Ja dat is ook wel weer zielig dan...quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt bij dat het hier niet overdreven groot is en ik nog wel es een heel weekend weg ben, vind ik dan ook zielig.
LB: eventueel interesse in een ex-kater? Ik heb foto's
Godzijdankquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de tas.![]()
Maarre, de inhoud van je tas vanmiddag was niet erg meisje-meisje, dus het valt nog mee.
Ik heb een tijdje de stream van De Bunker gevolgd vanavondquote:
Ik moet er niks van hebbenquote:
quote:I had a terrible dream last night – so bad in fact, I woke up screaming.
Dreamt I had a boil on the end of my cock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ayequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zielig dan...
En is ie gecastreerd dat je steeds ex-kater zegt?
Nadeel is dan dat je minder ruimte over hebt in je pc en dat het mogelijk meer stroom verbruiktquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Tyfus, ik ben echt te brak om dat artikel te lezenEnig idee over prijsverlagingen Wg? 80-90 euro voor 1Tb is toch nog aardig wat, kan ik beter 2x 500 halen voor 70
which reminds me dat ik eventueel ook een nieuwe voeding kan gebruikenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat je minder ruimte over hebt in je pc en dat het mogelijk meer stroom verbruikt
Mijn voeding claimt minimaal 80% rendement te hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
which reminds me dat ik eventueel ook een nieuwe voeding kan gebruiken
Hoe kan ik dat zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn voeding claimt minimaal 80% rendement te hebben
Bij mij staat het op de doos waar de kast in kwam en op de voeding zelfquote:
Vergeet die boterham gewoonquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
Damn ongesteldheidIk heb de hele tijd superzin in chocola
* MaJo naar beneden loopt om een boterham met hagelslag klaar te maken
Via http://80plus.org/manu/psu/psu_join.aspx kan je wel kijken of je voeding mogelijk 80% of meer rendement heeft. Voor zover ik weet is er geen tooltje om dat te controlerenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:39 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik dacht dat het een tooltje was dat je voeding uitlas
Hmm zou niet weten wat voor voeding ik hebquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via http://80plus.org/manu/psu/psu_join.aspx kan je wel kijken of je voeding mogelijk 80% of meer rendement heeft. Voor zover ik weet is er geen tooltje om dat te controleren
Je hebt me doorquote:
Doe ik ook wel esquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt me doorHeb gewoon een hand vlokken genomen
Ik zelden maar als ik echt behoefte heb aan chocola dan doe ik dat lekkerquote:
Ik denk dat het iets heeft te maken met SOP (Som Of Products) en POS (Products Of Soms), ik moet nog alleen een goed voorbeeld vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
Ok komt ie:
De volgende configuraties moeten gereduceerd worden naar een reduced equation. De uitkomst heb ik al, nu moet ik laten zien hoe ik eraan ben gekomen.
Je maakt weer een tabel naar aanleiding van reduced equation 4: AbcD + AbCD + ABcd + ABCD
Rij A B C D U
1 1 0 0 1 1
2 1 0 1 1 1
3 1 1 0 0 1
4 1 1 1 1 1
Rij 1 en 2 kun je samenvoegen tot AbD, rij 2 en 4 tot ACD en rij 3 hoeft niet vereenvoudigd te worden. Je komt dus uit bij de reduced equation U=1 ABcd + AbD + ACD
Dit is mijn antwoord. Alleen nu is mijn vraag: waarom moet je rij 3 niet reduceren? Als ik dat namelijk doe dan verdwijnt de kleine d (D=0) maar die moet dus wel in de reduced equation terechtkomen...
Gedver, Bebogeenquote:
Ik vind het best lekker op z'n tijdquote:
Ik ga m'n pc in elk geval uitzettenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga m'n pc in elk geval uitzetten
Dat dusquote:
Ik ook wel maar ben te moe om mijn bed nog uit te gaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trek in een peukie. MaJo?
Heb je al onder het kopje SOP/POS gekeken wat daar staat? Ik kom er niet zo een-twee wegwijs uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ben te moe om mijn bed nog uit te gaan
Dat komt in mijn literatuur niet voor. Maar op zich snap ik het wel, alleen niet waarom je blijkbaar een uitzondering maakt voor de ene en de ander wel weer vereenvoudigdquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je al onder het kopje SOP/POS gekeken wat daar staat? Ik kom er niet zo een-twee wegwijs uit.
waargebeurd ofnie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:
I was listening to the radio the other day, and I heard one of the all-time best comeback lines in my life. Note: This is an exact replication of National Public Radio (NPR) interview between a female broadcaster, and US Army General Reinwald who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military installation.
FEMALE INTERVIEWER: So, General Reinwald, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?"
GENERAL REINWALD: We're going to teach them climbing, canoeing, archery, and shooting."
FEMALE INTERVIEWER: "Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?"
GENERAL REINWALD: "I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range."
FEMALE INTERVIEWER: "Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?"
GENERAL REINWALD: "I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm. "
FEMALE INTERVIEWER: "But you're equipping them to become violent killers."
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Ik denk dat het wel waar is. Gewoon een adrem ventje die het eruit floept. Hilarischquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens het verhaal wel maar ik betwijfel het
Is het Boolean Algebra dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat komt in mijn literatuur niet voor. Maar op zich snap ik het wel, alleen niet waarom je blijkbaar een uitzondering maakt voor de ene en de ander wel weer vereenvoudigd
ik denk dat een generaal toch wel wat beter op zn woorden letquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel waar is. Gewoon een adrem ventje die het eruit floept. Hilarisch
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat een generaal toch wel wat beter op zn woorden let
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegt
http://www.npr.org/about/urbanmyth.reinwald.htmlquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n geval van een standaardgrapje die al binnen het leger gemaakt wordt en dat hij dat er gewoon uit floept voordat hij door heeft wat hij eigenlijk zegt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.npr.org/about/urbanmyth.reinwald.html
love to say it: I told you soquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:51 schreef MaJo het volgende:
NouIk had graag in dit sprookje blijven geloven
Wow daar heb ik wel wat aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb iets gevonden, maar ik blijf ook uitproberen:
http://webster.cs.ucr.edu/AoA/DOS/pdf/ch02.pdf
Ter ere waarvan?quote:
Oh, dan heb je het zwaarder dan ikquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het zwaarder dan ik
En nu ben ik weg
Mijn papa die vloog naar Nice... Niet dat ie niet morgen weer terugkomtquote:
Klaag dan nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn papa die vloog naar Nice... Niet dat ie niet morgen weer terugkomtMaar Schiphol is zo leuk
EN ik heb Starbuckskoffie gehaald
Jaa ik ben een beetje raar
Nog verder wezen shoppen in Plaza?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn papa die vloog naar Nice... Niet dat ie niet morgen weer terugkomtMaar Schiphol is zo leuk
EN ik heb Starbuckskoffie gehaald
Nee, nouja, doe ik ook niet, maar, nouja, het was wel vroegquote:
Om half zeven was alleen de AKO openquote:
Zelfs Food Village nog dicht!?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om half zeven was alleen de AKO open
Om zeven uur nog steeds
Wat is dat?quote:
De Internationale supermarkt in Schiphol Plaza. Veel buitenlandse lekkernijen zijn daar te krijgen.quote:
quote:
quote:
Nee hoor niet brak, gewoon downquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Allemaal brakke koppies hier?Ik heb er al een hele dag opzitten: schoongemaakt, boodschappen gedaan, ennnnnn een bril gekocht bij Hans Anders voor, jawel, 50 euro
![]()
Nu even snel spulletjes pakken en op naar Leeuwarden voor het concert!! Spannend!
@ Tim: ik heb al een kat, en zou alle lieve katten van de wereld er wel bij willen hebben, maar dat kan hier ook niet.... wachten op een wat regelmatiger leven en dan wil ik graag een kitten
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Allemaal brakke koppies hier?Ik heb er al een hele dag opzitten: schoongemaakt, boodschappen gedaan, ennnnnn een bril gekocht bij Hans Anders voor, jawel, 50 euro
![]()
De interessante dingen zijn alleen pleuresduur daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Internationale supermarkt in Schiphol Plaza. Veel buitenlandse lekkernijen zijn daar te krijgen.
Ik vermaak me ook altijd prima op schiphol. Beetje toeristen kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik heb Starbuckskoffie gehaald
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:05 schreef MaJo het volgende:
Maar eens kijken of ik mijn happy face weer kan vinden
quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
De interessante dingen zijn alleen pleuresduur daar
Ik las AKQ.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om half zeven was alleen de AKO open
Om zeven uur nog steeds
de wie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Net even The Witcher gespeeld, wel aardig
Ik ben er niet zo'n fan vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |