Nee nog niet potverrr! Dat moet ik eens gaan doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, ik heb de nieuwe GA al gedownload!Jij ook?
En sterkte met je kies!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, ik ga 'm zo kijken, de nieuwe GA.
Is Heer Greys alweer thuis?
Tofheid! Hoor je zulke muziek nou ook beter dan 'normaal' op pc/mp3speler luisteren? Omdat je het ook kan voelen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee nog niet potverrr! Dat moet ik eens gaan doen.
Hee trouwens, ik sta met Slagerij van Kampen op de fotoen ze hebben een drumvel voor me gesigneerd!
Ja, percussie is voor mij veel beter te horen omdat ik aan het gevoel dat het geeft af kan leiden hoe diep en hoe hoog/laag het geluid is. Ik heb echt onwijs genoten!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tofheid! Hoor je zulke muziek nou ook beter dan 'normaal' op pc/mp3speler luisteren? Omdat je het ook kan voelen?
Hij is zelf ook marinier. En mijn ex-samenwoner ook.quote:
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaagquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, percussie is voor mij veel beter te horen omdat ik aan het gevoel dat het geeft af kan leiden hoe diep en hoe hoog/laag het geluid is. Ik heb echt onwijs genoten!
Ja, ik snap het nog, maar je bent nog steeds een mutsquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is zelf ook marinier. En mijn ex-samenwoner ook.
De vriendin van die buurjongen heeft me destijds op een mariniersfeest gebeld en me telefonisch gekoppeld aan mijn ex-samenwoner. Snap je het nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |