Ik vind het best lekker op z'n tijdquote:
Ik ga m'n pc in elk geval uitzettenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n pc in elk geval uitzetten
Dat dusquote:
Ik ook wel maar ben te moe om mijn bed nog uit te gaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trek in een peukie. MaJo?
Heb je al onder het kopje SOP/POS gekeken wat daar staat? Ik kom er niet zo een-twee wegwijs uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ben te moe om mijn bed nog uit te gaan
Dat komt in mijn literatuur niet voor. Maar op zich snap ik het wel, alleen niet waarom je blijkbaar een uitzondering maakt voor de ene en de ander wel weer vereenvoudigdquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je al onder het kopje SOP/POS gekeken wat daar staat? Ik kom er niet zo een-twee wegwijs uit.
waargebeurd ofnie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:
I was listening to the radio the other day, and I heard one of the all-time best comeback lines in my life. Note: This is an exact replication of National Public Radio (NPR) interview between a female broadcaster, and US Army General Reinwald who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military installation.
FEMALE INTERVIEWER: So, General Reinwald, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?"
GENERAL REINWALD: We're going to teach them climbing, canoeing, archery, and shooting."
FEMALE INTERVIEWER: "Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?"
GENERAL REINWALD: "I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range."
FEMALE INTERVIEWER: "Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?"
GENERAL REINWALD: "I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm. "
FEMALE INTERVIEWER: "But you're equipping them to become violent killers."
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Ik denk dat het wel waar is. Gewoon een adrem ventje die het eruit floept. Hilarischquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens het verhaal wel maar ik betwijfel het
Is het Boolean Algebra dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat komt in mijn literatuur niet voor. Maar op zich snap ik het wel, alleen niet waarom je blijkbaar een uitzondering maakt voor de ene en de ander wel weer vereenvoudigd
ik denk dat een generaal toch wel wat beter op zn woorden letquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel waar is. Gewoon een adrem ventje die het eruit floept. Hilarisch
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat een generaal toch wel wat beter op zn woorden let
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegt
http://www.npr.org/about/urbanmyth.reinwald.htmlquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.npr.org/about/urbanmyth.reinwald.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |