quote:
quote:aantal posts: 44910 (gemiddeld 80 per dag)
Dat fok op prive en story gaat lijkenquote:
Geniaal, gewoon geniaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hahahaha co2 uitstoot
Jij kut mongool zijn jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga huilen dat iemand je mongool noemt, mongool.
waarom zeg jij tegen die mongool dat hij moet huilen mongool mongool, mongool.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga huilen dat iemand je mongool noemt, mongool.
Waarom reageer jij op die snuif kikker Mongoliërquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom zeg jij tegen die mongool dat hij moet huilen mongool mongool, mongool.
Omdat ik dat leuk vind. Punt uit met de kruid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom zeg jij tegen die mongool dat hij moet huilen mongool mongool, mongool.
Nou mod wil jij even Mr.Cooper weg modden want die kan weer niet normaal reageren.Boswachter is toch corruptquote:
Ben jij een kloon? Wel erge grote mond anders voor een newbie in klb..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:02 schreef BELASTING het volgende:
Zolang ze hun leven in KLB gooien vind ik er niks ergs aan. Lekker mensen afzeiken toch.
Onterechte klacht dus.
nee jij gaat ergens over wil je zeggenquote:
Mijn topic's zijn van ongekend hoog niveau kijk maar in het nieuws gedeelte ik word hoog gewaarderd door mijn zeer goeie kwaliteit topicsquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n onserieuze en niet-kwaliteits Topics.
Ik kijk niet verder dan KLB.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Mijn topic's zijn van ongekend hoog niveau kijk maar in het nieuws gedeelte ik word hoog gewaarderd door mijn zeer goeie kwaliteit topics
Ohh waarom niet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |