Heb jij toevallig op andere fora ook deze nickname gehad....?quote:
Er zijn inderdaad andere fora waarop ik ook deze nickname heb/heb gehad ja ... hoezodoevertelnubeniknieuwsgierigkenjeme?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig op andere fora ook deze nickname gehad....?
jaja dat vind jij wel leuk hequote:
Nou, heb liever dat het echt 21 is hoorquote:
Maar je gata morgen heerlijk streeploos bruin bakken met de andere singles?quote:
Ja... Je naam komt mij zo bekend voor & ik probeer nu je echte naam voor mijn geest te halen, maar hij komt nog niet bovendrijvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad andere fora waarop ik ook deze nickname heb/heb gehad ja ... hoezodoevertelnubeniknieuwsgierigkenjeme?
Ik zit net te dubben of ik nog een biertje in de stad ga pakken of dat ik lekker de batavierenrace thuis ga volgen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
Backeven een uurtje gelopen
Nog bij 5 vrienden geweest, die gingen nog wel uit en ze vroegen me mee, maar had de wilskracht om nee te zeggen!
Dat is afgesloten geloof ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Ik dacht trouwens, ga lekker met mijn cabriootje voor het kurhaus staan, weet iedereen waar ze moeten verzamelen, maar volgens mij kan dat helemaal niet
Ik denk dat ze je dan wegjagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Ik dacht trouwens, ga lekker met mijn cabriootje voor het kurhaus staan, weet iedereen waar ze moeten verzamelen, maar volgens mij kan dat helemaal niet
Brievenbus?quote:
Ja idd.quote:
Jij zou me toch nooit wegjagen?quote:
Ik heb maar nee gezegd ivm de gezondheid (en het geld natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit net te dubben of ik nog een biertje in de stad ga pakken of dat ik lekker de batavierenrace thuis ga volgen...
Wel als je er een vleugel afhuurt hoor, dan doen ze niet moeilijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |