Heb je nog een gezicht om je zaad op te draperen ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Mijn gf zal ongetwijfeld erg benieuwd zijn waarom ik ineens een boekje heb waar ik elke ochtend in schrijf.![]()
Zie me al zitten op de rand van ons bed, flinke odol, haren overeind en dan even in mijn dromenboekje pennen terwijl een flinke scheet de ochtend verwelkomt .
Ik ben homo en ik breng het subtiel post.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Ringo het volgende:
Ik denk elke ochtend: waar komt toch die dikke lul vandaan?
Uit je reet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Ringo het volgende:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:28 schreef Ringo het volgende:
Je nog kunnen herinneren dat je een geile chick aan het knallen was in je kingsize bazenappartement en dan toch klagen dat je "je dromen vergeet".
als die voorspelbare reacties nu gewoon eens uitblijven hoef je 't er niet bij te vermelden, maar omdat het gros hier op Fok zo mongool is om die domme dingen te blijven zeggen, kan je 't beter in je OP zetten dan dat er een onozele post aan verspilt wordt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
Rot eens op om "Voorspelbare reacties" in de OP te voegen. Het is niet eens grappig.
Dan valt er misschien nog WAT te lachen, mensen die dat in de OP stoppen zijn gewoon triestquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:55 schreef SamStar het volgende:
[..]
als die voorspelbare reacties nu gewoon eens uitblijven hoef je 't er niet bij te vermelden, maar omdat het gros hier op Fok zo mongool is om die domme dingen te blijven zeggen, kan je 't beter in je OP zetten dan dat er een onozele post aan verspilt wordt.
hey tis klaagbaak, geen ONZ hequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan valt er misschien nog WAT te lachen, mensen die dat in de OP stoppen zijn gewoon triest
Jij faalt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan valt er misschien nog WAT te lachen, mensen die dat in de OP stoppen zijn gewoon triest
Jij was toch die 'twieker'?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:13 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS kan alleen maar dromen over een geile chick
Waarna is denk wat beter?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:18 schreef Lort het volgende:
Denk is wat beter na... oh wacht je kan niet denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |