwe stroom van onbekende pappenheimers die procentueel in alles wat slecht is uitblinken. ze kosten bakken met geld.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68366146
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:28:40 (dont feed the troll pls - ALWEER) ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:27:35 #113
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366150
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

zet anders die tv schotel ipv een turkse zender eens op opsporing verzocht en ziedaar. 90% van de misdrijven gepleegd door misselijke marokkanen en andere vieze moslimmannetjes.


fijn weekend verder.
So what? Zelfs al zou het 99.999% zijn, dan zou alsnog je punt irrelevant en onverantwoord zijn. Je kunt natuurlijk met je handen boven je hoofd zwaaien en rondjes lopen rennen, en roepen dat je gelijk hebt, maar dat maakt het niet minder idioot.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68366163
Een prachtvoorbeeld van islamitisch cultureel imperialisme.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:29:01 #115
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366177
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een prachtvoorbeeld van islamitisch cultureel imperialisme.
Teh New World Order is taking over teh world!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68366190
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat elk land zijn pappenheimer kent, wil het nog niet zeggen dat nederlanders blij zijn met de nieuwe stroom van onbekende pappenheimers die procentueel in alles wat slecht is uitblinken. ze kosten bakken met geld.
Een heel groot gedeelte van de Nederlanders kan heel goed leven met een heel groot gedeelte van de moslims. Marokkanen / Antillianen plegen inderdaad procentueel gezien meer misdaden dan Nederlanders, maar dat zegt nog steeds niets over de rest van de groep.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_68366238
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:12 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]
Mijn stiefvader gedraagt zich gewoon normaal anders. En die generaliseert minder dan jij.

[ Bericht 24% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:29:04 (quote aangepast) ]
pi_68366243
Ik vind het vooral verbijsterend dat de politie WEL op de hoogte is, maar NIET ingrijpt. Daarmee wordt een verkeerd signaal afgegeven, namelijk: je kunt je ongestraft schuldig maken aan vernieling van andermans eigendommen, cq vandalisme. Zo'n man zou voor zijn daden beboet moeten worden. Stel hem maar financieel aansprakelijk voor de kosten om een nieuwe poster aan te brengen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:32:47 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68366250
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een heel groot gedeelte van de Nederlanders kan heel goed leven met een heel groot gedeelte van de moslims. Marokkanen / Antillianen plegen inderdaad procentueel gezien meer misdaden dan Nederlanders, maar dat zegt nog steeds niets over de rest van de groep.
wie zegt hier iets negatiefs over de rest van de groep dan? behalve dat de rest van de groep het wel ok lijkt te vinden zoals het nu gaat. ze voelen zich slachtoffer van een gemene samenleving terwijl ze meer kansen en mogelijkheden krijgen dan in welk ander land dan ook. soit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68366335
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een prachtvoorbeeld van islamitisch cultureel imperialisme.
Tuurlijk.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:58 schreef kdijkstra het volgende:

[..]
En dus names alle Moslims? Beetje simplistisch denken en vindt dit vele malen schokkender dan iemand die een foto wegpeuterd.

Dus als de Paus zegt geen condooms meer gebruiken alle Katholieken massaal geen rubbertje meer? Als een millieu activist dhr Fortuyn vermoord zijn opeens alle millieu activisten moordenaars? Als een jongere besluit om niet naar school te gaan zijn opeens alle jongeren spijbelaars?

Met jouw redenering wel...
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:40:06 #121
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_68366365
Zullen we dan ook maar meteen al die mannen reclames bannen? over boxershorts, scheerproducten en ik weet niet nog wat allemaal, ze hebben allemaal een wasbordje dat is niet reëel en ik krijg het gevoel dat ik aan een standaard moet voldoen...


oftewel:

  zaterdag 25 april 2009 @ 14:44:07 #122
159202 zieleffe
wereld burger
pi_68366438
quote:
Stelt de westerse cultuur moslims niet op prijs? Dat wist ik niet. Doe nog eens een omschrijving van de Westerse cultuur?
Zal een poging wagen
1:Respect voor alles wat leeft.inclusief Natuur
2:schaamtegevoel hebben, als kind dat te leren.
3:De ouderen netjes behandelen.
4:Handelen zoals je zelf behandeld wilt worden.
5:Met twee woorden spreken, A.U.B.
6:Geen andermans dingen kapot maken.
6:Stelen, en dreigen met geweld.
7: je gedragen als gast, en gastheer/dame.
8: tegen kritiek kunnen, als je ergens op gewezen wordt.
9: Niet altijd je zin willen doordrijven.
10: Hard werken voor je eigen onderhoud.
Verder: Aanpassen waar je verblijft, open staan voor mooie bilboard
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld
Mensen die geen constructieve informatie hebben “niet op mijn posting reageren graag”,!!!
pi_68366533
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef zieleffe het volgende:

[..]

Zal een poging wagen
1:Respect voor alles wat leeft.inclusief Natuur
2:schaamtegevoel hebben, als kind dat te leren.
3:De ouderen netjes behandelen.
4:Handelen zoals je zelf behandeld wilt worden.
5:Met twee woorden spreken, A.U.B.
6:Geen andermans dingen kapot maken.
6:Stelen, en dreigen met geweld.
7: je gedragen als gast, en gastheer/dame.
8: tegen kritiek kunnen, als je ergens op gewezen wordt.
9: Niet altijd je zin willen doordrijven.
10: Hard werken voor je eigen onderhoud.
Verder: Aanpassen waar je verblijft, open staan voor mooie bilboard
Je vergeet de belangrijkste:
* wetenschap, zoals natuurkunde
* in het verlengde van wetenschap bijna alle uitvindingen
* filosofie
* de natie-staat
* in het verlengde van de natie-staat bijna alle vormen van regeren
* gezondheidszorg
pi_68366540
Wat loopt iedereen zich weer druk te maken man . Iemand krabt schaars geklede vrouwen van een poster en direct is de islamisering nabij en leven we morgen onder de sharia.
Terwijl je ook van die hippies hebt die op elke poster met een auto "ga toch fietsen" zetten. We leven nu toch ook niet in een groene economie, waarin iedereen alleen fietst, biologisch voer eet en naast zijn werk gaat wonen in plaats van er elke dag naartoe te rijden.

Maarja, moslimbashen doet het altijd goed...
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:50:15 #125
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366551
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef zieleffe het volgende:

[..]

Zal een poging wagen
1:Respect voor alles wat leeft.inclusief Natuur
2:schaamtegevoel hebben, als kind dat te leren.
3:De ouderen netjes behandelen.
4:Handelen zoals je zelf behandeld wilt worden.
5:Met twee woorden spreken, A.U.B.
6:Geen andermans dingen kapot maken.
6:Stelen, en dreigen met geweld.
7: je gedragen als gast, en gastheer/dame.
8: tegen kritiek kunnen, als je ergens op gewezen wordt.
9: Niet altijd je zin willen doordrijven.
10: Hard werken voor je eigen onderhoud.
Verder: Aanpassen waar je verblijft, open staan voor mooie bilboard
1: yeah right, vandaar die varkensstallen
2: ja hoor, vandaar dat men hun eigen ouders in andere huizen dumpt en nooit meer ziet
3: zie 2
4: zie 2
5: wie doet dat nog?
6: Ook wel: aan de wet houden. Heeft niets met cultuur te maken.
7: natuurlijk, vandaar dat zoveel mensen op een volwassen man die zijn haar laat witten stemmen, die hele groepen het land uit wil hebben
8: totdat een niet-Nederlander wat over Nederland zegt
9: Vaag.
10: of de schuld geven aan anderen
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:51:39 #126
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366578
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste:
* wetenschap, zoals natuurkunde
* in het verlengde van wetenschap bijna alle uitvindingen
* filosofie
* de natie-staat
* in het verlengde van de natie-staat bijna alle vormen van regeren
* gezondheidszorg
Houdt dat ook in dat iedereen die zich in de Westerse wereld bevind zich daaraan moet houden? Moet iedereen op zijn minst filosoof of arts zijn?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:52:36 #127
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68366588
Krijg steeds meer het idee dat Moslims hun homo gevoelens niet kunnen verbergen na dit soort gevallen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68366726
Zucht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68366764
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wie zegt hier iets negatiefs over de rest van de groep dan? behalve dat de rest van de groep het wel ok lijkt te vinden zoals het nu gaat. ze voelen zich slachtoffer van een gemene samenleving terwijl ze meer kansen en mogelijkheden krijgen dan in welk ander land dan ook. soit.
S1nnerz...

En daar ga je weer met 'ze'. Ik ken een aantal Marokkanen / moslims die heel erg dankbaar zijn voor het goede leven dat ze hebben kunnen opbouwen in Nederland. Aan de hand van die ervaringen roep ik ook niet: 'ZE zijn allemaal heel erg dankbaar'. Dat roep ik niet omdat het gewoon niet waar is, net zoals jouw uitspraak 'ZE voelen zich slachtoffer...' niet waar is.

Waarom zou een hardwerkende Marokkaanse moslims uit Nederland zich in hemelsnaam moeten verantwoorden voor een doorgedraaide Afghaanse idioot die een vrouw stenigt. Ik vraag toch ook niet aan mijn aardige Nederlandse katholieke buurman om zich te verantwoorden voor een aantal Ierse katholieke priesters die kleine jongetjes hebben misbruikt.

Dat criminele Marokkanen, Turken, Surinamers en Antillianen keihard aangepakt moeten worden vind ik prima. Als je mij vraagt of ze het land uitgezet moeten worden dan zal ik waarschijnlijk ja zeggen. Ik pas er echter voor dat ik daden van het individu ga toeschrijven aan de gehele groep. Jammer genoeg zijn er mensen als S1nnerz die dat niet kunnen en daarmee absoluut niet helpen aan een oplossing. Jij hebt daar soms ook trekjes van, al val je af en toe nog wel mee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:03:28 #130
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366770
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:01 schreef DS4 het volgende:
Zucht.
Wat een poster wel niet teweeg kan brengen inderdaad.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68367117
die gast is gewoon een extreme Moslim, ik Israel heb je extreme Joden die krabben ook reclamebillboards waarop Bar Rafaeli met een glaswater stond afgebeeld..
Dus waar wil je eigenlijk naartoe..
pi_68367158
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef kleefje het volgende:
die gast is gewoon een extreme Moslim, ik Israel heb je extreme Joden die krabben ook reclamebillboards waarop Bar Rafaeli met een glaswater stond afgebeeld..
Dus waar wil je eigenlijk naartoe..
Ah, om dan maar gelijk even de theorie van S1nnerz toe te passen:

joden _!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_68367278
Die gasten die uit de VS naar Nederland kwamen op op schiphol te protesteren tegen die doden van de vliegramp, dat waren zeker ook moslims? Nee Christenen.. dus waar wil je naar toe gaan..
pi_68367484
Het toont maar weer eens hoe lui die moslims en alle andere buitenlanders zijn. Er lopen daar in Oost tienduizenden moslims elke dag langs die posters verblind van haat tegen het westen, maar een vinger uitsteken om aan zo'n poster te krabben, ho maar, dat is maar eentje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68367843
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste:
* wetenschap, zoals natuurkunde
* in het verlengde van wetenschap bijna alle uitvindingen
* filosofie
* de natie-staat
* in het verlengde van de natie-staat bijna alle vormen van regeren
* gezondheidszorg
haha. Alsof de bovenstaande allemaal bij ons vandaan komt.

In de middeleeuwen hebben wij alle kennis verloren. Wij waren achterlijk en op alle gebieden onder ontwikkeld. Voor een groot deel kunnen we de arabieren dankbaar zijn dat zij ons uit de middeleeuwen hebben gehaald en kennis die bij ons verloren is gegaan weer opnieuw hebben geintroduceerd. Zonder de arabieren zat jij waarschijnlijk nog de achterste te krabben en af te vragen waarom het jeukt terwijl je vanaf de geboorte nog nooit hebt gewassen.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68368812
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef kdijkstra het volgende:

[..]

haha. Alsof de bovenstaande allemaal bij ons vandaan komt.

In de middeleeuwen hebben wij alle kennis verloren. Wij waren achterlijk en op alle gebieden onder ontwikkeld. Voor een groot deel kunnen we de arabieren dankbaar zijn dat zij ons uit de middeleeuwen hebben gehaald en kennis die bij ons verloren is gegaan weer opnieuw hebben geintroduceerd. Zonder de arabieren zat jij waarschijnlijk nog de achterste te krabben en af te vragen waarom het jeukt terwijl je vanaf de geboorte nog nooit hebt gewassen.
Die kennis hebben de Arabieren uit het oosten van Azie gehaald tijdens hun plundertochten en handelstochten. Toen kwamen ze in aanraking met Oosterse wiskunde, astronomie, geneeskunst en dergelijke. Via de Arabieren is deze Oosterse kennis bij het Westen gekomen.
pi_68369068
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Die kennis hebben de Arabieren uit het oosten van Azie gehaald tijdens hun plundertochten en handelstochten. Toen kwamen ze in aanraking met Oosterse wiskunde, astronomie, geneeskunst en dergelijke. Via de Arabieren is deze Oosterse kennis bij het Westen gekomen.
Ten dele waar. Hoe verklaar je dat de oosterse medische wetenschap vooral geconcentreerd is op Yin en Yang (geen idee hoe je het schrijft) en dat die verhoudingen moeten kloppen. Ik dacht dat onze medische wetenschap toch wel iets anders in elkaar zit.

Een deel van die kennis hebben ze van anderen overgenomen maar een groot deel ook zelf ontwikkeld. Arabische astronomie en wiskunde was in die tijd toonaangevend. Verder zijn er ook heel bekende vindingen die we dagelijks gebruiken die van arabische origine is. Als ik iets simpel noem als een gitaar zal iedereen die wel herkennen en ook wel iets mee hebben. Alle snaarinstrumenten zijn voortgekomen uit arabische snaarinstrumenten.

Maar goed OT. Het is onzin om te denken dat 1 actie van 1 persoon representatief voor een hele groep. Generaliseren is het domste wat je kan doen en iemand die zich daarmee bezig houdt is eigenlijk nog veel slechter. Dan ook nog totale onzin verkondigen over wij zijn zo slim en zij zo dom is denk ik wel het toppunt. Vooral ook als die gegevens totaal niet gegrond zijn. Het is een zotte actie van 1 persoon en dat was het. Mogelijk dat Sapph het zelf gerelegeld heeft om zo nog meer publiciteit te krijgen. Dat vermoeden heb ik ook altijd gehad van de diefstal van de posters van Tatjana en Pamela.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68369944
Aanpakken voor de verrichte schade en bekeuren. Religieuze motivatie is geen goed excuus en de wet gaat op voor een ieder.
pi_68379321
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed ontopic: Mij zou zo'n billboard of poster niet eens opgevallen zijn als ik door de stad loop of in de auto rijd. Onvoorstelbaar dat mensen daar aanstoot aan nemen.
kan je nagaan hoe afgestompt je bent
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Ronaldsen het volgende:
De gemiddelde moslims denkt alleen in verschillende geloven dus vandaar, anders snappen ze het allemaal niet meer.
en jij denkt in stereotypen, anders snap jij het niet meer ?
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef S1nn3rz het volgende:
nou dan zijn we toch achertlijk, prima joh.
ik gedraag me tenminste. die moslims niet. die beroven oude vrouwtjes, verkrachten ze en pesten homo's weg. dan is een bushokje slopen inderdaad niks.
Een bushokje slopen is 'je gedragen' ? Zo'n oud vrouwtje gaat dood omdat ze in wind en regen moet gaan wachten, dat glas wordt nl niet meer vervangen na de zoveelste keer ( ietsje duurder dan zo'n stuk papier), en hoe dat met het respect voor vrouwen en homo's zit bij dat soort vandalen .. tja
pleased to meet you
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:51:12 #140
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68380699
Ik heb het echt gehad met die fundi's.
pi_68380751
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef vosss het volgende:
Pim had gelijk, het IS een achterlijke cultuur

Vrouwen mogen er niet sexy uit zien, maar moeten gewoon thuis blijven zitten, verstopt onder een burka en mogen niet met andere mannen praten en mogen geen tv kijken en onderwijs volgen.

Jaja, lekker dan, meneer Abdullah

Als ik Sapph was dan bracht ik hem alle kosten in rekening. Vuile kutmoslim!
Van mij ( ben ook een moslim) mogen vrouwen dragen wat ze willen.
JWZ.
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:55:28 #142
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68380803
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb het echt gehad met die fundi's.
Inderdaad, weg met die libertijnfundi's.
pi_68381237
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb het echt gehad met die fundi's.
precies .. laat die man lekker krabben, vervang de billboard en stuur hem de rekening .. zoals bij alle vandalen ..
pleased to meet you
  zondag 26 april 2009 @ 00:18:49 #144
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68381250
Zo zie je maar weer. Idioten genoeg in Nederland.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68381292
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:18 schreef Lemmeb het volgende:
Zo zie je maar weer. Idioten genoeg in Nederland.
mwah, dat scheur-effect is op zich wel een stuk leuker dan die vage stickers
pleased to meet you
pi_68381304
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

zet anders die tv schotel ipv een turkse zender eens op opsporing verzocht en ziedaar. 90% van de misdrijven gepleegd door misselijke marokkanen en andere vieze moslimmannetjes.


fijn weekend verder.
Antilianen zijn ook van de partij.
  zondag 26 april 2009 @ 00:22:19 #147
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68381308
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:21 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, dat scheur-effect is op zich wel een stuk leuker dan die vage stickers
Vage stickers?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 26 april 2009 @ 00:24:25 #148
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68381345
Het vernielen van andermans eigendom valt natuurlijk nooit goed te keuren. In die zin is deze moslim sowieso fout. Maar ja, ergens heeft hij wel een punt natuurlijk.
  zondag 26 april 2009 @ 00:24:52 #149
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68381353
Ik maak me al langer niet druk meer om de mening van 'n funda moslim het is niet aan iedereen gegeven om het beste uit het leven te halen
ik zou nog vele verder kunnen gaan, maat daar gaat dit topic niet over... Ik weet wel dat er inferieur gepeupel op onzer aardkloot vertoeft
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zondag 26 april 2009 @ 00:27:53 #150
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68381410
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:24 schreef misteriks het volgende:
Ik maak me al langer niet druk meer om de mening van 'n funda moslim het is niet aan iedereen gegeven om het beste uit het leven te halen
ik zou nog vele verder kunnen gaan, maat daar gaat dit topic niet over... Ik weet wel dat er inferieur gepeupel op onzer aardkloot vertoeft
Dan is het maar fijn dat jij precies weet wat het beste is dat het leven te bieden heeft en dat er dan ook nog eens uit weet te halen. Hulde voor jou.
pi_68381489
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Jungle-Turk het volgende:

[..]

Van mij ( ben ook een moslim) mogen vrouwen dragen wat ze willen.
Dat is mooi om te horen
  zondag 26 april 2009 @ 00:32:38 #152
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68381517
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Jungle-Turk het volgende:

[..]

Van mij ( ben ook een moslim) mogen vrouwen dragen wat ze willen.
Vind je ook dat mensen (mannen en vrouwen) er voor mogen kiezen om helemaal niets te dragen? Waarom wel of waarom niet?
pi_68381629
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Vind je ook dat mensen (mannen en vrouwen) er voor mogen kiezen om helemaal niets te dragen? Waarom wel of waarom niet?
ik bedoel, ze mogen dragen wat ze zelf uitkiezen. Van mijn part mogen ze naakt, als ze dat maar niet openbaar doen, gewoon in hun huis of op een naakt strand.
JWZ.
  † In Memoriam † zondag 26 april 2009 @ 00:40:05 #154
230491 Zith
pls tip
pi_68381674
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef Jungle-Turk het volgende:

[..]

ik bedoel, ze mogen dragen wat ze zelf uitkiezen. Van mijn part mogen ze naakt, als ze dat maar niet openbaar doen, gewoon in hun huis of op een naakt strand.
Ok, dus in het openbaar mogen ze niet wat ze willen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68381688
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Ok, dus in het openbaar mogen ze niet wat ze willen?
Mag wel, als het maar niet helemaal naakt is.
JWZ.
  zondag 26 april 2009 @ 00:41:09 #156
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68381705
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:27 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dan is het maar fijn dat jij precies weet wat het beste is dat het leven te bieden heeft en dat er dan ook nog eens uit weet te halen. Hulde voor jou.
ja, precies ! ondanks ik 'n stevige portie sarcasme in je reply ontdek, kan het me geen bal meer schelen ! Ik ben van dieprood naar eenvoudig eigenbelang geevolueerd met de jaren ! daar heeft ons politieke establishment voor gezorgd ! Ik ben nog steeds de kracht die me van zo'n inzicht voorzag dankbaar
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_68381721
Sjonge jonge wat een heel interview gericht aan het adres van Jungle-Turk.
  zondag 26 april 2009 @ 00:42:11 #158
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68381727
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef Jungle-Turk het volgende:

[..]

ik bedoel, ze mogen dragen wat ze zelf uitkiezen. Van mijn part mogen ze naakt, als ze dat maar niet openbaar doen, gewoon in hun huis of op een naakt strand.
Waarom mogen ze in het openbaar (bijvoorbeeld in het winkelcentrum) van jou wel alles aan doen wat ze willen, maar mogen ze er niet voor kiezen om helemaal niets aan te doen?
pi_68381773
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:42 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Waarom mogen ze in het openbaar (bijvoorbeeld in het winkelcentrum) van jou wel alles aan doen wat ze willen, maar mogen ze er niet voor kiezen om helemaal niets aan te doen?
Omdat dat niet mag van de wet? Verstoring van de openbare orde.
JWZ.
  zondag 26 april 2009 @ 00:43:55 #160
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68381776
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Jungle-Turk het volgende:

[..]

Mag wel, als het maar niet helemaal naakt is.
Waarom niet geheel naakt?
  zondag 26 april 2009 @ 00:44:35 #161
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68381791
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Ok, dus in het openbaar mogen ze niet wat ze willen?
neen, denk aub ook aan je medeburgers die zich ih openbaar willen openbaren een beetje zelfrespect,alsook respect naar je medeburger is toch niet teveel gevraagd?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_68381828
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:43 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Waarom niet geheel naakt?
^ Kijk maar wat ik schreef in de post boven jou.
JWZ.
  zondag 26 april 2009 @ 00:46:36 #163
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68381837
Zucht...
  zondag 26 april 2009 @ 00:51:52 #164
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68381935
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:46 schreef servus_universitas het volgende:
Zucht...
relax dude ! binnen enkele jaren heb je het ook wel door ! Ik heb met je gemeen dat een te groot hart nooit in dank wordt aanvaard mark my words
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zondag 26 april 2009 @ 01:14:07 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68382288
je mag natuurlijk nooit zeggen: "zielige stinkmoslim!". want dat klopt niet. want hij is moslim. want er zijn zoveel soorten moslims, want ze zijn niet allemaal slecht, want je stigmatiseert door het negatief benoemen van één moslim de hele groep.. snap jij het nog?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68382595
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vage stickers?
Nooit gezien ? Jezus red op decolleté en kruis .. op zich best wel grappig bij van die grote tieten, daar is de stikker net niet groot genoeg, verwarrend voor de plakkers .. moe'k nou 2 of 3 doen .. hilarisch
pleased to meet you
  zondag 26 april 2009 @ 01:36:41 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68382635
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Nooit gezien ? Jezus red op decolleté en kruis .. op zich best wel grappig bij van die grote tieten, daar is de stikker net niet groot genoeg, verwarrend voor de plakkers .. moe'k nou 2 of 3 doen .. hilarisch
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68382665
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de stickers zijn niet groot genoeg
pleased to meet you
  zondag 26 april 2009 @ 01:53:43 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68382838
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:39 schreef moussie het volgende:

[..]

de stickers zijn niet groot genoeg
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68382975
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
je mag natuurlijk nooit zeggen: "zielige stinkmoslim!". want dat klopt niet. want hij is moslim. want er zijn zoveel soorten moslims, want ze zijn niet allemaal slecht, want je stigmatiseert door het negatief benoemen van één moslim de hele groep.. snap jij het nog?
Maar moslims mogen wel hele groepen ongelovigen stigmatiseren door te weten dat zij in de Hel zullen branden. Kokend water zal over de gezichten van ongelovigen worden gegoten. De huid van ongelovigen zal worden gebakken en geroosterd. De ingewanden van ongelovinge zullen eruit vallen, De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en met hun gezichten tegen de grond. De harten van ongelovigen zullen worden verminkt en vergaan. Dat is hoe moslims hele groepen ongelovigen stigmatiseren.

Maar owee als een ongelovige een spotprent over profeet Muhammed (vzmh) maakt, dan schreeuwen ze meteen moord en brand.
  zondag 26 april 2009 @ 02:10:30 #171
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_68382977
Kan me er wel een beetje bij voorstellen; dat wijf op die foto's is ook best wel een plork...
The Internets, I needs it..
pi_68406149
Quote:. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. /Quote

Maar dat is toch ook zo
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_68409283
quote:
Op zondag 26 april 2009 02:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maar moslims mogen wel hele groepen ongelovigen stigmatiseren door te weten dat zij in de Hel zullen branden. Kokend water zal over de gezichten van ongelovigen worden gegoten. De huid van ongelovigen zal worden gebakken en geroosterd. De ingewanden van ongelovinge zullen eruit vallen, De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en met hun gezichten tegen de grond. De harten van ongelovigen zullen worden verminkt en vergaan. Dat is hoe moslims hele groepen ongelovigen stigmatiseren.

Maar owee als een ongelovige een spotprent over profeet Muhammed (vzmh) maakt, dan schreeuwen ze meteen moord en brand.
Ik snap niet wat het bovenstaande met een idioot te maken heeft die aan een poster krabt.

Van de twee idioten vind ik het boven-gequote tekst het meest schokkend.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  maandag 27 april 2009 @ 08:40:11 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_68413668
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".
Deze directeur gaat over lijken om met zijn producten in het nieuws te komen. Guerillamarketeer. Het zou me niks verbazen als ie Abdullah zelf heeft ingehuurd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 27 april 2009 @ 08:41:38 #175
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68413695
het is nog wel Dorien van P3
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 27 april 2009 @ 09:23:20 #176
3542 Gia
User under construction
pi_68414298
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef qonmann het volgende:
Moslim krabt blote vrouw van billboard

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft in Amsterdam-Oost sinds kort te maken met een gelovige moslim die met zijn blote nagels de reclameposters van billboards krabt.

Op de billboards maken sexy dames reclame voor het lingeriemerk Sapph. De man, Tarix Abdullah, zegt dat hij handelt "uit respect voor God". Hij zegt dat hij niets tegen vrouwen heeft, maar wel als ze niet meer aan hebben dan een beha en een slip. "Ik doe het om vrouwen en kinderen te beschermen die hier langskomen. Straks denken vrouwen nog dat zij er zo uit moeten zien om mannen te behagen. Als ze de weg van God volgen, meer in het bijzonder van de islam, kunnen we het gevaar ontwijken", zo liet hij weten.

De Amsterdamse politie is van de actie op de hoogte, maar heeft nog niet ingegrepen. De directeur van Sapph noemt de actie "schokkend".

http://www.telegraaf.nl/b(...)llboard__.html?p=3,1

Ach ja, .als je het ergens niet mee eens bent neem je het recht gewoon in eigen hand en verniel je andermans spullen. Verder vind hij dat hij voor vrouwen moet denken.
Voor elke poster die hij er afkrabt, twee nieuwe ophangen.

Zolang hij posters afkrabt, kan hij zich niet met kwalijkere zaken bezighouden.

Ik zie het probleem niet zo.
pi_68414654
Ah komop, een man die een billboard van minimaal 10 bij 5 meter met zijn nagels probeert te verwijderen, waar hebben we het over? Tegen de tijd dat hij klaar is, is de reclame actie van Sapph voorbij. Sapph mag deze man wel een leuke beloning sturen (setje voor zijn vrouw zou wel een mooie zijn) voor de gratis extra reclame die ze dankzij hem hebben. Waarom zou je er als Sapph zijnde anders zo'n punt van maken?
  maandag 27 april 2009 @ 12:05:47 #178
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_68418420
Die Sapph-campagne is een van de lelijkste en ordinairste campagnes sinds tijden. Geen nagels maar de fik erin, zou ik zeggen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_68425379
deze moslim zeurt natuurlijk een beetje, maar het vernielen van reclameuittingen kan ik alleen maar toejuigen
pi_68447045
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent dus niet bekend met het effect van stickers die kleiner zijn dan de tieten/het decolleté dat ze moeten bedekken .. nou dan heb je wat gemist dus .. dat is namelijk best hilarisch
pleased to meet you
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:41:23 #181
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68455992
Als je dit niet aankan moet je oprotten, we leven hier niet in een islamitisch land. Als je je kinderen wilt opvoeden naar de normen en waarden van een islamitische samenleving dan moet je hier gewoon niet zijn, PUNT!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68456094
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef vosss het volgende:
Pim had gelijk, het IS een achterlijke cultuur

Vrouwen mogen er niet sexy uit zien, maar moeten gewoon thuis blijven zitten, verstopt onder een burka en mogen niet met andere mannen praten en mogen geen tv kijken en onderwijs volgen.

Jaja, lekker dan, meneer Abdullah

Als ik Sapph was dan bracht ik hem alle kosten in rekening. Vuile kutmoslim!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:48:55 #183
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_68456222
Ik vraag me weleens af. De (blanke) mannen die hier tekeer gaan tegen deze man. Zijn ze werkelijk begaan met vrouwenrechten (dat vrouwen hun eigen keuzes moeten kunnen maken) of zijn ze gewoon bang dat ze een stukje bloot zullen moeten missen, als het gedachtegoed van deze man gemeengoed wordt? Want dan kun je immers niet verlekkerd naar halfnaakte seksobjecten kijken.
What lies in the shadow of the statue?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:59:17 #184
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68456565
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Ghazi het volgende:
Ik vraag me weleens af. De (blanke) mannen die hier tekeer gaan tegen deze man. Zijn ze werkelijk begaan met vrouwenrechten (dat vrouwen hun eigen keuzes moeten kunnen maken) of zijn ze gewoon bang dat ze een stukje bloot zullen moeten missen, als het gedachtegoed van deze man gemeengoed wordt? Want dan kun je immers niet verlekkerd naar halfnaakte seksobjecten kijken.
Uh, maat... DIT zijn de normen en waarden hier, als je daar niet mee om kan gaan moet je oprotten. Ik ben geen nazi, ik ben geen racist, sterker nog.. ik geloof in gelijke normen en waarden, maar als je er niet mee om kan gaan dat er soms een halfnaakte vrouw op straat hangt dan hoor je hier niet thuis, dat zijn immers de normen en waarden hier.

Als ik met een vriendin naar een islamitisch land ga kan ik haar ook niet in een korte broek of rokje laten lopen. Dat accepteer je of je gaat niet, period...

Het heeft hier overigens NIKS met vrouwen te maken, don't care wat hij vindt van vrouwen, dat maggie in zn vrije tijd thuis uitoefenen..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68458916
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef maniack28 het volgende:
Uh, maat... DIT zijn de normen en waarden hier, als je daar niet mee om kan gaan moet je oprotten. Ik ben geen nazi, ik ben geen racist, sterker nog.. ik geloof in gelijke normen en waarden, maar als je er niet mee om kan gaan dat er soms een halfnaakte vrouw op straat hangt dan hoor je hier niet thuis, dat zijn immers de normen en waarden hier.
uuh .. je bent je bewust van het feit dat normen en waarden geen statisch gegeven zijn en dat die constant veranderen ? Zo lang is het nog niet geleden dat het ondenkbaar was om zulke billboards te plaatsen, in sommige gemeenten is het dat nog steeds
pleased to meet you
pi_68462357
Tarix, hippe naam.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_68462535
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef moussie het volgende:

[..]

uuh .. je bent je bewust van het feit dat normen en waarden geen statisch gegeven zijn en dat die constant veranderen ? Zo lang is het nog niet geleden dat het ondenkbaar was om zulke billboards te plaatsen, in sommige gemeenten is het dat nog steeds
Idd, kan je de hele biblebelt wel naar hun eigen land terugsturen .

Ik denk dat Sapph die man zelf op het billboard heeft afgestuurd. Gratis reclame .
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:02:17 #188
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68463496
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef moussie het volgende:

[..]

uuh .. je bent je bewust van het feit dat normen en waarden geen statisch gegeven zijn en dat die constant veranderen ? Zo lang is het nog niet geleden dat het ondenkbaar was om zulke billboards te plaatsen, in sommige gemeenten is het dat nog steeds
Boeit niet hoe lang het geleden is, het is nu "normaal", het mag volgens de wet dus als je het er niet mee eens bent rot je maar op. Je snapt toch wat ik bedoel, dus loop niet zo te zeveren.

Ik word ontzettend moe van al die jankerds die zich gediscrimineerd voelen... FUCK dat, sta erboven.. ik krijg ook vaak genoeg dingen naar mn hoofd gegooid (letterlijk en figuurlijk) alleen omdat ik een hanekam heb. Als mensen nou eens boven dit soort aantijgingen zouden staan ipv te janken over ieder dingetje wat ze kut vinden.

Face it, dit wordt geen islamitisch land, het is hier geen Mekka, we hebben hier onze eigen Hollandse normen en waarden.. leef er mee en accepteer dat sommige dingen anders zijn dan dat je ze het liefst zou zien of rot op.

Ow en als je WEL een positieve bijdrage wilt leveren in deze samenleving kan je beter in gesprek gaan met mensen dan dingen kapot maken of mensen doodslaan etc. etc.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68463590
waarom doe je zo driftig?

en waarom neem je het op voor reclame?
pi_68463631
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Boeit niet hoe lang het geleden is, het is nu "normaal", het mag volgens de wet dus als je het er niet mee eens bent rot je maar op. Je snapt toch wat ik bedoel, dus loop niet zo te zeveren.

Ik word ontzettend moe van al die jankerds die zich gediscrimineerd voelen... FUCK dat, sta erboven.. ik krijg ook vaak genoeg dingen naar mn hoofd gegooid (letterlijk en figuurlijk) alleen omdat ik een hanekam heb. Als mensen nou eens boven dit soort aantijgingen zouden staan ipv te janken over ieder dingetje wat ze kut vinden.

Face it, dit wordt geen islamitisch land, het is hier geen Mekka, we hebben hier onze eigen Hollandse normen en waarden.. leef er mee en accepteer dat sommige dingen anders zijn dan dat je ze het liefst zou zien of rot op.

Ow en als je WEL een positieve bijdrage wilt leveren in deze samenleving kan je beter in gesprek gaan met mensen dan dingen kapot maken of mensen doodslaan etc. etc.
Echt, hoe druk kan je je maken zeg....... hij stond met zijn nagels het papier van een billboard van zeker 10 bij 5 meter af te pulken. Tis niet dat er een zelfmoordaanslag o.i.d. gepleegd is. Als mensen nu eens boven dit soort futiliteiten zouden staan......

En als het over een paar jaar niet meer normaal is, mogen ze dan weer terugkomen? En worden degene die de billboarden nu normaal vinden, er dan uitgegooid?
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:19:51 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464152
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Yorrit het volgende:
waarom doe je zo driftig?

en waarom neem je het op voor reclame?
Het heeft niks met reclame te maken.. nogmaals:

Er hangt een bord met een plaatje, dit is volledig volgens de wet. Vervolgens gaat een idioot die dit niet normaal vind het heft in eigen handen nemen en het reclamebord verwijderen omdat meneer het niet vind kunnen. Ik zeg als reactie daarop dat die meneer of moet accepteren dat de wereld hier niet is zoals hij wil dat het is of gewoon moet oprotten. Wat is daar raar aan?

Nu is het een reclamebord, de volgende keer is het een meid met een kort rokje...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:21:35 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68464212
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het heeft niks met reclame te maken.. nogmaals:

Er hangt een bord met een plaatje, dit is volledig volgens de wet. Vervolgens gaat een idioot die dit niet normaal vind het heft in eigen handen nemen en het reclamebord verwijderen omdat meneer het niet vind kunnen. Ik zeg als reactie daarop dat die meneer of moet accepteren dat de wereld hier niet is zoals hij wil dat het is of gewoon moet oprotten. Wat is daar raar aan?

Nu is het een reclamebord, de volgende keer is het een meid met een kort rokje...


eens kijken of hier nog een linkse/islamitische speld tussen te krijgen is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:23:08 #193
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464283
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef Casos het volgende:

En als het over een paar jaar niet meer normaal is, mogen ze dan weer terugkomen? En worden degene die de billboarden nu normaal vinden, er dan uitgegooid?
Je snapt hem echt niet he? Het gaat niet om wat die persoon vind, dat zal me een worst wezen. Het gaat erom dat mensen moeten leren accepteren dat de wereld waarin ze leven nooit zo zal zijn zoals zij dat willen. Iedereen heeft een mening en die kan je in een normale conversatie gewoon uiten, maar je zal je moeten gedragen naar de normen en waarden van het land waarin je leeft... als je dat niet kan, rot je maar op... simpel..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:23:57 #194
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464319
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]



eens kijken of hier nog een linkse/islamitische speld tussen te krijgen is.
Komt meneer weer met z'n hokjes

Ben ik nu rechts ofzo?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:26:51 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68464422
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Komt meneer weer met z'n hokjes

Ben ik nu rechts ofzo?
lol. l-e-z-e-n. ik wacht gewoon de reacties af. dat staat er.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68464430
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het heeft niks met reclame te maken.. nogmaals:

Er hangt een bord met een plaatje, dit is volledig volgens de wet. Vervolgens gaat een idioot die dit niet normaal vind het heft in eigen handen nemen en het reclamebord verwijderen omdat meneer het niet vind kunnen. Ik zeg als reactie daarop dat die meneer of moet accepteren dat de wereld hier niet is zoals hij wil dat het is of gewoon moet oprotten. Wat is daar raar aan?

Nu is het een reclamebord, de volgende keer is het een meid met een kort rokje...
Hmmm krabben aan een poster staat kennelijk gelijk aan het weghalen van eem reclamebord. Verder zie ik het verschil niet zo tussen het spuitten van verf op muren (wat we grafiti noemen) en het krabben van een poster. Beide is vandalisme en beide is een methode om een statement te maken. Als de man in kwestie een vrome Moslim is dan zal hij met zijn tengels van een meid met een kort rokje afblijven. Vrouwen zijn namelijk onrein en ook 1 van de redenen waarom Moslims geen handen willen schudden met vrouwen. Iets wat overigens in de Bijbel en Torah ook voorkomt.

Voor de rest moeten we er niet zoveel ophef maken. Het zijn toch echt de autotone Nederlanders die de meeste schade opleveren aan de samenleving. Op dit moment zeker. Wie denk je die verantwoordelijk is voor de huidige crisis waarmee we nu schulden aangaan die we als maatschappij moeten betalen.

Hou het een beetje in perspectief.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68464445
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Komt meneer weer met z'n hokjes

Ben ik nu rechts ofzo?
Waarom moet je zoalshetis nou zo hard pwnen? Hij kwam alleen maar voor je op.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:28:23 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68464479
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarom moet je zoalshetis nou zo hard pwnen? Hij kwam alleen maar voor je op.
ik vond het ook nogal lachwekkend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68464500
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het heeft niks met reclame te maken.. nogmaals:

Er hangt een bord met een plaatje, dit is volledig volgens de wet. Vervolgens gaat een idioot die dit niet normaal vind het heft in eigen handen nemen en het reclamebord verwijderen omdat meneer het niet vind kunnen. Ik zeg als reactie daarop dat die meneer of moet accepteren dat de wereld hier niet is zoals hij wil dat het is of gewoon moet oprotten. Wat is daar raar aan?

Nu is het een reclamebord, de volgende keer is het een meid met een kort rokje...
je mag het toch gewoon niet eens zijn met een deel van de wereld zoals hij hier is? en dan is een dergelijk 'vernieling' van een reclameuiting een prima manier om dat te uiten, wat mij betreft.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:29:50 #200
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464542
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarom moet je zoalshetis nou zo hard pwnen? Hij kwam alleen maar voor je op.
Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar in hokjes kunnen denken. Hokjesdenkers verneuken de maatschappij.. zijn schapen met een bord voor hun kop.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:30:56 #201
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464594
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef Yorrit het volgende:

[..]

je mag het toch gewoon niet eens zijn met een deel van de wereld zoals hij hier is? en dan is een dergelijk 'vernieling' van een reclameuiting een prima manier om dat te uiten, wat mij betreft.
Ok, dus als ik een hekel heb aan meisjes met korte rokjes mag ik ze doodslaan?

Waar ligt de grens?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:31:07 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68464600
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar in hokjes kunnen denken. Hokjesdenkers verneuken de maatschappij.. zijn schappen met een bord voor hun kop.
volgens mij ben jij nu toch echt diegene die mij in een hokje plaatst.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68464607
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef kdijkstra het volgende:

[..]

Hmmm krabben aan een poster staat kennelijk gelijk aan het weghalen van eem reclamebord. Verder zie ik het verschil niet zo tussen het spuitten van verf op muren (wat we grafiti noemen) en het krabben van een poster. Beide is vandalisme en beide is een methode om een statement te maken. Als de man in kwestie een vrome Moslim is dan zal hij met zijn tengels van een meid met een kort rokje afblijven. Vrouwen zijn namelijk onrein en ook 1 van de redenen waarom Moslims geen handen willen schudden met vrouwen. Iets wat overigens in de Bijbel en Torah ook voorkomt.

Voor de rest moeten we er niet zoveel ophef maken. Het zijn toch echt de autotone Nederlanders die de meeste schade opleveren aan de samenleving. Op dit moment zeker. Wie denk je die verantwoordelijk is voor de huidige crisis waarmee we nu schulden aangaan die we als maatschappij moeten betalen.

Hou het een beetje in perspectief.
Idd, juist doordat hij het met blote handen staat te doen, heb ik eerder respect (fout woord icm moslims ) voor hem, dan dat ik hem van vandalisme zou beschuldigen. Ik vind het een prachtige actie. Beter dan wat de biblebelters doen met Sloggiebillboarden, volkalken met witte verf.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:31:36 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464617
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij ben jij nu toch echt diegene die mij in een hokje plaatst.


Got me there
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68464663
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ok, dus als ik een hekel heb aan meisjes met korte rokjes mag ik ze doodslaan?
mensen mag je niets aandoen.

reclameposter zijn maar stukken papier, en er zijn er genoeg van
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:33:41 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68464701
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Yorrit het volgende:

[..]

mensen mag je niets aandoen.

reclameposter zijn maar stukken papier, en er zijn er genoeg van
weet je wat een reclameposter kost voor degenen die reclame maakt? voor je het weet vallen er ontslagen en dan kom je dus wel aan mensen. deze baard moet gewoon ophoeren hier en lekker teruggaan naar zijn rif. daarnaast bedreigt deze man onze vrije waarden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68464704
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Casos het volgende:

[..]

Idd, juist doordat hij het met blote handen staat te doen, heb ik eerder respect (fout woord icm moslims ) voor hem,
hij wil gewoon aan gedrukte tieten zitten en gebruikt dit als excuus!
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:33:46 #208
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464705
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Yorrit het volgende:

[..]

mensen mag je niets aandoen.

reclameposter zijn maar stukken papier, en er zijn er genoeg van
Ok.. duidelijke grens.. ik heb een hekel aan de politie, als ik nu een politieauto volplak met memoblaadjes met daarop "Fucking Pigs" vind je dat ook en leuke actie of niet?

Oh.. En ik heb ook een hekel aan wit, de meeste moskees zijn wit, mag ik ze zwart verven?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68464742
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je wat een reclameposter kost voor degenen die reclame maakt?
slechts een fractie van wat ze opleveren, dus er kunnen er wel een paar af.
en als ie ze allemaal zou doen, prima, weg met die allesdoordringende reclames
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:36:07 #210
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464787
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

deze baard moet gewoon ophoeren hier en lekker teruggaan naar zijn rif.
Die had ie uit voorzorg geschoren, je weet nooit of de dame in kwestie nog een goeie befbeurt wil he
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68464810
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef vosss het volgende:
Er zijn zat conservatieve niet-moslims die dezelfde ideeen erop nahouden, dit is echt niet exclusief aan de Islam. Verder wordt er zat reclame-materiaal gesloopt voor minder coherente redenen dan dit en daar hoor je niemand over. Kansloze heksenjacht.

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2009 19:34:11 ]
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:37:06 #212
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68464825
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef Yorrit het volgende:

[..]

slechts een fractie van wat ze opleveren, dus er kunnen er wel een paar af.
en als ie ze allemaal zou doen, prima, weg met die allesdoordringende reclames
ROFL

Dus meneer mag wel zijn mening uiten dmv het verwijderen van reclames, maar mensen die hun product proberen te verkopen => deze lingerie is de mooiste en beste lingerie van het land = mening, mogen dat niet... hypocriet hoor!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68464846
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ok.. duidelijke grens.. ik heb een hekel aan de politie, als ik nu een politieauto volplak met memoblaadjes met daarop "Fucking Pigs" vind je dat ook en leuke actie of niet?
als ik dat zie zou ik wel moeten glimlachen ja!
quote:
Oh.. En ik heb ook een hekel aan wit, de meeste moskees zijn wit, mag ik ze zwart verven?
dat is wel een ingrijpende verandering aan een gebouw wat van mensen is, dat gaat wat te ver.. net als bijvoorbeeld de deur van je buurman roze verven omdat je m niet mag..
pi_68465002
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

ROFL

Dus meneer mag wel zijn mening uiten dmv het verwijderen van reclames, maar mensen die hun product proberen te verkopen => deze lingerie is de mooiste en beste lingerie van het land = mening, mogen dat niet... hypocriet hoor!
ze mogen dat wel, maar soms mag het ook wat minder
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:43:51 #215
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68465080
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ze mogen dat wel, maar soms mag het ook wat minder
Tsja, een groot deel van de Nederlandse mens laat zich er blijkbaar toch door overhalen, dus waarom ga je de mensen eens duidelijk maken dat ze zich niet moeten laten verleiden door reclames. Dan wordt reclame vanzelf minder interessant...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68465266
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja, een groot deel van de Nederlandse mens laat zich er blijkbaar toch door overhalen, dus waarom ga je de mensen eens duidelijk maken dat ze zich niet moeten laten verleiden door reclames. Dan wordt reclame vanzelf minder interessant...
dit soort initiativen kan ik ook alleen maar toejuigen, reclame tegen zichzelf gebruiken



let eens op hoeveel reclame-uittingen je per dag ziet en hoort.. dat zijn er zoveel.. dat is een soort indoctrinatie
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:52:29 #217
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68465470
Ik bedoelde verbaal, geen vandalisme
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68469486
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je wat een reclameposter kost voor degenen die reclame maakt? voor je het weet vallen er ontslagen en dan kom je dus wel aan mensen. deze baard moet gewoon ophoeren hier en lekker teruggaan naar zijn rif. daarnaast bedreigt deze man onze vrije waarden.
hahaha. Echt je zou eens moeten solliciteren voor functie komiek.
Als je het serieus bedoelde dan heb je bij deze jezelf volledig belachelijk gemaakt.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:48:41 #219
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68469690
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef kdijkstra het volgende:

[..]

hahaha. Echt je zou eens moeten solliciteren voor functie komiek.
Als je het serieus bedoelde dan heb je bij deze jezelf volledig belachelijk gemaakt.
Hij heeft anders wel gewoon gelijk hoor. Zo'n poster is het product van een dure reclamecampagne. Je moet dus niet alleen denken aan de poster zelf (het papieren geval), maar aan alles wat heeft plaatsgevonden voordat de poster daar kwam te hangen. Maar los daarvan is het een daad van het vernielen van andermans eigendommen en dat lijkt mij nooit toelaatbaar.
pi_68470299
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gewoon gelijk hoor. Zo'n poster is het product van een dure reclamecampagne. Je moet dus niet alleen denken aan de poster zelf (het papieren geval), maar aan alles wat heeft plaatsgevonden voordat de poster daar kwam te hangen. Maar los daarvan is het een daad van het vernielen van andermans eigendommen en dat lijkt mij nooit toelaatbaar.
Doel van elk reclamecampagne is naamsbekendheid krijgen. Sapph mag die poster krabber zijn gewicht in goud betalen. De naamsbekendheid die Sapph hiermee krijgt is vele malen meer dan zonder de krabber. Een beetje normaal denkend persoon snapt dat. Als Sapph hier echt een probleem mee had dan had het allang de man aangeklaagd. Hebben ze niet gedaan dus blijft het vermoeden dat de posterkrabber door Sapph zelf is ingehuurd.

En nee hij heeft geen gelijk.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:11:00 #221
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68470440
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef kdijkstra het volgende:

[..]

Doel van elk reclamecampagne is naamsbekendheid krijgen. Sapph mag die poster krabber zijn gewicht in goud betalen. De naamsbekendheid die Sapph hiermee krijgt is vele malen meer dan zonder de krabber. Een beetje normaal denkend persoon snapt dat. Als Sapph hier echt een probleem mee had dan had het allang de man aangeklaagd. Hebben ze niet gedaan dus blijft het vermoeden dat de posterkrabber door Sapph zelf is ingehuurd.

En nee hij heeft geen gelijk.
Dat is ook lekker makkelijk zeg. Je draait het nu zo dat Sapph deze moslim eigenlijk dankbaar moet zijn dat hij ze op deze manier zulke free publicity geeft. Het kan inderdaad zo zijn dat Sapph hier niet door wordt benadeeld, of er mogelijk zelfs beter van wordt. Maar waar het om gaat is het principe: iemand maakt iets kapot waarvoor een ander heeft betaald.
pi_68470993
Deze man heeft duidelijk tijd te veel.
pi_68471201
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:11 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat is ook lekker makkelijk zeg. Je draait het nu zo dat Sapph deze moslim eigenlijk dankbaar moet zijn dat hij ze op deze manier zulke free publicity geeft. Het kan inderdaad zo zijn dat Sapph hier niet door wordt benadeeld, of er mogelijk zelfs beter van wordt. Maar waar het om gaat is het principe: iemand maakt iets kapot waarvoor een ander heeft betaald.
Zolang Sapph geen aangifte doet blijft het vermoeden bestaan dat zij het zelf geregeld hebben. Dader lijkt me bekend dus als Sapph het echt erg vindt kunnen ze de schade verhalen.

Ook al heeft Sapph het niet gedaan dan hebben zij wel hier veel en veel meer rendement uitgehaald dan alleen een bollboardcampagne. Zou op zich een goede zet zijn van Sapph om een mooie poster aan deze man cadeau te doen.

Volgens mij zie je het doel verkeerd. Het doel is niet de poster (dat is enkel een instrument) maar naamsbekendheid. Dat heeft de persoon in kwestie zeker niet kapot gemaakt.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:33:05 #224
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68471347
Het is ook wel typisch dat juist dit soort kneuterige topics zoveel aandacht krijgen. Ga maar eens na wat de rest van het nieuws was, de dag dat dit topic begon. Daar is niets van over.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 19:36:40 #225
8781 crew  Frutsel
pi_68471465
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar in hokjes kunnen denken. Hokjesdenkers verneuken de maatschappij.. zijn schapen met een bord voor hun kop.
Algeheel verbod op de kruiswoordpuzzels dus

Ach ja... laat die man lekker zijn ding doen. Hoeveel tijd is ie d'r mee kwijt? Vast langer dan de tijd die het kost om weer een nieuwe op te hangen
pi_68471468
Ach ja, playboy is ook wel erg duur tegenwoordig...
Zielige rukker die gast.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:37:38 #227
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68471497
Meneer is het er niet mee eens dus moet het maar weg, triest.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Ga maar eens na wat de rest van het nieuws was, de dag dat dit topic begon. Daar is niets van over.
Ver-van-je-bed-show heeft minder impact op je eigen leven, en is dus minder interessant (volgens velen).
Primum non nocere
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:39:41 #228
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68471575
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Meneer is het er niet mee eens dus moet het maar weg, triest.
[..]

Ver-van-je-bed-show heeft minder impact op je eigen leven, en is dus minder interessant (volgens velen).
En waarom is een poster in een dorp dan wel interessant? Omdat het over moslims gaat. Verkiezingen in Zuid-Afrika? Totaal niet interessant, want: geen moslims.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:40:57 #229
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68471627
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

En waarom is een poster in een dorp dan wel interessant? Omdat het over moslims gaat. Verkiezingen in Zuid-Afrika? Totaal niet interessant, want: geen moslims.
Eh, dat probeerde ik te zeggen.
Primum non nocere
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:42:33 #230
237059 Twerk
The Spurs
pi_68471687
Wat een klootzak.. 1e ezel terug naar marokko.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:48:26 #231
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68471931
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Eh, dat probeerde ik te zeggen.
Maar als een moslim in Kaapstad een poster van de muur had gekrabbeld, was het ongetwijfeld wel nieuws geweest.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:39:46 #232
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_68482155
Mensen, mensen! Laten we de boel niet overdrijven. De Grote Baas van Sapph, de immer-intellectuele Rob Heilbron, het Licht onzer Beschaving, heeft in zijn rijke rijke leven eigenlijk maar één doel nagestreefd: zoveel mogelijk publiciteit maken voor de producten waarmee hij zijn heilige centen verdient. Linksom, rechtsom, positief of negatief; het maakt de goeie man geen ene spreekwoordelijke donder uit.

Met andere woorden: het is een provocateur pur sang. Een radicaal-commercieel denker.

Het is al erg genoeg dat wij moeten tolereren dat onze publieke ruimte wordt gegijzeld door deze parvenu's en hun geestdodende visuele terreur. Laat staan dat het ons verboden zou worden tegen deze terreur in verweer te gaan.

Ja maar hij heb er toch voor betaald? -- alsof de wereld een hoer is die het reclamegilde ongestraft mag verkrachten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:55:37 #233
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68482750
Wat een opheft voor zoiets doms.Stuur gewoon een poster van een man in een string naar die gast.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 29 april 2009 @ 00:07:14 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_68483103
Het enige dat je onze billenkrabbelaar kan verwijten, is een gebrek aan humor en creativiteit. Wat op zichzelf natuurlijk erg genoeg is.

Dan liever Poster Boy uit NYC, die zijn stanleymes als penseel durft te gebruiken:








[[ Check zijn site op Flickr ]]


He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_68488297
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:35 schreef Neleos het volgende:
Hij probeerde natuurlijk met z'n blote nagels die slip en beha ook weg te krabben.

Ouwe geilbak.


Heeft Wilders al kamervragen gesteld?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68490165
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef eNaSnI het volgende:
Wat doet zo'n man dan in NL? Echt ingeburgerd is hij duidelijk niet. Wellicht bang dat zijn Burka dragende vrouw zelf stiekem zoiets aanschaft?
Je moet eens kijken wat die pinguins kopen als ze over de winkelstraat lopen in bijv. Kuala Lumpur... sommige van die pinguins zou ik best eens willen zien in een nachtelijk avontuurtje vermoed ik zo.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:04:05 #237
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68490889
Prachtige actie. Eindelijk staat er iemand op tegen de verloedering van de openbare ruimte.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_68493559
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Scaurus het volgende:
Prachtige actie. Eindelijk staat er iemand op tegen de verloedering van de openbare ruimte.
Dude
  woensdag 29 april 2009 @ 12:16:19 #239
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68493602
?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  woensdag 29 april 2009 @ 19:13:19 #240
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68507881
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dude
Even afgezien van de manier waarop deze moslim gehoor geeft aan zijn ongenoegens met de poster, de ongenoegens zelf kan ik mij goed voorstellen. Nu maak ik mij persoonlijk er niet meer zo druk om. Maar ik kan mij wel degelijk voorstellen dat sommige mensen aanstoot nemen aan dergelijke afbeeldingen in de publieke ruimte.
pi_68517312
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef maniack28 het volgende:
Boeit niet hoe lang het geleden is, het is nu "normaal", het mag volgens de wet dus als je het er niet mee eens bent rot je maar op. Je snapt toch wat ik bedoel, dus loop niet zo te zeveren.
Of het 'normaal' is is nog maar de vraag .. jij mag met je hanenkam gewoon over straat toch ?
Maar als je als vrouw zijnde in je lingerie of bikini over straat wil wordt je toch echt heel gauw aangehouden en verzocht je ongeklede lijf uit het straatbeeld te verwijderen .. dat mag dus niet volgens de wet blijkbaar, dat is 'onfatsoenlijk', daar is ineens wel een heel duidelijke scheidslijn tussen kleding, hoe schaars dan ook, en ondergoed en zwemkleding .. hotpants kunnen, een complete outfit incluis halsband en ketting kan, maar hoe strak de billen ook mogen zijn, met alleen (insert name) lingerie aan boodschappen doen, dat doet niemand ..

Daarnaast moet je je mi ook eens afvragen of dit soort optische prikkels niet zorgen voor gevaarlijke situaties in het verkeer .. je hoort je ogen op de weg te houden en dat is niet bepaald makkelijk met dit soort 'eye-catching' reclame
pleased to meet you
  donderdag 30 april 2009 @ 01:23:02 #242
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_68519404
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef moussie het volgende:
Daarnaast moet je je mi ook eens afvragen of dit soort optische prikkels niet zorgen voor gevaarlijke situaties in het verkeer .. je hoort je ogen op de weg te houden en dat is niet bepaald makkelijk met dit soort 'eye-catching' reclame
Daar heb ik zo'n lelijke Sapph-advert niet voor nodig. Voor iedere lekkere chica in natura ben ik al bereid mijn hoofd in mijn nek te gooien.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_68519841
Tja, dat moet die moslim toch zelf weten.
standaarddrinker
  donderdag 30 april 2009 @ 11:35:51 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68524024
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef Ringo het volgende:
Mensen, mensen! Laten we de boel niet overdrijven. De Grote Baas van Sapph, de immer-intellectuele Rob Heilbron, het Licht onzer Beschaving, heeft in zijn rijke rijke leven eigenlijk maar één doel nagestreefd: zoveel mogelijk publiciteit maken voor de producten waarmee hij zijn heilige centen verdient. Linksom, rechtsom, positief of negatief; het maakt de goeie man geen ene spreekwoordelijke donder uit.

Met andere woorden: het is een provocateur pur sang. Een radicaal-commercieel denker.

Het is al erg genoeg dat wij moeten tolereren dat onze publieke ruimte wordt gegijzeld door deze parvenu's en hun geestdodende visuele terreur. Laat staan dat het ons verboden zou worden tegen deze terreur in verweer te gaan.

Ja maar hij heb er toch voor betaald? -- alsof de wereld een hoer is die het reclamegilde ongestraft mag verkrachten.
oeh, mooi verwoord. geniet je een beetje van je luxe leventje? zo ja, dan ben je de rechter en de beul in een persoon.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68529594
Mooi land leven we toch in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')