Ja, ik zit nu in de omschakeling middelbare school / student. Zorgt voor wat wrijving. Denk trouwens sowieso dat vrouwen wat minder snel direct zijn. Daarnaast zijn er een aantal die altijd een hele planning willen hebben. Volslagen onzinnig en overbodig, maar dat moeten ze zelf nog even in gaan zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef DieBoard het volgende:
Je echte vrienden zijn toch ook altijd zo. De mijne te minste wel, het heeft wat jaren geduurd maar het team waar ik nu in zit is echt altijd gezellig.
We gaan ook altijd met elkaar om, bellen oude vrienden op maar die hebben altijd net iets anders te doen. We vragen ons altijd af wat ze te doen hebben want echt spannende verhalen hebben ze nooit.
Als je mijn fobo verhaal leest zie je een beetje hoe rustig zonder macho we door het leven trekken. We doen niet stoer, zijn ons zelf en doen macho als niemand het ziet. Komt er toevallig in de buurt denkt diegene wellicht dat we niet goed bij ons hooft zijn
Ja!quote:
Haha, precies.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja!
Fuck it, ik heb geen zin om echt veel moeite te doen voor een man. De stelregel in de film was: als hij echt geinteresseerd in je is, zal hij echt alle mogelijke moeite doen om met je in contact te komen. En zo is het maar net!
Mijn vrienden zijn heilig voor mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef DieBoard het volgende:
Je echte vrienden zijn toch ook altijd zo. De mijne te minste wel, het heeft wat jaren geduurd maar het team waar ik nu in zit is echt altijd gezellig.
Ik vindt wel dat als je vrouwen vraagt hoe je zelf bent. En je doet dit op een goede manier dat je een heel direct/goed antwoord krijgt. Aan hun woord gebruik en invulling van min punten. Dit is weer niet altijd bij mannen het gevalquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de omschakeling middelbare school / student. Zorgt voor wat wrijving. Denk trouwens sowieso dat vrouwen wat minder snel direct zijn. Daarnaast zijn er een aantal die altijd een hele planning willen hebben. Volslagen onzinnig en overbodig, maar dat moeten ze zelf nog even in gaan zien.
Heb daarom, denk ik, sowieso liever mannelijke vrienden.
En als hij geen moeite doet ga je gewoon daten met anderen, ga je gewoon plezier hebben met anderen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, precies.![]()
Denk dat ik er binnenkort met mijn vriendinnen heen ga.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik vindt wel dat als je vrouwen vraagt hoe je zelf bent. En je doet dit op een goede manier dat je een heel direct/goed antwoord krijgt. Aan hun woord gebruik en invulling van min punten. Dit is weer niet altijd bij mannen het geval
En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaatquote:
En toch willen we altijd degene die we niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef MNR het volgende:
[..]
En als hij geen moeite doet ga je gewoon daten met anderen, ga je gewoon plezier hebben met anderen.
Boek over flirten? Werkt dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaat
Altijd als hij eindelijk op een vrouw afstapt is ie binnen 3 minuten weer terugNiet dat ik zo goed ben hoor, ga dat boek ook maar voor mijzelf kopen
M'n recensie staat hierbovenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaat
Altijd als hij eindelijk op een vrouw afstapt is ie binnen 3 minuten weer terugNiet dat ik zo goed ben hoor, ga dat boek ook maar voor mijzelf kopen
Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En toch willen we altijd degene die we niet kunnen krijgen.
Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen. Was een keer in Polen omdat de vriendin van mijn vriend Pools is en zag een meid vet afwijzend doen tegen een jongen. Ik begreep er niets van en ze zei dat het daar gewoon een gewoonte is om die jongen ten alle tijden achter je aan te hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef MNR het volgende:
[..]
En ja, dan zat ik daar en liet ik daar ook een paar herinneringen de revu passeren. En dan denk ik bij mezelf: waarom dat allemaal zo bedenken en onzeker en zo over zijn. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. Ik vind gewoon dat mannen allemaal het voortouw moeten nemen. Simpele regels![]()
Fuck it, ik heb geen zin om echt veel moeite te doen voor een man. De stelregel in de film was: als hij echt geinteresseerd in je is, zal hij echt alle mogelijke moeite doen om met je in contact te komen. En zo is het maar net!
Ja, dat zou je inderdaad moeten doen. Maar dat is (soms) wel lastig om voor jezelf toe te geven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.
Bijvoorbeeld geen of te weinig positieve signalen = afkappen of aandacht verleggen. En ik denk ook wel dat als je geinteresseerd bent in iemand dat diegene ook geinteresseerd is in jou. In hoeverre weet je eigenlijk diep van binnen ook wel (nou ja, ik meen dat ik het goed aan kan voelen).
En heel eerlijk, als een man te graag wil, stoot dat mij ook af. Het is gewoon een spel waarvan ik de regels niet altijd snap, maar 1 ding weet ik wel: je moet niet aan jezelf gaan twijfelen. Dat is nergens voor nodig.
Als het gewoon goed voelt, voelt het goed.
(ik kan er wel pagina's over volschrijven)
Nou dat hij op de meid afstap maar al snel weer terug isquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:00 schreef MNR het volgende:
[..]
M'n recensie staat hierboven
Hoe bedoel je dat hij binnen 3 minuten weer terug is?
Tussen afwijzend en wanhopig zit toch nog een groot gat? Het lijkt mij dat het vooral erom gaat dat je je er niet zo druk om maakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen. Was een keer in Polen omdat de vriendin van mijn vriend Pools is en zag een meid vet afwijzend doen tegen een jongen. Ik begreep er niets van en ze zei dat het daar gewoon een gewoonte is om die jongen ten alle tijden achter je aan te hebben.
Wel was het ook zo dat die meid iets van euh 24 was en dat je rondt die leeftijd getrouwd moet zijn omdat je anders een schande voor de familie bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |