klopt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
okay, ik ben enorm aan het zondigen. Zonet bij de lidl een zak beertjes gekocht. En die zijn zo ontzettend lekker, zeker met 5 tegelijkertijd in je mond dat ik denk dat de zak zo leeg is.
@ PF: het rokje DAT ik aan heb, volgens mij.
ja goed he? vis eet ik nu zondagquote:
Toch gek dat mensen zo anders gebouwd kunnen zijn.. Ik ben nu iel vanaf mijn heup naar benedenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:10 schreef SiTu het volgende:
Mijn bovenlichaam is een beetje iel aan het worden, vind ik. De bovenbenen zitten er nog![]()
\Ohja kwak, die combi staat je echt keilief!
Mja op zich passen m'n bovenbenen ook nog wel bij m'n bovenlichaam, maar ik heb gewoon korte pootjes, dan zien je bovenbenen er al snel 'zwaar' uit. Met hakken is het prima in verhoudingquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toch gek dat mensen zo anders gebouwd kunnen zijn.. Ik ben nu iel vanaf mijn heup naar beneden
Wat betref Kwak... ja vind ik ook, staat mooi en lief
spijkerbroek is in de wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, dat shirtje staat je echt heel erg leukPink suits you. De kleur staat je prachtig.
Van de onderkant van de outfit ben ik dan weer minder fan... ik denk dat ie leuker staat op een spijkerbroek of juist een hele lange rok (zo'n gipsy rok) tot op de enkels.
Bwhehehequote:Op vrijdag 24 april 2009 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
spijkerbroek is in de wasen ik wou zo graag een rokje aan
gipsy rokken doe ik niet aan...dan lijk ik net een lisa de kabouter!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker dan die 1e vind ik wel, maar dat tweede jurkje staat toch wel erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als heel eerlijk ben Miss_S, vind ik je die andere jurkjes uit het vorige topic, veel mooier staan. Maar goed, just my 2 cents.
Mwah, hij maakt je wel erg bleek en je lijkt er voller door. Ander kleurtje zou denk ik mooier zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuker dan die 1e vind ik wel, maar dat tweede jurkje staat toch wel erg leuk vind ik
AH's kunnen lokale aanbiedingen hebben, al naar gelang de concurrentie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
O, wie zei trouwens dat de aardbeien bij de AH in de bonus waren deze week?(Phaidra toch?). Dat was heul niet zo
.
Okquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, hij maakt je wel erg bleek en je lijkt er voller door. Ander kleurtje zou denk ik mooier zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |