ik moet daar een stream van hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef gers het volgende:
pm gefeliciteerd nog met de overwinning hopelijk wint volendam vanavond
Volendamquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef gers het volgende:
volgend jaar roda - fortunaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik moet daar een stream van hebben![]()
Trouwens daat de rtlvoetbal site het niet?
QFT en roda moet degraderenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volendamik hoop echt dat ze in de eredivisie blijven en dat de graafschap degradeert ofzo
gaan we ze koffie aanbiedenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
gaan we ze koffie aanbieden![]()
Trouwens 31 mei : FSC - BAyern Muchen in het FSC stadion!
nah van Mark van bommel.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
nah van Mark van bommel.
Fortuna krijgt hulp van de Duitse topclub Bayern München om ook na dit seizoen betaald voetbal in Sittard te verzekeren. Zondag 31 mei zal Bayern München in Sittard een oefenwedstrijd tegen Fortuna spelen.
Bij de meervoudige Duitse kampioen en winnaar van de Europacup speelt Mark van Bommel. De middenvelder komt sinds 2006 uit voor Bayern München. Begonnen bij RKVV Maasbracht speelde Van Bommel van 1992 tot 1999 bij Fortuna Sittard.
Vader John van Bommel was zichtbaar trots op zijn zoon. wie niet in Sittard zouden we zeggen! De club uit mucnchen doet dit geheel vrijblijvend en vliegen via Beek naar de wedstrijd, voetballen, blijven 1 nacht overnachten om daarna weer terug "nach die bergen im Suden" te vliegen. Danke..bitte..hehe!
wat is erquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:25 schreef Skylark. het volgende:
Kut kut kut, ik verga van de pijn.Hoe triest is dat.
Maar ik ga op stap, ook al ligt hij er straks af.
ik hoor het al vanaf de N_side : Luci Toni is homo lalalaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef sezten het volgende:
Prachtig gebaar van Munchen gewoon ook al zullen misschien niet alle sterren spelen.
EIN KLB REICH!!! WIR MUSSEN DAS ONZ-ERS IN ELKANDER SLACHEN!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef gers het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoor het al vanaf de N_side : Luci Toni is homo lalala
SPECIAAL FOR DUquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
EIN KLB REICH!!! WIR MUSSEN DAS ONZ-ERS IN ELKANDER SLACHEN!!!
PSSSSST skylark, wat is dr aan de hand mien jonkje?!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg opeens kramp in m'n bovenbeen, maar ik had geen zin om te wisselen dus ben er doorheen gerend ondanks de pijn, dacht dat het wel over zou gaan. Niet dus.
Oja, ik heb ook nog geprobeerd wat tegenstanders van een ploeggenoot te halen in een redelijk mooi gevecht (ik vocht niet dus) en toen viel ik er weer op.
gvd die 2de moet echt zo ongelovelijk hard door mij gegeven wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef gers het volgende:
[..]
SPECIAAL FOR DU
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet...pik..in..steken...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef gers het volgende:
[..]
SPECIAAL FOR DU
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
i would hit herquote:
Dit wordt een goed topicquote:
volgens mij de dubbele windsor, nog meer picsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:36 schreef gers het volgende:
Hoe heet deze stropdasknoop ?
[ afbeelding ]
heb ik nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgens mij de dubbele windsor, nog meer pics
quote:
eerst fappenquote:
waarschijnlijk is het gewoon karnemelkquote:
even bookmarkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:49 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Pagina 3.. pagina 3.. goed onthouden Tim
Ik heb zelf al overal pijn dus het feest gaat niet door.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan mooi en dame?
Ik doelde op BT.
Vae zoatsj mekaar moeten begreepen, Limburgers det vae zeen. (ik kan het niet typen)
BTquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb zelf al overal pijn dus het feest gaat niet door.
Je mag mij wel masseren!
Nu komen livebeelden kan ik nog niet etenquote:
Oké dat is echt smerig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:49 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Pagina 3.. pagina 3.. goed onthouden Tim
de sletjes op pagina 3 ookquote:
Ja maar die leven toch op een andere planeet ofzoquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Und jetzt ein Deutsches 1 april Witze.![]()
Mami, Mami, Papi hat sich in der Garage erhaengt ! Waaaasss ?!? April April er haengt im Keller!
Wat? Denk je dat elke FOKker die zegt dat hij gaat fappen een grapje maakt?quote:
Ouchquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
godverdomme, kankertelefoon verloren toen ik in de achtbaan zat in walibi
Dat had ik ook een keer in een kermisattractiequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had het over die tieten en dat hoofd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat? Denk je dat elke FOKker die zegt dat hij gaat fappen een grapje maakt?
Balen johquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat is kankervervelend inderdaad!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahaha, daar heb je dan toch geen goed neusje voor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ah, meneer de internetheld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je dan toch geen goed neusje voor!![]()
![]()
Boer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Vae zoatsj mekaar moeten begreepen, Limburgers det vae zeen. (ik kan het niet typen)
Afspreken dan, brede held?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ah, meneer de internetheld.
me bier is op dus verveel ik me de tyfusquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Je doet alsof NG fucking God is ofzo!
NG is wel baas en zo hè.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Laat dat jong, hij heeft eindelijk iemand om tegenop te kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ga je baapen NGquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat dat jong, hij heeft eindelijk iemand om tegenop te kijken.
Ik bedacht net een hele slechte bijnaam voor ons NG.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ga je baapen NG? Hihihihihiihihihi ik durf dat niet maar jij wel
je bent zooo stoer en zo groot en je hebt een leven
TROUW MET ME!
Nou, vertel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik bedacht net een hele slechte bijnaam voor ons NG.
Deel het ons medequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik bedacht net een hele slechte bijnaam voor ons NG.
Ah ja, veel te grote teten voor mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over die tieten en dat hoofd.
das mooi kutquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
godver, moet ik zo weer helemaal naar harderwijk naar de coffeeshop
Ga in een stad wonen anders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
godver, moet ik zo weer helemaal naar harderwijk naar de coffeeshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |