Maandag???? Dat heeft dan geen zin meer hoor. Maar bloedt het nu nog dan?quote:
Petertje!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, met het het niet 'Commentaren op de stream' (enkelvoud) zijn?
kan volgens mij niet meer.... ik ga wel effe bellen voor de zekerheid....quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die begint pas om 21:00uur dus ik zou toch nog ff naar de H-arts gaan
Als het 1 stream blijkt te zijn dan wel ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, moet het het niet 'Commentaren op de stream' (enkelvoud) zijn?
nee.... het bloed niet meer gewoon een sneetje...gelukkig niet me hele oorlel in tweeen maar het gaatje isquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maandag???? Dat heeft dan geen zin meer hoor. Maar bloedt het nu nog dan?
Yep, bel gewoon nu ff op en neem het maar serieus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. moet ik het zo serieus nemen? ik dacht, het bloed niet meer ofzo.. gisteravond effe een beetje
nu is alléén gevoelig als ik er aan zit... wat ik natuurlijk niet moet doen, ik heb het wel ontsmet met sterilon.
ik ga dan maandag wel effe langs de dokter ofzo......
Er is iig ook nog een redactiestream (nouja, sort of, meer gewoon een webcamstream), dus datquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het 1 stream blijkt te zijn dan wel ja.
Het zijn er in ieder geval 2, maar moet het dan niet alsnog commentaar zijn?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het 1 stream blijkt te zijn dan wel ja.
Zou toch maar even met de dokter bellen. Als het gaat ontsteken ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.... het bloed niet meer gewoon een sneetje...gelukkig niet me hele oorlel in tweeen maar het gaatje is
uitgescheurd......
oké ga ik nu effe doen.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, bel gewoon nu ff op en neem het maar serieus.
Daar had ik niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar moet het niet 'Commentaren op de stream' (enkelvoud) zijn?
Dat is wel de intentie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:32 schreef D. het volgende:
Hoop dat meer neigt naar BB, en niet teveel DGK
Groeit gewoon dicht, dus tenzij het vel helemaal scheef zit en gehecht zou moeten worden zou ik er niets aan doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.... het bloed niet meer gewoon een sneetje...gelukkig niet me hele oorlel in tweeen maar het gaatje is
uitgescheurd......
Het zijn toch meerdere mensen die commentaar geven. Commentaren dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef Manu82 het volgende:
Het zijn er in ieder geval 2, maar moet het dan niet alsnog commentaar zijn?
In dat geval: aansteller!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
uitgescheurd......
Dan komt het wel goedquote:
Iedereen geeft commentaar op de stream(s) dus ik weet het ook niet zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn toch meerdere mensen die commentaar geven. Commentaren dus.
Anders vraag je het even aan Cc, of zit die al in de kelder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |