abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68359525

Currywurst is een essentieel onderdeel van mijn weekend.

Ik wil min of meer iedereen bedanken voor de minutenlange stilte zojuist. Normaal eet ik mijn wekelijkse currywurst op vrijdagnacht altijd terwijl ik aan het posten en lezen ben, maar nu heb ik dankzij de afwezigheid van nieuwe posts de currywurst in 1x kunnen opeten, zonder afgeleid te zijn. Er ook echt meer van genoten. Heel bewust van het feit dat het erna weer een week zal duren voordat ik dit culinaire hoogstandje weer zal eten.

Het is een wijze les geweest. Voortaan gaat Fok! voor een paar minuten weg van mijn scherm zodat ik nog meer kan genieten van mijn wekelijkse currywurst. Nogmaals bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twerk op 25-04-2009 05:56:36 ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zaterdag 25 april 2009 @ 05:21:37 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68359528
das wel heel erg veel curry vind je nie
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68359529
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
das wel heel erg veel curry vind je nie
Welnee joh. De curry maakt de wurst!
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zaterdag 25 april 2009 @ 05:23:00 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68359531
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:22 schreef Twerk het volgende:

[..]

Welnee joh. De curry maakt de wurst!
de curryworst is de worst
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68359533
Een curryworst met ketchup eten . Epic Fail
pi_68359534
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

de curryworst is de worst
Das habe ich doch gewurst!
pi_68359535
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:23 schreef SerieJunk het volgende:
Een curryworst met ketchup eten . Epic Fail
Echte duitse currywurst einstein. Volgens traditioneel recept.,..Aangezien je niet bekend bent met de materie raad ik je aan ook eens te gaan buurten in Duitsland. Alleen al voor de currywurst! De echte. De enige echte.
pi_68359540
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:24 schreef Twerk het volgende:

[..]

Echte duitse currywurst einstein. Volgens traditioneel recept.,.. Moet je ook eens gaan buurten.. alleen al voor de currywurst! De echte. De enige echte.
Bla bla

Je lult gewoon keihard want je hebt je plaatje van wikipedia afgejat . Volgens mij zit je gewoon een wit bolletje met hagelslag te eten dombo

http://upload.wikimedia.o(...)/2d/Currywurst-1.jpg
pi_68359542
En nog met ketchup ook Jij bent zeker de dorpsidioot in Glanenbrug?
pi_68359544
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:27 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Bla bla

Je lult gewoon keihard want je hebt je plaatje van wikipedia afgejat . Volgens mij zit je gewoon een wit bolletje met hagelslag te eten dombo

http://upload.wikimedia.o(...)/2d/Currywurst-1.jpg
Goh. Wat dacht je dan?

Maar jammer dat je weereens niet bekend bent met de materie en vooral onnozel begint te schreeuwen. Mensen als jij verdienen geen currywurst. Domme, goedgelovige mensen.
pi_68359545
Dit is een currywurst

Dus niet die surrogaat bende waar je mee tracht te pronken
pi_68359548
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:30 schreef SerieJunk het volgende:
Dit is een currywurst

[ afbeelding ]

Dus niet die surrogaat bende waar je mee tracht te pronken
Juist ja bratwurst met curry en ovenfriet van de lidl. 1 steen.
pi_68359549
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:32 schreef Twerk het volgende:

[..]

Juist ja bratwurst met curry en ovenfriet van de lidl. 1 steen.
Whehehe TS koopt currywurst bij de LDL en is er trots op OMG OMG
pi_68359551
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:33 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Whehehe TS koopt currywurst bij de LDL en is er trots op OMG OMG
Ik reageerde op jouw plaatje einstein.

Ik koop überhaupt nooit currywurst. Traag van begrip jongen?

Eerst faal je al enorm door er serieus op in te gaan. Het nogeens volhouden en dan ook nog niet bekend te zijn met de materie. Sad. Deze lijn doortrekkende ben jij dus iemand het ergens zou bestellen.. op een prachtig bordje met crappy ovenfriet.

.
pi_68359555
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:34 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik koop überhaupt nooit currywurst.

quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:19 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]

Currywurst is een essentieel onderdeel van mijn weekend.

Gespleten persoonlijkheid nerdje?
pi_68359559
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:36 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

[..]

Gespleten persoonlijkheid nerdje?
En weer faal je door het nog steeds serieus te nemen. Je mist denk ik elke boodschap uit o.a. de OP.
pi_68359562
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:39 schreef Twerk het volgende:

[..]

En weer faal door het nog steeds serieus te nemen. Je mist denk ik elke boodschap uit o.a. de OP.
Je doet een bijzonder treurige poging om Martin Bril te imiteren ?
pi_68359565
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:41 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Je doet een bijzonder treurige poging om Martin Bril te imiteren ?
Nee, je komt weer niet in de buurt. Tot nu toe heb ik je alleen nog maar onzin horen verkondigen. Lees nou gewoon eens.

Bovendien ben ik een betere en vooral vermakelijkere auteur dan wijlen M. Bril. Maar dat terzijde.
pi_68359569
TS faalt kankerhard

Welterusten
pi_68359570
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:44 schreef SerieJunk het volgende:
TS faalt kankerhard

Welterusten
En jij hebt de materie niet begrepen. Diverse pogingen ten spijt.

Du hast es gewurst!
pi_68359572
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:43 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nee, je komt weer niet in de buurt. Tot nu toe heb ik je alleen nog maar onzin horen verkondigen. Lees nou gewoon eens.

Bovendien ben ik een betere en vooral vermakelijkere auteur dan wijlen M. Bril. Maar dat terzijde.

Misplaatste arrogantie en een wanstaltige smaak? Je verneukt je currywurst met ketchup en je bent op de dating pagina van FOK op zoek naar een levenspartner?

Vuilnisbak ben je. Een bastaard in de meest pure zin van het woord.
pi_68359579
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:46 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Misplaatste arrogantie en een wanstaltige smaak? Je verneukt je currywurst met ketchup en je bent op de dating pagina van FOK op zoek naar een levenspartner?

Vuilnisbak ben je. Een bastaard in de meest pure zin van het woord.
Je bent helemaal niet bekend blijkbaar met currywurst. Het is namelijk geen ketchup.. + Sherlock als jij meende te zijn (doordat je de boodschap niet begreep, en nog niet) weet je dat dit niet mijn currywurst is. Iets wat je voor het gemak 'vergeet' als je denkt te kunnen scoren.

Kortom, je weet op diverse niveaus totaal niet waar je over praat. Beetje onnozel schreeuwen verbloemt maar bitter weinig in jouw geval.

Ok, ik ben een vuilnisbak. En dan? Een hele verfijnde, veelzeggende analyse.
pi_68359582
Twerk wat een mafkees ben jij zeg. Er ook nog serieus op ingaan op dit tijdstip.
pi_68359585
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:49 schreef Twerk het volgende:

[..]

Je bent helemaal niet bekend blijkbaar met currywurst. Het is namelijk geen ketchup.. + Sherlock als jij meende te zijn (doordat je de boodschap niet begreep, en nog niet) weet je dat dit niet mijn currywurst. Iets wat je voor het gemak vergeet als je denkt te kunnen scoren.

Dus je weet op diverse niveaus totaal niet waar je over praat. Beetje onnozel schreeuwen verbloemt maar bitter weinig in jouw geval.

Ok, ik ben een vuilnisbak. En dan? Een hele verfijnde, veelzeggende analyse.
Zelfs met een rode strik en een hoop elitair gebazel blijft de domheid en de surrogaathumor de boventoon voeren.
Ik leen me niet voor die grapjes van jou . Als je je brief naar de Donald Duck stuurt krijg je wellicht de aandacht voor je ouvre die het verdient en wordt je brief van de week.
pi_68359586
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:51 schreef Rots het volgende:
Twerk wat een mafkees ben jij zeg. Er ook nog serieus op ingaan op dit tijdstip.
Hoezo mafkees?
pi_68359588
Twerk is een lul
pi_68359589
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:52 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Zelfs met een rode strik en een hoop elitair gebazel blijft de domheid en de surrogaathumor de boventoon voeren.
Ik leen me niet voor die grapjes van jou . Als je je brief naar de Donald Duck stuurt krijg je wellicht de aandacht voor je ouvre die het verdient en wordt je brief van de week.
Goed idee. Maar leen je dan ook niet voor deze grap als je dat zegt en blijf niet doorhuilen over iets wat niet aan de orde is. Ik laat je wel weten of de redactie van de DD mijn stuk wel op waarde weet te schatten.
pi_68359590
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:53 schreef Twerk het volgende:

[..]

Hoezo mafkees?
Wat hoezo mafkees. Ga slapen man, nerd.
pi_68359593
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:56 schreef Rots het volgende:

[..]

pi_68359594
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:56 schreef Rots het volgende:

[..]

O jij kunt je geschreeuw ook al niet onderbouwen? Zelfs 1 woordje al niet?

Rots in de branding. Versteend en verdoofd. Rotsvast in zijn eigen onnozelheid geloven.
pi_68359598
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:58 schreef Twerk het volgende:

[..]

Rots in de branding. Versteend en verdoofd. Rotsvast in zijn eigen onnozelheid geloven.
Hij ontkent het tenminste niet.

Werk je hier op de sociale werkplaats?

http://www.twerk.be/website/nl/commercieel/winkel/
pi_68359600
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:01 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Hij ontkent het tenminste niet.

Werk je hier op de sociale werkplaats?

http://www.twerk.be/website/nl/commercieel/winkel/
Nee. Dat is misschien meer jouw afdeling. Misschien weet je daar wel waar je over praat. Hier faal je voorlopig belachelijk.
pi_68359601
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:58 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat the fuck moet ik noderbouwen dan? Je bent niet goed in je bol jongen, ga slapen en maak wat van je leven.
pi_68359603
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:02 schreef Rots het volgende:

[..]

Wat the fuck moet ik noderbouwen dan? Je bent niet goed in je bol jongen, ga slapen en maak wat van je leven.
Nou ok, dat is een poging. En waarom zou ik dan niet goed in mijn bol zijn?

Wat stuit je zo tegen de borst? Deel het eens.

Dat zo slapen vind ik overigens geen gek idee. Verder hoop ik niet dat je hier de taak van dorpspastoor blijft aannemen.
pi_68359604

Ik ben slapen, en jij kan dat beter ook doen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 06:06:38 #36
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68359605
sorry... als ik niet bagger en trol of loop te kutten kan ik niet slapen..

En daarom slotje.. druk mezelf nog maar ff grafisch uit.

Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_68359609
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:06 schreef Neutrino het volgende:
sorry... als ik niet bagger en trol of loop te kutten kan ik niet slapen..

En daarom slotje.. druk mezelf nog maar ff grafisch uit.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor een smakeloze wanvertoning?
  zaterdag 25 april 2009 @ 06:09:09 #38
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68359610
goed.. ik ben weg..

pi_68359612
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:02 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nee. Dat is misschien meer jouw afdeling. Misschien weet je daar wel waar je over praat. Hier faal je voorlopig belachelijk.
Belachelijk falen ja? Je bent een druiloor , erger nog , een druiloor zonder gevoel voor humor .
Wat moet het ontzettend moeilijk zijn om jouw te zijn.

Alleen , collumns typen diep in de nacht , niet voor een grote krant of zelfs een gratis krantje als metro. Maar alleen voor wat zatlappen en nachtbrakers op een gratis internet forum.

Dan heeft de door jou zo ondergewaardeerde Martin Bril het toch beter gedaan , die werd namelijk wel alom geprezen en gepubliceerd.

Het feit dat jij jezelf superieur acht aan deze held zegt genoeg over je beoordelingsvermogen en zelfreflexie . Of eigelijk het totaal ontbreken van beide zaken....
pi_68359615
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:09 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Belachelijk falen ja? Je bent een druiloor , erger nog , een druiloor zonder gevoel voor humor .

Alleen , collumns typen diep in de nacht , niet voor een grote krant of zelfs een gratis krantje als metro. Maar alleen voor wat zatlappen en nachtbrakers op een gratis internet forum.

Dan heeft de door jou zo ondergewaardeerde Martin Bril het toch beter gedaan , die werd namelijk wel alom geprezen en gepubliceerd.

Het feit dat jij jezelf superieur acht aan deze held zegt genoeg over je beoordelingsvermogen en zelfreflexie . Of eigelijk het totaal ontbreken van beide zaken....
Wat een held ben jij zeg.
pi_68359620
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:09 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Dit misplaatste en geforceerde gewauwel komt enkel voort uit het feit dat jij totaal niet in staat bent om tussen de regels door te lezen en zaken op waarde te schatten. Autisten schijnen daar ook last van te hebben.

Het is schrijnend om te zien dat jij over beoordelingsvermogen praat.

Je begon met falen en eindigt ermee. Je zou je zelfs niet meer lenen voor de grapjes en weer tuin je er met ogen open in. Argeloos alsof je niet beter weet.

Verder begrijp je wel dat het me dan ook weinig doet als jij mij een druiloor noemt. Iemand als jij die structureel aantoont slecht of selectief te lezen. Je bent een vrij domme jongen moet ik tot mijn spijt concluderen.
pi_68359622
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 05:52 schreef SerieJunk het volgende:
Oh wat zonde, TS had zo smachtend op je aandacht gehoopt. Oh wacht..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_68359625
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:16 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Oh wat zonde, TS had zo smachtend op je aandacht gehoopt. Oh wacht..
Frits mein Freund, hast du es auch gewurst?
  zaterdag 25 april 2009 @ 06:18:46 #44
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68359626

Hooo hahahahaha FUCKING RETARD LIST: ROTS took first place .. and SerieSkunk came hot second..
pi_68359628
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:17 schreef Twerk het volgende:

[..]

Frits mein Freund, hast du es auch gewurst?
Ja, maar ik vreet die dingen alleen in die Heimat.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 25 april 2009 @ 06:20:51 #46
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68359629
pi_68359630
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:20 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ja, maar ik vreet die dingen alleen in die Heimat.
Aber ich auch natürlich. Kun je die hier wel kopen eigenlijk?
pi_68359632
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 06:14 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dit misplaatste en geforceerde gewauwel komt enkel voort uit het feit dat jij totaal niet in staat bent om tussen de regels door te lezen en zaken op waarde te schatten. Autisten schijnen daar ook last van te hebben.

Het is schrijnend om te zien dat jij over beoordelingsvermogen praat.

Je begon met falen en eindigt ermee. Je zou je zelfs niet meer lenen voor de grapjes en weer tuin je er met ogen open in. Argeloos alsof je niet beter weet.

Verder begrijp je wel dat het me dan ook weinig doet als jij mij een druiloor noemtn. Iemand als jij die structureel aantoont slecht of selectief te lezen.

Het feit dat jij je berichtjes midden in de nacht op een gratis forum post ,waar niemand er enige waarde aan hecht óf je anderzijds credits voor geeft toont aan dat mijn beoordeling van jou als persoon meer overeenkomstig is met de realiteit dan het het fantoomperspectief van succes en humor dat jij jezelf voor ogen blijft houden.

Je pretendeert grappig te zijn maar niemand lacht?
Je pretendeert succesvol te zijn maar niemand kent je?
Je pretendeert.....

Ach wat kan mij het ook schelen. Medelijden zou gepast zijn..... Troost zal je vinden op de door jou zo verguisde sociale werkplaats. Er zijn namelijk mensen die wél om je geven, echter nooit als artiest , maar als clown die lacht om zijn eigen verdriet.
  zaterdag 25 april 2009 @ 06:21:53 #49
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68359633
  zaterdag 25 april 2009 @ 06:23:02 #50
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68359635
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')