Je zoekt een vent ?quote:
Zou ook wel triest zijn als je er de hele week over nadenktquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je wat het bij mij is? Ik kijk naar het programma, maar voor de rest ben ik er ook totaal niet mee bezig. Tijdens de show ben ik heel fanatiek en kan ik heerlijk iemand afkraken of ophemelen, maar na de show ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten.
Dat heb ik precies zo ja! Heerlijk vermaak voor de vrijdagavond en oké... ik zou wel even balen als bv Lisa er uit ging en Whatever zou blijven, maar verder ben ik het dan ook weer snel vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je wat het bij mij is? Ik kijk naar het programma, maar voor de rest ben ik er ook totaal niet mee bezig. Tijdens de show ben ik heel fanatiek en kan ik heerlijk iemand afkraken of ophemelen, maar na de show ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten.
Omdat RTL groot succes denkt te krijgen met een dansprogramma (of t nou op t ijs was of gewoon op de dansvloer weet ik niet) en omdat het anders niet goed uitkomt en dan krijg je een gat en dan moet je films gaan uitzenden maar films zijn duur en aangezien RTL toch ook last heeft van de economische crisus is dat geen slim idee en dat is dan de reden dat RTL deze rare, onverwachte actie heeft ondernomen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat raar dat er in één keer drie afvallen. Raar. De vorige versie en de Britse versie was dit niet het geval. Waarom is dit eigenlijk?
Ik denk dat een show als x factor veel duurder is dan een film hoor. Ik weet het eigenlijk wel heel zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Omdat RTL groot succes denkt te krijgen met een dansprogramma (of t nou op t ijs was of gewoon op de dansvloer weet ik niet) en omdat het anders niet goed uitkomt en dan krijg je een gat en dan moet je films gaan uitzenden maar films zijn duur en aangezien RTL toch ook last heeft van de economische crisus is dat geen slim idee en dat is dan de reden dat RTL deze rare, onverwachte actie heeft ondernomen!
OHHHH
Bij de eerste shows van Idols had ik dat veel meer, maarja.. Toen was ik ook nog wat jonger enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo ja! Heerlijk vermaak voor de vrijdagavond en oké... ik zou wel even balen als bv Lisa er uit ging en Whatever zou blijven, maar verder ben ik het dan ook weer snel vergeten.
Xfactor wordt beter bekeken dan een film ;-)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat een show als x factor veel duurder is dan een film hoor. Ik weet het eigenlijk wel heel zeker
Het is gewoon op de dansvloer. Ik heb er al zin inquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Omdat RTL groot succes denkt te krijgen met een dansprogramma (of t nou op t ijs was of gewoon op de dansvloer weet ik niet) en omdat het anders niet goed uitkomt en dan krijg je een gat en dan moet je films gaan uitzenden maar films zijn duur en aangezien RTL toch ook last heeft van de economische crisus is dat geen slim idee en dat is dan de reden dat RTL deze rare, onverwachte actie heeft ondernomen!
OHHHH
Of zijn ze bang dat het songfestival roet in het eten gaat gooienquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
OHHHH
Oh wat leuk, komt dat weer? Zijn de BN-er kandidaten al bekend?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het is gewoon op de dansvloer. Ik heb er al zin in![]()
3 van de "prof"-danser(essen) zitten op de dansschool waar ik ook bij zit
Zij dansen iig met Ursul de Geer, Manon Thomas en Lange Frans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk, komt dat weer? Zijn de BN-er kandidaten al bekend?
Ik neem de Bacardi meequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als ze volgende week eruit gaan
Gaan we feesten op het museumplein
quote:
Dat klinkt nu al als een kutprogramma.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zij dansen iig met Ursul de Geer, Manon Thomas en Lange Frans.
Verder weet ik dat Nicolette van Dam ook meedoet.
Achja, ieder zijn eigen smaakquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al als een kutprogramma.
Jij vindt het te vroeg, ik vind het veel te laatquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk het altijd via rtlgemist, wilde ik nu gaan doen, staat er rechts EXIT LUIGIANO
Thanks
't Maakt mij vrij weinig uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij vindt het te vroeg, ik vind het veel te laat
Ik wil een leuke nieuwe serie van So you think you can dance, om het Idols/XFA/slechte zangerts-gat mee op te vangen, een met een leuke, bekwame presentator en normale juryleden en dito choreografie. En niet het zoveelste BN'ers dansshowtje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al als een kutprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |