quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV aan 2 domme blondjes de vraag: is een kip een vogel?
En dan komt er ééntje met de redenatie: "Volgens mij is het geen vogel, ze vliegen nooit. Net als een struisvogel. Dat is ook geen vogel"
WTF, waarom heeft het struisVOGEL denk je?
Dat programma Lekker Slim zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV aan 2 domme blondjes de vraag: is een kip een vogel?
En dan komt er ééntje met de redenatie: "Volgens mij is het geen vogel, ze vliegen nooit. Net als een struisvogel. Dat is ook geen vogel"
WTF, waarom heeft het struisVOGEL denk je?
Ik zie ze in ieder geval niets bakkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Is een bakfiets dan ook geen fiets? want hij heeft meer dan 2 wielen
Ja behoorlijk dieptepunt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat programma Lekker Slim zekerEcht, een dieptepunt op de Nederlandse tv
Heb er ook 1 gezien van een foto van Koningin Elizabeth, wie dat was. Ze vonden het goede antwoord te makkelijk en gingen daarom voor de ontwerpster van de barbiepop of zo [ afbeelding ]
Jaaa dan is het een slagerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie ze in ieder geval niets bakken
Dat is waar. Ga nu maar even wat stoom afblazen in bad en hopen dat ik weer hernieuwde inspiratie krijg...quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt nog een heel weekend. Steeds stukjes doen en als je vastloopt want anders gaan doen
Mijn Fink-post nog gelezen?
En wellicht dat je vader nog wat nuttige suggesties heeftquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Dat is waar. Ga nu maar even wat stoom afblazen in bad en hopen dat ik weer hernieuwde inspiratie krijg...
Zowel in Bitterzoet(Amsterdam) als in Rotown(Rotterdam). En een tientje kun je wel lijen toch?quote:Ja zag je Fink post. Waar treed ie op? Wil misschien wel meeLiefst gratis uiteraard
Oftewel als ie in Utrecht optreedt
Een slagfiets? met een knik in het wiel?quote:
Nou het is niet helemaal officieel, maar ik mis drie dagen in de tweede week van de basisschool vakantie als wij op vakntie zijn en school per ongeluk toch les bleek te geven (het probleempje met cijfers ondertekenen is opgelost). De officiële laatste schooldag is examenstunt dag, dus dan heb ik ook niet les ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met z'n allen in het park met een fles wijn en een krat bier dan? Was bij ons wel.
Je tasquote:
Nee, meer iemand die probeerde te voorkomen dat ze een weerwoord zou krijgen op de opmerking 'laatste schooldag' in de trant van je moet nog vier jaarquote:Je bent toch niet iemand die vind dat de universiteit geen school is he
Niet! Niet lief! Ik weiger!quote:
Daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Nee, meer iemand die probeerde te voorkomen dat ze een weerwoord zou krijgen op de opmerking 'laatste schooldag' in de trant van je moet nog vier jaarNo one is going to spoil my fun
![]()
En weer wakkerquote:
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh en volgens mij verander ik in een meisje-meisje![]()
Blugh
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had vandaag mijn laatste schooldag... ever(nee, universiteit tel ik lekker niet mee
)
Bizar
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Straks naar een concert met mijn vader. Heb er zin an
Komt allemaal wel goed. Lekker badderen! grmblquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
Bleh word helemaal gek van die schijtopdracht![]()
Net weer er even aan gaan zitten en opeens lukte iets wat me eerder niet lukte
Maar loop nu weer helemaal vast
Mijn papoe is nu de artikelen aan het lezen, ik hoop dat hij er uitkomt... En ik heb ook nog eens barstende koppijn
Ik ga maar even in bad denk ik
Ik vind het dan wel weer vóór me spreken dat het best een stoere tas isquote:
Da's dan weer een meevaller.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer vóór me spreken dat het best een stoere tas isSoort van schoen
Met veters en een zool
Alleen maar uitstel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |