tis net of haar hoofd niet vastzit aan haar lichaam....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Bah, dit is van de miss Universe contest in Australie:
[ afbeelding ]
Lengte: 183
Gewicht: 48 kilo
Maakt niet uit hoor, jij mag het.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, dit ook nog he:
Naumoska denied she had an eating disorder. "I eat six to eight healthy meals a day," she said. Pageant director Deborah Miller said Naumoska had Macedonian heritage, which accounted for her extreme thinness. "They have long, lithe bodies and small bones. It is their body type, just like Asian girls tend to be small," she said.
En sorry neen
Ja ik vind het goed dat ze zoveel kritiek krijgt. Het is ook belachelijk dat ze zo dun is en überhaupt mee mocht doen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Het artikel ging ook juist over het feit dat ze heel veel kritiek van de jury kreeg.
Ja! Ik ga nu even in de stad een biertje drinken, dan zet ik hem op jou rekening!quote:
ik heb net een heerlijk biertje op, en nu ga ik zo lekker slapen denk ik! Morgen maar weer hardlopen om al het gesnoep van vandaag er af te krijgen...quote:
Whihihihi. Ik bedoelde die huppelkutjes die de laatste 20 sec. van x-factor mochten volblèrenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de chipito's van Muis bedoelde!!
Waar zit je met je poezelige hoofdje? Neen gaat stappen. Nynke gaat slapen!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik bedoelde die huppelkutjes die de laatste 20 sec. van x-factor mochten volblèren
Slaap lekker Neen!
Ik zou het wel gezellig vinden hoor!! Kijk maar, je kan ook morgen nog beslissen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh ik las het verkeerd ja!![]()
Slaap lekker AKnynke!En stap fijn Neen!
Co, doe maar lekker met Bolletje samen hoor! Da's gezellig joh, met zijn tweetjes.
Ik ben dan misschien een ietwat overheersende factor, ik ken mezelf
Wij gaan binnenkort weer een keertje lekkere hapjes bestellen
Komt goed uit, dan kan Bolletje je helpen het bed op de goede plek te zetten. Voor dat soort dingen zijn extra handen heeeel nuttig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik wat moet gaan opruimen. Morgen komt het Bolletje eten en ik heb m'n bed nog steeds in de woonkamer. Het begint nu toch redelijk vreemd te worden.
Mijn meneer is thuis. Dan kan ik Oprah écht vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:05 schreef loveli het volgende:
Nu bij Oprah, boekbesprekin over hoe mannen naar vrouwen kijken. Hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |