Vreemde combinatiequote:
En dan nog maar afwachten waar ze te vinden zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemde combinatie
OT: Het is nu 16:00uur geweest dus het zal niet zolang meer duren denk ik voordat de streams daadwerkelijk online gaan
Ik heb een kriebelhoestje en tegelijk zin in een groot glas Coca Cola. Hence de combiquote:
Ik zou mijn adem niet inhouden. Alle minuten voor de daadwerkelijke kick-off zijn denk ik mooi meegenomen.quote:OT: Het is nu 16:00uur geweest dus het zal niet zolang meer duren denk ik voordat de streams daadwerkelijk online gaan
Dat merken we dan vanzelf wel, maybe dat een van de redactieleden een aankondiging plaatst zodra de boel online gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:02 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan nog maar afwachten waar ze te vinden zijn
Dat zou ik trouwens ook niet doen als de streams er wel zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Ik zou mijn adem niet inhouden. Alle minuten voor de daadwerkelijke kick-off zijn denk ik mooi meegenomen.
Goede aanvulling! Voor ik dadelijk een claim op mijn bord krijg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zou ik trouwens ook niet doen als de streams er wel zijn.
Ah ja dat helpt dan wel tegen een hoestjequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een kriebelhoestje en tegelijk zin in een groot glas Coca Cola. Hence de combi
[..]
Precies, gewoon afwachten dusquote:Ik zou mijn adem niet inhouden. Alle minuten voor de daadwerkelijke kick-off zijn denk ik mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zou ik trouwens ook niet doen als de streams er wel zijn.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah....... een kwartiertje ofzo kan geen kwaad hoor...
Verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah....... een kwartiertje ofzo kan geen kwaad hoor...
Tip: bel dokter of huisartsenpost! En sterkte want lijkt mij pijnlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef FANN het volgende:
ik heb een probleempje wat eigenlijk niet hier past.....een vraagje voor alle dames
maar aangezien iedereen hier zit.. kan het misschien nog wel effe.... streams zijn toch nog niet begonnen en anders moet pukkepiet deze post maar effe verplaatsen naar waar die wel moet......
maarre...... ik ben dus met mijn oorbel blijven haken en nou is mijn oorlelletje een stukkie uitgescheurd,
niet helemaal tot het einde, maar wel een flinke snee..... deed zeer ook nog![]()
maar goed ik googelen zie ik op deze website http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=996644
dit commetaar......
Nou met secondelijm hechten ze ook,
dus ze bedoelen dat je met secondelijm dat sneetje een stukkie dicht kan maken, is dat serieus zo?
ik heb het op meer van dat soort forums zien staan, eerst dacht ik nah.... kan nooit, maar nu zit ik te twijfelen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |