Ook mijn eigen posts zijn niet veilig voor kurk_droogquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:52 schreef sezten het volgende:
[..]
Hij hield een postkaping op zijn eigen post en heeft de inhoud de grot ingegooid zodat hij rustig kan onderhandelen met de vijand![]()
Kom op met die pics kurkie
Ja ik heb zoe met tape mijn leuter richting mijn anusje geplakt en nu doe ik voor de spiegel: Haaai ik ben een meisje, hihihiquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:09 schreef Emimich het volgende:
HAHAHAHAHA, BOWA IS HET VROUWJE!!!1!!!!1!!1
Primitieveling, ik haak mijn Albert gewoon ergens achter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik heb zoe met tape mijn leuter richting mijn anusje geplakt en nu doe ik voor de spiegel: Haaai ik ben een meisje, hihihi
Je hebt je een "clip" laten piercen in je gootch ? Zoene waarmee je de regengoot vastzet aan de muur.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Primitieveling, ik haak mijn Albert gewoon ergens achter.
Nee, ik slinger hem gewoon als een volleerd bergbeklimmer die zijn sling slingert achter een object waarna ik er overheen stap voor het gewenste effect.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt je een "clip" laten piercen in je gootch ? Zoene waarmee je de regengoot vastzet aan de muur.
Boh, jij moet een grote hebben ! Respect.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik slinger hem gewoon als een volleerd bergbeklimmer die zijn sling slingert achter een object waarna ik er overheen stap voor het gewenste effect.
Boehoehoehoehoehoe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, kk triest om een eigen naamtopique te maken
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoehoehoehoe.
Raakt het je echt ? nee
Kun je nou niet meer een leuke avond hebben ? jawel
Heb ik je weekend verpest ? ligt eraan
Wat ook triest is, mensen die kanker afkorten met 'kk'. Zeg gewoon waar het op staat en accepteer de mogelijke gevolgen of laat het achterwege.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, kk triest om een eigen naamtopique te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |