Wie komen daar vandaan dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vind dat de ONZ sc weer bestaansrecht moet krijgen, dan gaan al die paupers daar weer heen
Ik heb vanmiddag moker chill met SA op het strand gelegen. Bose speaker mee, zonnetje erbij en lekker Jimi Hendrix uit de speakerquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Emimich het volgende:
Zelf ben ik er een groot voorstander van om met alle bazen van de KLB-SC naar de KPD-SC te vertrekken. Dan raken we wel alle minderjarige hoertjes kwijt maar je moet er wat voor over hebben.
Weet je zeker dat het geen Kempi was?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag moker chill met SA op het strand gelegen. Bose speaker mee, zonnetje erbij en lekker Jimi Hendrix uit de speaker
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Kempi was?
True.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En voor kort ja, wat ene kutSC is dit geworden.
Hoop het voor Limburg, alles naar de 2de divisiequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
en dan volgend jaar gelijk weer terug naar 1e divisie?
haha Roda Fortuna MVV en VVV?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoop het voor Limburg, alles naar de 2de divisie
Dan slachten ze elkaar af voordat er ook maar gespeeld isquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha Roda Fortuna MVV en VVV?Topvoetbal in Limburg
. Misschien komt er dan wel de fusie club RodaFortunaMVVV
Hooligan oorlog binnen een clubquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan slachten ze elkaar af voordat er ook maar gespeeld is
quote:
Ik werk niet. Ik heb alleen geld voor morgenquote:
Zie boven dit.quote:
Nee, niet zo ):quote:
Ik werk ook niet...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werk niet. Ik heb alleen geld voor morgen
[..]
Zie boven dit.
[..]
Nee, niet zo ):
Trusten :3
Ga werken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werk niet. Ik heb alleen geld voor morgen
[..]
Zie boven dit.
[..]
Nee, niet zo ):
Trusten :3
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |