Dag 105
De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!
Screenshot v/d dag
13.45 Bart en Ruud liggen te luieren op de bank.
Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.
Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.
Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding
NOG EVEN DIT:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 12-28-1999 om 10:37 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ze zijn weer binnen en zitten op de bank wat te lezen en met elkaar te praten.mensen ik ga stoppen het is genoeg geweest voor vandaag, tot morgen als ik de dagstreams aanmaak.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 December 1999).]
Het is nog steeds stil in het huis. De slaapkamerdeur is nog dicht, maar de lichten zijn wel allemaal aan. De stem heeft de bewoners verzocht eruit te komen, maar er is nog niemand te zien.
Slager festival in het huis... een man mag niet huilen
Bewoners nog niet te zien
W: "het is echt ten einde in het begin hoorde je helemaal niks, moet je nu buiten eens horen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Ruud leest voor... ik kijk iedere dag en lees internet
R: inderdaad ja , ik lijk af en toe een beetje warrig, maar ja
Ruud leest een berichtje van Silvana op met de reporter stem
Visjes mooi in beeld.. R: loopt die visbak nou alweer te stinken joh
B: ja dat zei ik
Bart is erg benieuwd naar de video beelden van de BB CD-rom
Bart gaat op het matras liggen en leest verder, Ruud ligt op zijn rug en het water pompje ruist al kibbelend op de achtergrond
R: "weet jij waar de allesreiniger is?"
B" "die moet ergens daaronder staan, in de keukenkast"
Ruud is ook op de bank gaan liggen.
R: ik ga straks even vragen hoe het zit met de opvang, als je er straks uitkomt, hoe dat is geregeld
...
Willem komt erbij zitten en ze praten wat (was even afgeleid dus ik weet niet waarover)
Willem zegt dat iemand heeft gezegd tot morgen avond
W: hij zei dat hij geen informatie van buiten mag geven
W: hij zei ..tot volgend jaar
gaat over de psycholoog dus
w: er is nix aan de hand met die vissenkom
B: hij is echt troebel hoor
W: maakt niet uit joh
Ruud is naar de psycholoog Willem en Bart liggen/zitten op de matrassen en zijn vrij stil
W: geeeeeeuwww
B: ben je ook moe
W: ja dat slapen ook
Bart zingt een liedje
Ruud is al terug
B: das snel
R: ja ik heb verteld dat ik goed in mijn vel zat en heb hem bedankt
R: tis uitzitten nu, ik ben helemaal klaar, de inspiratie is weg, we zitten alleen maar te wachten op wie er gaat winnen, ik wil echt naar huis nu, ik zit ertegen aan te kijken de laaste avond, de comotie
R: ik voreg wanneer komt de opvang, hij zei.. gelijk als je het huis verlaat .. er zijn er meer
Willem gaat zich helemaal wit maken, onherkenbaar in blauw pak
Ruud heeft s'nachts nog steeds het gevoel dat tie thuis is
R: dat je over 3 dagen gewoon thuis kan zijn
W: ik weet niet wat ik vanmorgen had
w: weet je wie ook nog voetbalt.. Winter
R: Aaron Winter ja, die speelt nog steeds voor het Nederlands elftal
Je hoort de waterpomp van de vissen borrelen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Bart draait zich om, Ruud wordt wakker en loopt naar de vissen
W: hoe laat is t ruud
R: 3 uur
R: ik gaat even het bad vol laten lopen
b: is goed
Ruud buiten : hey kippetjes
Ruud gaat aan tafel zitten en pakt zijn camaraatje, positioneerd het op tafel en gaat szitten met muziek voor zich.. even stemmen
Willem en Bart maffen door
B: neee
Ruud speelt en zingt close to you
Het big brother lied brult uit de boxen buiten en de bewoners rennen naar buiten alwaar er veel publiek is
het is niet de single versie maar een house versie ofzo
Bewoners zijn gelij wakker, Bart gaat hout zagen, Willem en Ruud gaan een balletje trappen
B: het water is echt troebel hoor
B: das gelul willem, als je van boven kijkt is het gewoon troebel
Rud zet de camara neer
R: alleen voor zorgen dat de bal erniet op komt
B: dat lijkt me goed ja
R: dit is een trainings filmpje over het pasen van de bal
B:.. over de schutting
Bart brengt de hout schrootjes naar binnen
Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003285.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |